Eve Online > Dyskusje ogólne
Drama Bomb - wyciek kodu źródłowego EvE, szantaż i inne osobliwości
NeX:
Tak jakby kody innych gier nie wyciekały, a posiadacz takowego klienta zyskiwał niewiadomo jakie możliwości. To nie single player. ISKów nikt sobie nie dopisze, cracka nie zrobi, a gra sprawdza poprawność instalki na wypadek podmiany oryginalnych plików gry. Pogadają sobie, poszumią, a CCP będzie więcej uwagi przykładać do pilnowania swoich danych. Nie wiem skąd, to tragizowanie i szukanie innej space gry.
W sumie tylko negaywny PR im realnie szkodzi dlatego wytłumiają forum warriorów.
Chcecie wiedzieć co to jest wredne szpiegostwo, to pograjcie na serwerach SONY w SW Galaxies albo Everquest. Podczas rozgrywki na kilka dopuszczonych (obowiązkowych) połączeń wymaganych do gry tylko jedno służy do gry, a reszta to spyware. W tym wojskowe serwery i anty p2p. :grr:
Vermian:
EvE jest gra dla okreslonej grupy graczy i raczej nie ma na tym polu zbyt wielkiej konkurencji. Czesc ludzi pewnie strzeli focha i na jakis czas odejdzie. Sporo z nich predzej czy pozniej wroci stwierdzajac ze inny rodzaj mmorpg to jednak nie to :P . Niemniej tego typu afery nie pomagaja wizerunkowi gry zwlaszcza w oczach nowych graczy, co w razie zakonczenia zabawy wiele nie traca.
marioosh:
trochę to dziwnie się potoczyło... na rzekome źródła klienta natrafiłem jakieś półtora miesiąca temu, mniej więc dwa tygodnie przez opublikowaniem darmowego emulatora eve... wtedy na forum eve-o kilka osób o tym wspomniało i cisza aż do dziś... ktoś spanikował, ktoś coś dodał inny trochę potrząsnął tym gównem i po sprawie... afera gotowa.. za kilka dni smród minie i będzie git...
Kalressin:
--- Cytat: Mario DelTorres w Kwiecień 15, 2008, 22:48:19 ---... opublikowaniem darmowego emulatora eve...
--- Koniec cytatu ---
???
Moze ktos cos szerzej napisac?
ArchenTheGreat:
--- Cytat: Albi w Kwiecień 15, 2008, 15:43:59 ---Są to podstawowe zasady projektowania w architekturze klient - serwer: wszelkie zabezpieczenia są po stronie serwera, wszelkie anomalie zachowania klienta powinny być wychwytywane po stronie serwera jako błędy. Po stronie klienta nie powinny być przetwarzane żadne dane, wykonywane żadne transakcje etc. Słowem, klient nie powinien nic być w stanie zepsuć.
--- Koniec cytatu ---
To prawda. Ale piszą też:
"no advantage can be gained by manipulating the EVE client"
podczas gdy w dev-blogach płakali, że nie mogą dodać skryptów do UI EVE z obawy przed botami. Wyciek kodu klienta tak naprawdę najbardziej na rękę jest twórcom botów. Można teraz zrobić bota idealnego - świadomego otoczenia i w pełni programowalnego. Na jednej maszynie można zapuścić ich kilka co maksymalizuje zyski.
Kart kredytowych może się dzięki temu nie wyciągnie ale na pewno ten wyciek nie pozostanie bez wpływu na grę.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej