Eve Online > Dyskusje ogólne

Po co sciagac ludzi do low / 0.0?

<< < (33/36) > >>

Jabolex:
Ale o co chodzi?
Tzn chcecie, zgadzacie się na wyższy abonament? - bo trzeba będzie opłacić "milicje ccp" szukającą makrocokolwiek.
Dodatkowo chcecie droższych minerałów, i wszystkiego czego się z nich produkuje?
Poza tym czytam tu i tam "Kopanie jest nudne, kopanie jest złe, kopanie jest błe..." a teraz się okazuje że kopać należy wyłącznie online bo tak... (bo jak się rozprawimy z makro, afki będą następne)
Gram od roku i z mojej perspektywy nie widzę skutków działania makrocokolwiek na moją grę.
Napiszcie proszę jak według Was wyglądała by EvE bez makrocokolwiek, lub co to zepsuło w Waszej grze.

A tak w ogóle to ceny alloyów powinny być wyższe!  ;D
BTW: aby nie było, nie jestem makrocokolwiek, za grę płacę gotówką. Po prostu jestem ciekawy jak było by bez.

JM

Orli1983:
bez macro plexy byly by tansze- mniejsza ilosc isk na rynku i mniejszy popyt generowany przez bandy macrominerow- zysk ccp bylby nizszy- mniej plexow sprzedanych

minsy byly by drozsze i byly by większe różnice w ich cenach w poszczególnych regionach

w sumie nie wiele by sie zmienilo dla przecietnego gracza - drozsze statki ale  nizsze ceny plexow- stracili by ci co sprzedają plexy by pozyskać isk.

ale bylby fun dla gornikow- moze bylo by to wkoncu oplacalne- niech sobie kopia afk ale nie przez makro

ceny pI tez poszly by wgore bo tez bazuja na macro

oczywiscie po zmiany byly by chwilowe bo ekonomia po jakims czasie znalazla by swoj balans w cenach

zreszta wystaczy spojrzec na konsekwencjie ostatniego banowania kilka k kont

Goomich:
Wszytko byłoby droższe.

Xarthias:
Skoro tylu tutaj ekspertów od programowania, walki z makrami, ekonomii itp., to może zgłosicie się do CCP do pracy? :)
Oni na pewno z radością skorzystają z pomocy tej klasy fachowców :P