Eve Online > Patche i dodatki

Devblog: introducing time dilation

<< < (4/6) > >>

dag:
Dylatacje mają być chwilowe - na czas operacji przeciążających system - takich jak kopiowanie floty z grida na grida, zgonu, albo innych elementów przeciążających połączenie z bazą. zdziwił bym się jak by rzeczywista średnia dylatacja spadła poniżej 80%. Chodzi o spowolnienia które przeciążają scheduler - wada systemu round-robin :)

LosBekoczoS:

--- Cytat: Gaavrin w Kwiecień 30, 2011, 13:11:11 ---LosBekoczoS, twoje wypowiedzi są tym czego najbardziej nieznosze w ludziach. Nie znasz się, a marudzisz. Zakładasz, że
a) jakby ccp chcialo to by mogło wydać tryliony na nowy sprzęt i rozwiązać problem laga, a że nie chce to znaczy, że
b) ma w dupie użytkowników, z których na dodatek
c) ściąga haracz.

Dlatego wszyscy ci mówią, że
ad.a) kupno nowego sprzętu nie rozwiąże problemu, bo taki sprzęt nie istnieje, a jeżeli istnieje to w laboratoriach. Nie chodzi o to, że ccp nie chce na to wydać pieniędzy, oni poprostu mają najlepszy sprzęt jaki mogą mieć.
ad.b) ja nie czuje się, że ccp ma mnie w dupie, uważam, że robi co może by gracze, czyli ich klienci byli zadowoleni.
ad.c) skoro uważasz, że ccp ściąga z ciebie haracz to rollnij na wowa i płacz skoro wiesz lepiej

--- Koniec cytatu ---

Gaavin, twoje wypowiedzi są tym czego najbardziej nieznosze w ludziach. Mam uczucie ze az sie cisnie cytat "ze nikt nam nie powie ze czarne to czarne a biale to biale", uwiez kazdy ma prawo do wlasnego zdania i nie reprezentujesz jedynego prawdziwego uswieconego oswieconego jedynego w swojim rodzaju przejawu prawdy i tylko prawdy. Forum jest do dyskusji i kazdy ma prawo wypowiedziec na nim swoje zdanie wedle swojego doswiadczenia jakie posiada.

a) Najbardziej lubie w forum to ze wszyscy zakladaja ze  wiedza wszystko i znaja wszystkich wiec moga mowic  ze wiedza ze ktos sie niezna( ach te jasnowidzenie przy pomocy monitora ) i odrazu zakladac ze ktos niema racji. ( przeciez kazdy w profilu wpisuje swoje biografie )
b) Tutaj uznaje ze niema rzeczy nie do obejscia, gdyz jak juz powiedzenie mowi "znalazl sie taki co nie wiedzial i to zrobil", pomine teorie na temat czy ccp robi wszystko bo odczucia apropo GM/SUPPORT wyrabia sie takie opinie jak sie gra w wiecej niz 1 czy 2 gry na krzyz
c) Czasami sie zastanawiam czy ludzie grajacy w eve maja jakis syndrom zawisci do wowa ze tak proboja po nim jezdzic.. no moze to zazdrosc jakies ukrywane fobie albo juz sam niewiem co. Tego juz mi sie dreczyc niechce bo zabardzo w offtopic jest.

Ps moze wrocmy do tematu i niech inni napisza jak widza zmiany taktyczne zachowania sie gry vs jak duzo bedzie mozna osiagnac/stracic kozystajac z takiego czegos jak "bullet time"
Ps2 juz jestem za stary na forum warriorstwo wiec na zaczepki niebede juz odpowiadac. Wole podyskutowac.
Ps3 Zeby skonczyc ta czcza dyspute postaram sie zarchiwizowac ten topik od tak zeby jak juz "bullet time" wejdzie, odkopac go i na spokojnie wtedy przedyskutowac jak to ma sie miedzy "zalozenia vs real"

sc0rp:
@LosBekoczoS zaproponuj ccp swoj "rewolucyjny" pomysl z uzywaniem tabletow zamiast serwerow jako rozwiazania laga, najwyrazniej my szarzy zjadacze chleba nie umiemy sie poznac na Twoim geniuszu.

Jonas:
CCP w przytaczanym devblogu prosi graczy o wkład w postaci przemyśleń nad problemami z funkcjonowaniem takiego systemu i zgłaszanie ich do nich na forum. Na chwilę obecną TD to jedynie ogólna koncepcja, bez detali technicznych i rozwiązań dla każdego z bardzo wielu elementów rozgrywki, których dotknie jej wprowadzenie, więc dyskusja nad sensownością czy celowością tych założeń jest nie na czasie. Jeżeli więc macie uwagi, widzicie, że coś nie może w ten sposób działać, zgłaszajcie to do odpowiednich osób, zamiast bawić się z przepychanki słowne tutaj.

Goomich:

--- Cytat: Jonas DaVerde w Maj 04, 2011, 08:11:15 ---CCP w przytaczanym devblogu prosi graczy o wkład w postaci przemyśleń nad problemami z funkcjonowaniem takiego systemu i zgłaszanie ich do nich na forum. Na chwilę obecną TD to jedynie ogólna koncepcja, bez detali technicznych i rozwiązań dla każdego z bardzo wielu elementów rozgrywki,

--- Koniec cytatu ---

I tak właśnie to zaimplementują.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej