Eve Online > Dyskusje ogólne

Po co sciagac ludzi do low / 0.0?

<< < (34/36) > >>

Xarthias:
Nie wszyscy są doskonali :P
Stąd ponawiam propozycję - zgłaszajcie się do pracy w CCP, może zawstydzicie profesorka :P

wodzmuerte:
panowie, bardzo odeszliscie od tematu zwiekszania oplacalnosci low/0.0 dla ludzi z hi-seca..

SokoleOko:

--- Cytat: Xarthias w Październik 12, 2010, 08:48:03 ---zgłaszajcie się do pracy w CCP

--- Koniec cytatu ---

Zastanawiam się czy część problemów CCP nie bierze się z tego, że oni szukają ludzi, którzy znają się na robieniu gier, ale kompletnie nie szukają ludzi, którzy znają się na Eve.

Biorąc pod uwagę skomplikowanie tego uniwersum i czas trwania projektu, to już całkiem spora zasób wiedzy.

Takie porównanie przy kawie - w realu zajmuję się działką, którą rozumie w Polsce może kilkadziesiąt osób. Sam jeszcze nie ogarniam do końca, bo siedzę w tym bezpośrednio rok, a pośrednio parę lat. Jednak ogólny zasób wiedzy w tej tematyce - jeśli pominiemy pamięciowe opanowanie przepisów prawnych - jest mniejszy niż w Eve.

Dormio:

--- Cytat: Albi w Październik 12, 2010, 12:21:56 ---Alez jest 'wbudowane macro' - autopilot (sam leci), PI (samo sie kopie 23 godziny, tylko raz dziennie klikasz), produkcja (wlaczasz i sie robi).

--- Koniec cytatu ---
Czyli jest precedens, na który możemy się powoływać  ;)

Ptysiu:
Mi się zawsze śniła możliwość stworzenia własnej sieci logistycznej z botów na wzór "X". W grze tej można było stworzyć sieć fabryk/kopalń, między któreymi krązyły zakupione przez gracza statki transportowe. te oczywiście nie były całkowicie bezpieczne idobym pomysłem było oddelegowanie do ich obrony kilkunastu myśliwców. To byłfajny patent, szkoda, że w EVE pewnie nigdy nie przejdzie :(.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej