Eve Online > Dyskusje ogólne
Lato bocianów, czyli o co chodzi w Eve.
Ellaine:
Handlarze zarabiają na marginesie zysku inni graczy. Jednostkowo mogą zarabiać wściekłe miliardy, jednak w globalnej ekonomii bilans handlu to minus kilka % za podatek transaction tax i broker fee.
Kalressin:
--- Cytat: Albi w Grudzień 03, 2010, 13:41:01 ---Spadłyby ceny topowych modułków kupowanych przez imperialnych kupowaczy ISKów. W efekcie trochę spadłyby dochody z klepania pleksów i innych oficerów.
--- Koniec cytatu ---
Serio? A to ze masa tych topowych modolkow pochodzi od botow to nic by nie zmienilo? :P
--- Cytat: Albi w Grudzień 03, 2010, 13:41:01 ---Wzrosłaby nieco cena minerałów.
Wzrosłaby mocno cena paliwa do POSół i kapsli - z korzyścią dla świata.
--- Koniec cytatu ---
Nieco? tiaa.
No i co nieco by spadla ilosc tych mineralkow i paliwa do posa?
Nieco spadla by oplacalnosc kopania moonow.
Nieco zmniejszyla by sie ilosc komponentow t2 na rynku.
Nieco zmniejszyla by sie ilosc statkow i modulow t2 na rynku.
Co przy nieco zmniejszonej ilosci ISKow na rynku pewnie by conieco moglo namieszac w grze.
MGGG:
--- Cytat: Dark Flonoe w Grudzień 03, 2010, 13:42:58 ---Nie ma co sie oszukiwac kazda multi gra poczynajac od starego diablo do najnowszych mmo jest przezarta przez boty i RMT to jest poprostu kolejna galaz przemyslu. Inna sprawa ze autorzy tych gier posrednio rowniez na tym zarabiaja - w koncu utrzymanie bota kosztuje
--- Koniec cytatu ---
Tylko, że EvE jest grą o silnym podłożu polityczno-gospodarczym ze swoją własną ekonomią, państwami, prawem itd. itp. Dodatkowo rywalizacja miedzy graczami, corpami, blokami odbywa sie na płaszczyźnie ekonomicznej. Przegrywa ten, komu skończy się pierwszemu kasa. I tu właśnie z pomocą przychodzi RMT. Iski można hurtowo produkować, sprzedać nadmiar oraz kupić, kiedy są potrzebne i jednoczesnie nie płacić za nie inna walutą: czasem gracza, który poświęca na EvE.
Goldselling w wow czy innych fantast grinderach ma praktycznie znikome znacznie dla rozgrywki.
Osobiście link podrzucony przez Sokole mnie przeraził.
sneer:
octawius ... miał prawo przerazić ... nigdy nie będziesz wiedział w sov warfare w czyim/ jakim interesie zarywasz noce wisząc na posie :)
Ellaine:
--- Cytat: Kalressin w Grudzień 03, 2010, 13:55:59 ---Serio? A to ze masa tych topowych modolkow pochodzi od botow to nic by nie zmienilo? :P
--- Koniec cytatu ---
Boty klepiące 10/10? Oficerów może, nie wiem jak liczona jest szansa spawnu takowego.
--- Cytuj ---No i co nieco by spadla ilosc tych mineralkow i paliwa do posa?
Nieco spadla by oplacalnosc kopania moonow.
Nieco zmniejszyla by sie ilosc komponentow t2 na rynku.
Nieco zmniejszyla by sie ilosc statkow i modulow t2 na rynku.
Co przy nieco zmniejszonej ilosci ISKow na rynku pewnie by conieco moglo namieszac w grze.
--- Koniec cytatu ---
Minerałów jest ogólnie wielokrotnie za dużo. Nadmiar minerałów jest wydalany w postaci absurdalnie minerałożernych superkapsli. Opłacalność kopania moonów spadła? Czemu?
Ilość komponentów i statków T2 - pozostałaby raczej stała. Wąskim gardłem tego przemysłu jest kopanie średnio - rzadkich moonów (nie musisz mieć do tego bota, POS sam w sobie jest automatyczny). Jeśli spadnie ilość paliwa lodowego i wzrośnie jego cena na rynku, to moon goo stanowiące wąskie gardło przemysłu (podobno jest to technetium teraz) i tak będzie się opłacało kopać więc i tak mniej więcej każdy moon który to daje będzie ryty dalej. W efekcie na rynek wejdzie tyle samo moon goo a z niego powstanie tyle samo modułów i statków.
Zmniejszenie dopływu ISKów gdzieś z bocznych dziur kosmosu komu miałoby zaszkodzić? Te ISKi powstają na botach i wędrują do empire gdzie wpadają w ręce czternastoletnich dzieci z ADHD, które kupują za to pimped statek i umierają w nim na pierwszej bramie do low - ISKi zaś ostatecznie wpadają w ręce dostawców pimped części.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej