Eve Online > Wsparcie techniczne

Problem z częstym rozłączaniem

<< < (17/56) > >>

Aeon Horax:

--- Cytat: Qreg w Grudzień 01, 2007, 12:10:33 ---podobno skorzystanie z VPN pomaga i mozna grac bez problemu, na razie nie sprawdzalem bo aktualnie mam strasznie duzo roboty ale dla zainteresowanych tu jest link do tematu na Eve-forum

http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=547642

dajcie znac czy na chello to pomaga.

--- Koniec cytatu ---

Dziala :) i chwała za to panom ktorzy to wymyslili i Tobie za przesylke.
ale... :) dziala wolno sustain laag :)

Dzieki


edit: wykupilem klucz do HTTP tunel client na miesiac, dziala super... $5 dolcow w plecy, ale coz

Qreg:
no to super :D po weekendzie bede musial sam sprawdzic a 4 euro za to to nie za duzo.

Xarthias:
Właśnie zauważyłem ciekawą rzeczy. Nie wiem jak to z tymi "dynamicznymi" ip w chello jest, ale od prawie dwóch miesięcy, z przerwami mam to samo ip (87.206.xxx.xxx), i z niego nie mam praktycznie problemu z połączeniem i z disconnectami (różowo nie jest, ale daje się pograć). Jak mi czasem zmieni ip (np tak jak teraz: 83.144.xxx.xxx), to dc mam najpóźniej minutę po zalogowaniu się.
Coś mgliście pamiętam, że kiedyś były podobne problemy z tepsą i jakimś pakietem ip im przypisanym.

majama:
Zauważyłem że tez mam inny numer IP niz dawniej, moze cos w tym jest. Gra padła gdy nas poprzełaczali.

Diabl0:
Ja za to zauważyłem coś innego, w środę i dzisiaj byłem w domu i do południa działało normalnie bez problemów - dzisiaj od 13 do 16 na jednym połączeniu, później jeszcze pół godzinki i od mniej więcej 16:30 pupa - maksymalnie minuta i DC. W środę było podobnie chociaż już nie pamiętam godzin, w każdym bądź razie z rana nie było problemów, po południu już nic nie szło zrobić.

Druga sprawa - pisałem do UPC w sprawie niewywiązywania się przez nich z umowy (czyli braku dostępu do internetu) oraz ponoszonych przez to strat (abonament EVE który nie może być wykorzystany przez nieprawidłowe działanie łącza). Oto ich odpowiedź:


--- Cytuj ---Z chwila zgłoszenia usterki leżącej po stronie sieci UPC Polska, która nie zostanie usunięta w ciągu 5 dni od jej przekazani operatorowi, Abonent ma prawo żądać stosownego obniżenia opłaty Abonamentowej. Niestety, dotyczy to tylko opłaty wnoszonej za świadczone Panu usługi bezpośrednio przez naszą firmę.
--- Koniec cytatu ---

Ciekawe :D Zgłoszenie poszło 21 listopada, od tamtego czasu brak jakiejkolwiek odpowiedzi... W poniedziałek mam zamiar zażądać obniżenia opłaty, ciekawe jak zareagują. Numer zgłoszenia oraz maile mam więc nie wyprą się że nic nie zostało zgłoszone, a 5 dni (nawet roboczych) już upłynęło.

Nic, w poniedziałek muszę sobie postawić w pracy serwer VPN bo na chello nie ma co liczyć :( Tak się nabijałem z NEO a jak na razie z nim nie ma żadnych problemów.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej