Eve Online > Dyskusje ogólne

Znowu te czołgi... czyli o wyzszości EVE nad Wot i dyskusje poboczne

<< < (7/42) > >>

Pol Kent:

--- Cytat: Okropniak w Wrzesień 15, 2010, 17:47:31 ---I zgadzam się - bloby były są i będą - natomiast ich "skala" ciągle rośnie...

--- Koniec cytatu ---

Ich skala rośnie i będzie rosła chyba, ze gracze pójdą w *** z EVE. Z niewiadomych powodów CCP nie dostrzega faktu, ze wciągu ostatnich powiedzmy 2-3 lat ilość graczy online - bez wnikania czy to nowi czy Alty - sztuka jest sztuka i robi bloba wzrosła 2-3 krotnie a ilość przestrzeni dla nich...wcale. Nie liczę WH bo to margines jeśli chodzi o populację. Większość jeśli nie wszystkie  liczące się gry online są rozbudowywane o jakieś wyspy/kontynenty/etc a EVE co..? A EVE nic. Wszystko dzieje się na tym samym terenie co kilka lat temu. I Jak ma nie być blobów ? Dodajcie terenu CCP ! Dodajcie DUŻO nowego terenu!

Co do blobów to ktoś niedawno pisał że i to można spróbować "ugryźć" . Może nie ma złotej recepty bo jak nie będzie laga przy 1k ludzi w systemie to przyleci 2k. Ale pomysły różne są. Czy glupie? Może i głupie ale mogliby choć zrobić burze mózgów skoro sami nic nie mogą wymyślić.

BTW pokażcie inna grę gdzie tylu ludzi walczy na raz bez laga.

Goomich:

--- Cytat: Frankie w Wrzesień 15, 2010, 16:03:59 ---To Cię bardzo zmartwie bo widać czas zacząć brać coś na pamięć...
2005-07    Cold War (dodatek) -  Dreadnoughts
2005-12   Red Moon Rising - Titans, Carriers
2006-11   Revelations - Battleships Battlecruisers

--- Koniec cytatu ---

To były BC tier 2 (Hurri, Drake, Myrm i Harbi) oraz BSy tier 3 (Rokh, Hyper, Abaddon i Maelstrom). Reszta BCków i BSów była od początku.


--- Cytat: eX w Wrzesień 15, 2010, 16:52:09 ---Poczytaj patch notes z czasów nerfu "nano".

--- Koniec cytatu ---

Były dwa nerfy drejka: pierwszy tuż po ich wyjściu, kiedy zredukowali im recharge shielda i drugi niebezpośredni, razem z nanonerfem, kiedy zmienili sposób liczenia damage'u z rakiet. Najgorzej wtedy ucierpiały rockety i statki które ich używały (Vengeance i Hawk).

amra:
Dokladnie, startowalem przed Revelations i bs oraz bc byl w sklepach.
A krolem fleet pvp byl tempest, natomiast krolem solo pvp byl "low orbit bomber" czyli nano-typhoon.
Zlote czasy matari :D

eX:

--- Cytat: Soulscream w Wrzesień 15, 2010, 17:44:05 ---W WoT masz fun w 20 sekund po kliknieciu battle. W eve po zalogowaniu masz fun za iles tam godzin :). Ciekawe co jest fajniejsze.

--- Koniec cytatu ---
Dla mnie to jest największy minus tej gry, a może ktoś powie, że zarazem zaleta. Bo że to sandbox, ale... można poświęcić kilka godzin i nie znaleźć żadnego fajnego pvp*. Niby dreszczyk emocji inny niż w każdej innej grze z pvp, ale nadal, pozostawia to pewien niedosyt.

*fajne pvp - to takie, które jest trochę bardziej ambitne niż rozwalanie kilku niezorganizowanych gości znacznie liczniejszą i lepiej zorganizowaną grupą, ale tak to po prostu tu wygląda, znów, sandbox mode ;)

SokoleOko:

--- Cytat: Soulscream w Wrzesień 15, 2010, 17:44:05 ---W WoT masz fun w 20 sekund po kliknieciu battle. W eve po zalogowaniu masz fun za iles tam godzin :). Ciekawe co jest fajniejsze.

--- Koniec cytatu ---

"Instant gratification" ftw.

W byle FPS-a masz "klik i jestem na bitwie". Jakimś cudem literalnie nie odpaliłem ani razu FPS-a od kiedy gram w Eve.

Włączam Eve i zastanawiam się co tu porobić. Wybór mam spory. Trzeba zarobić, trzeba zadbać o logistykę, trzeba pomyśleć miesiąc, rok naprzód (alt kapitalowy). PvP też bardzo, bardzo różne.

WoT? Hmm... odpalam, jestem na bitwie, jednym czołgiem farmię, drugim czołgiem walczę dla fun, cały wybór (mówię na podstawie co słyszę na TS-ie). Zieeeeeeeew. 

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej