Eve Online > Wsparcie techniczne
Problem z częstym rozłączaniem
Pietia:
--- Cytuj ---hmmmm
gdzieś na głównym forum czytałem że pootwieranie gadatliwych kanałów pomaga
otworzyłem 4 największe tak że ciągle coś na nich migało i wczoraj miałem 3h bez dc
trzeba będzie dziś sprawdzić czy to nie przypadek
--- Koniec cytatu ---
Nie jest to rozwiązanie naszego problemu aczkolwiek na pewno jest to sposób na spokojną grę. Zalogowałem sie odpaliłem 4 kanały 300 osób lub więcej i spokojna gra. Zamknąłem wszystkie kanały i DC. Po ponownym zalogowaniu i odpaleniu tych kilku kanałów znów grałem spokojnie bez DC.
hipperion:
Mam ten sam problem i mi podsunieto inny pomysl. Nie dosc ze wylaczam firewall i antywira to dodatkowo bez przerwy w czasie gry pinguje serwer EVE (start/uruchom/ping 87.237.38.200 -t). Pomaga. Polecam wyprobowac.
Piisalem rowniez do serwisu UPC i dostalem nastepujaca odpowiedz:
--- Cytuj ---Szanowny Panie,
Pana łącze działa z założonymi parametrami. Również odczyty z modemu kablowego, zamontowanego w Pańskim mieszkaniu, wskazują na jego stabilną i prawidłową pracę. Proszę więc o przeprowadzenie pewnych testów. Dla pewności proponuję wykonać je z pominięciem routera jak i z samym routerem.
Pierwszy test dotyczy tras routowania do zgłaszanych serwerów, na których obserwowana jest wolniejsza transmisja.
Poniżej znajdują się linki pod którymi dostępny jest potrzebny do tego program WinMTR, licencja oraz instrukcja w jaki sposób należy wykonać te testy.
- Link do programu WinMTR: http://komunikatyihd.upc.pl/pliki/WinMTR.exe
- Link do instrukcji: http://komunikatyihd.upc.pl/pdf/instrukcja_winmtr.pdf
- Licencja programu: http://komunikatyihd.upc.pl/pliki/LICENSE.TXT
Drugi test dotyczy ustalenia prędkości pobierania.
Poniżej znajdują się linki do serwerów z którymi należy ją ustalić oraz instrukcje sposobu wykonania testu dla każdego z nich.
- Link do atman.pl: ftp://ftp.atman.pl
- Link do instrukcji dla atman.pl: http://komunikatyihd.upc.pl/pdf/instrukcja_atman.pdf
UWAGA!
W przypadku gdy degradacja usługi występuje w określonych przedziałach czasu, prosimy o wykonanie testów w możliwie podobnym przedziale czasowym.
Podczas wykonywania testów prosimy o wyłączenie programów typu P2P(np. emule, edonkey, kazaa, bittorrent itp.) oraz wyłączenie programu typu firewall lub udostępnienie na nim wszystkich portów.
Z poważaniem
Dominik Fyda
Dział Wsparcia Usług Cyfrowych
UPC Polska
--- Koniec cytatu ---
Xarthias:
Ja dostałem słowo w słowo to samo, a jak odesłałem wyniki to nadali numer sprawie (patrz wyżej :P ) i od prawie 3 tygodni cisza.
Po nowym roku wybieram się do biura upc i nie wyjdę, póki mi łącza nie naprawią :P Oflaguję się i normalnie im strajk okupacyjny zrobie :P
A problemy z siecią są dwa - gubienie tych cholernych pakietów i rozłączanie nieaktywnych (nawet na kilka chwil) połączeń - stąd pigowanie czy ruchliwe czaty pomagają. Tak czy inaczej jest to niedopuszczalne w działaniu sieci i upc mi za to zapłaci, bo jak nie pomoże osobista wizyta, to następne co robię to idę do powiatowego rzecznika praw konsumentów.
hipperion:
Xartias prosze daj znac jak wygladala rozmowa, jakich argumentow uzyles i przede wszystkim czy skutecznie. Wtedy tez sie przejde i zrobie dokladnie to samo.
korpusz:
Nagrajcie ta sprawe Faktowi, znajac ich zrobia z tego takie igly z wildy jakby mial sie swiat skonczyc. Co prawda fakty poprzekrecaja ale jest to tani srodek ksztaltujacy opinie publiczna.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej