Eve Online > Patche i dodatki

dust 514 coming to playstation 3 in 2012

<< < (10/12) > >>

sc0rp:
To ja subtelnie tylko chcialem zwrocic uwage ze sony zostalo zaatakowane przez lulseci i wykradli dane osobowe uzytkownikow ps'ów, wiec teraz tylko poczekajmy na to az us citizens wniosa sprawy do sadu o odszkodowania -> jak sprawy o odszkodowanie skoncza sie jak zwykle to sony moze wogole zniknac jako brand a wraz z nia konsole ps.

Gaavrin:

--- Cytat: Dark Flonoe w Czerwiec 22, 2011, 16:59:40 ---To ja subtelnie tylko chcialem zwrocic uwage ze sony zostalo zaatakowane przez lulseci i wykradli dane osobowe uzytkownikow ps'ów, wiec teraz tylko poczekajmy na to az us citizens wniosa sprawy do sadu o odszkodowania -> jak sprawy o odszkodowanie skoncza sie jak zwykle to sony moze wogole zniknac jako brand a wraz z nia konsole ps.

--- Koniec cytatu ---

Jak skończą się jak zwykle to ludzie których okradziono z ich dancyh będą mogli pocałować sony w dupę w ramach przeprosin. Powiedz mi, jaka duża firma zniknęła z rynku z powodu procesów o odszkodowania. Jak BP nie zniknęło z rynku po zalaniu ropą naftową całej Zatoki Meksykańskiej, to sony nie zniknie po tym jak im jakieś dane wykradli.

A swoją drogą, to po obejrzeniu incarny zastanawiam się co takiego ccp zaprezentuje graczom dusta w pierwszej wersji? Jedną mapę, niezależnie na jakiej planecie będzie walka, czy na gazowej, czy na plasmowej, to i tak będzie się biegać między drzewami? Po jednym rodzaju broni dla każdej rasy i pojazdy które można będzie kupić za aurum, pod warunkiem że zrezygnuje się z nowego mercedesa w prawdziwym świecie, bo będą kosztować tyle samo?

Ranshe:
@Dark - Lol, w jakim świecie ty żyjesz...


--- Cytat: Gaavrin w Czerwiec 22, 2011, 18:06:55 ---A swoją drogą, to po obejrzeniu incarny zastanawiam się co takiego ccp zaprezentuje graczom dusta w pierwszej wersji? Jedną mapę, niezależnie na jakiej planecie będzie walka, czy na gazowej, czy na plasmowej, to i tak będzie się biegać między drzewami? Po jednym rodzaju broni dla każdej rasy i pojazdy które można będzie kupić za aurum, pod warunkiem że zrezygnuje się z nowego mercedesa w prawdziwym świecie, bo będą kosztować tyle samo?

--- Koniec cytatu ---

E, Sony im nie pozwoli na az taką kaszanę, skoro mają exclusiva i niby jeszcze jakichś tam speców z Sony dostali w bonusie. Przynajmniej na to liczę. :)

Natomiast pewnie będzie ograniczona na początku ilość map i zabawek, ale nawet po kilka map na typ planety styknie, albo może generowane? to by było też niegłupie.

Gromor:
Napisze to, co wiem o Dust 514 bo jeszcze nie wszyscy ogarniają jakie są zarysy tej gry.

Połączenie Dust i EVE:
Market będzie jeden dla obu gier, tylko nie od razu zostaną połączone po wydaniu Dust. Nastąpi to stopniowo by ograniczyć ewentualne wstrząsy w EVE. "Najemnicy" będą mogli być najmowani, ale też będą mogły być "regularnymi korporacjami" w allianc'ach bo będą funkcjonowały na tej samej zasadzie, co w EVE teraz. Gracz Dust będzie mógł dołączyć do już istniejącej korporacji z EVE i odwrotnie. Więc nie będzie trzeba najmować w ciemno, jeśli się zorganizuje własną piechotę.

Ekonomia:
Jak wcześniej, markety te same, Dust ‘owcy też będą mogli produkować itemki i wystawiać je na market. Wszystko gracz będzie musiał sobie kupować wcześniej, nie jak dotychczas w FPs'ach, cały ekwipunek i pojazdy też. Ta produkcja będzie związana z planetami, więc IP zostanie rozbudowane.

System gry:
W Dust też będą skill, tylko chyba będzie się je nabijało inaczej niż w EVE, tu nie ma za wiele informacji. Ekwipunek i pojazdy będą fitowane jak w EVE, gracz kupuje jakiś typ "egzoszkieletu" który ma udźwig taki i taki, dostarcza tyle i tyle energii, trzeba wyposarzenie skompletować pod te współczynniki. Pojazdy wyglądają tak samo jak w EVE statki, od broni, po rodzaje opancerzenie i gadżety (wiem że mają być moduły "cloaking devices").

Mapy:
Po prostu Sandbox, zdaje się, że samych powierzchni planet będzie ileś rodzajów, ale ułożenie budynków, konstrukcji i ogólne rozplanowanie będzie zależało od graczy/właścicieli planet. W imperium pewnie będą to już gotowe obszary, a w low i 0.0 to już gracze będą decydować.
 

To, co wiadomo to jeszcze nie wiele i na pewno w samym EVE musi się wiele zmienić by Dust miał jakąś racje bytu, od razu nasuwa się na myśl rozbudowanie IP i może zmiany w systemie sov'ów.

Dam też swoje trzy grosze na temat "sensu" wydawania tylko na konsole. W EVE grają PC'towcy, w Dust konsolowcy, CCP nie chce robić migracji między tymi grami która na sto procent by się pojawiła.

P.S. Te moje "informacje" mogą być niezbyt precyzyjne lub czasem mylne, niestety, mój angielski nie jest idealny.

Gaavrin:

--- Cytat: Gromor w Czerwiec 23, 2011, 10:29:48 ---
W Dust też będą skill, tylko chyba będzie się je nabijało inaczej niż w EVE, tu nie ma za wiele informacji.
 

--- Koniec cytatu ---

AN IMMORTAL SOLDIER

Death is a learning experience. Fight, die, and develop your skills to become the character you want to be. Use skill points earned as you play (and even when you’re offline) to train skills that improve your battlefield effectiveness; make you proficient in the use of specialized gear; or enhance your ability to modify and upgrade existing gear.

z tego cytatu ze strony www.dust514.com wynika, że nauka skilli będzie wyglądać tak samo jak w eve.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej