Eve Online > Patche i dodatki
Devblog: introducing time dilation
Jonas:
CCP przedstawia pierwsze przymiarki do wprowadzenia techniki Time Dilation czyli swoistego bullet time (niestety wywoływanego przez serwer, nie na życzenie gracza) do EVE.
Streszczenie by LFN
Oryginalny devblog
HammerSnake:
Czyli wasz dream 0.0 bez lagów :P.
Gregorius:
A ja myślałem, że to fake ;((
Choć lepszy bullet time niż lag i freeze na 20-30 min.
Tylko trzeba jeszcze rozkazy spowolnic : "Primaaaaaryyyyyyyy (niski, slow-motion'owy głos) " >:D >:D
Jabolex:
To sprzęgną z EVE-Voice.
Hm, tylko jak to wprowadzą i zacznie działać to czy system do momentu wyrównania czasu zostanie odcięty od reszty EvE?
Bramy nie działają, cyno nie działa, etc.
Bo łatwo sobie wyobrazić sytuacje:
1. Z powodu rozciągnięcia czasu w systemie, wpada flota która w normalnym "czasie" nie miała by prawa przylecieć "tak wcześnie"
2. Zmienia się (już) TZ a bitka się dopiero rozkręca...
3. System kolejkuje żądania i dopiero po 4 dniach mogę skilla zmienić :-)
4. etc...
JM
sc0rp:
--- Cytat: Jabolex w Kwiecień 29, 2011, 12:18:27 ---1. Z powodu rozciągnięcia czasu w systemie, wpada flota która w normalnym "czasie" nie miała by prawa przylecieć "tak wcześnie"
--- Koniec cytatu ---
imo to bardzo ciekawy problem mzoe by to zastrzezenie zglosic do ccp, bo np. jesli czas spowolni przy duzej bitce 10x to pilot ktory spadl zdarzy wrocic moze nie na kolejne primary ale odpowiednio szybko zeby pomodz kolegom
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej