Eve Online > Dyskusje ogólne

Znowu te czołgi... czyli o wyzszości EVE nad Wot i dyskusje poboczne

(1/42) > >>

Venzon 2003:

--- Cytat: Frankie w Wrzesień 15, 2010, 14:56:33 ---[...] jak można wziąć czołg i komuś przywalić z AP.

--- Koniec cytatu ---

za to nie ma killmaila  :P

SokoleOko:

--- Cytat: Frankie w Wrzesień 15, 2010, 14:56:33 ---Obecne Eve to nie nasze Eve stracilo ono swój urok i stało się grą, gdzie liczą się wyłącznie liczby, a nie umiejętności.

--- Koniec cytatu ---

A kiedy było inaczej? To musiało być chyba jeszcze przed QR, bo odkąd gram słyszę dokładnie te same teksty.

Straszny:

--- Cytat: SokoleOko w Wrzesień 15, 2010, 15:03:26 ---A kiedy było inaczej? To musiało być chyba jeszcze przed QR, bo odkąd gram słyszę dokładnie te same teksty.

--- Koniec cytatu ---

bo jest coraz gorzej - to nie jest jedno wydarzenie, to jest proces rośnięcia liczby graczy w EVE.
(pisałem o tym w innym wątku)

Pamiętam jak 100 osób MC leciało na północ i jako ze grało zdeterminowaną i odważną gre (nic w sumie nadzwyczajnego, ale byli w tym konsekwentni) i robiło totalny rozpiernicz na pare regionów. 100 osób. Pamiętam jak moje YouWhat rozleciało sie w 2 tygodnie pod ok 150-200 osobami z Trimvirate mk.1. Człowiek walcząć czuł sie dużo większym trybikiem w EVE niż teraz są nimi gracze.

Czuło się tą wyjątkowość EVE, specyfikę tego że nie jest to gra dla każdego i to że zalogowanych w grze było 3000-4000 kont w sumie to było dużo. Coś ulotnego w tym że to jest wyjątkowo ambitna gra dla miłośników S-F, symulatorów, strategii (wszystkiego po trochu). No i było to NOWE, tyle lat i przestaje być nowe a mało sie zmienia.


Teraz 200 ludzi to średni korpik ma.... i nic nimi nie zrobi sam. Nic kompletnie. Zajęcie nie to że regionu ale skasowanie paru high-end posów w 0.0 przez organizację 100 ludzi nie jest możliwe. Naprawde nie mów mi że tego nie widzisz ;)

No i EVE nie zyskuje... brak dużych zmian powoduje że konkurencja (WOT, LOL itd) nie śpi, pomysły są coraz ciekawsze i uwzględniają właśnie preferencje graczy EVE - coraz bardziej nieszablonowe PVP, interakcja, łączenie elementów rpg, taktyki, symulatorów, strategii...  a EVE to ciągle lekki tuning pomysłu z 1999 roku.

(oczywiście zaraz pewnie mocno zaangażowany w obrone kolejnych posów gracz wyskoczy że marudzę i jest zaj..iście i czad i że to bez sensu lol lol lol i że mega jest fun że wieczorem 6 godzin będziemy czekać na obrone posa a potem go naprawiać....  itd)

Zsur1aM:

--- Cytat: Scaryman w Wrzesień 15, 2010, 15:08:56 --- i to że zalogowanych w grze było 3000-4000 kont w sumie to było dużo.

--- Koniec cytatu ---

Woot? Chyba pomyliles sie o jedno 0.

Ezrael:
offtop: bo ccp nie skaluje sprzetu w grze, w tej chwili i tak blob drejow bije prawie wszystko ... zamiast pracowac nad tym dostajem od ccp PI  :'(
Ez.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej