Eve Online > Wsparcie techniczne

Problem z częstym rozłączaniem

<< < (37/56) > >>

YANNICK:
Aster aster aster!!! Wysłannicy z UPC już niejednokrotnie próbowali przeciągnąć mnie na ciemną stronę mocy, kusząc niskimi cenami. Za ostanim razem otworzyły się niebiosa i potężny głos krzyknął "NIE!!" i tak też zostało.

4,5 roku - 2 krótkie awarie - transfery zawsze na max - najniższe pingi wśród znajomych z całej Polski - 99,99% stabilności. Aha, na zgłoszenia e-mailem odpowiadali nawet po kilka razy dziennie. Kiedyś odcięli mi dostęp, bo nie dostałem rachunku (więc nie zapłaciłem), więc zadzwoniłem z pretensją i po kilkunastu minutach miałem łącze z powrotem.

To tyle z moich własnych doświadczeń. Płacę więcej, ale wiem za co...

Kombat:
Ja też moge polecić aster - mam już dwa lata i zdażyły się 2-3 awarie. Raz ktoś skrzynke na klatce zniszczył to jak to zgłosiłem po godzinie był monter i to naprawił. Użytkowo też jest bardzo dobrze, transfery i pingi zawsze na bdb poziomie.
Ale z drugiej troche sobie za to liczą... cenowo konkurencja ucieka im coraz bardziej.

partridge:
ej to jest sekcja Techniczna i prosze o posty odnosnie problemow dotyczacych Chello... reklamy innych providerow internetowych prosimy zamiescic w dziale REKLAMY.

PS Ja tez nie moge narzekac na chello... nooo od miesiaca juz moge :)

Zbulu:
Ehhh w Irlandi i przy dostawy "NTL" (UPC) mój kumpel miał ten sam problem. Nie wiem jak teraz ale ostatnio skilla ciężko było zmienić...

sneer:
hmmmm
gdzieś na głównym forum czytałem że pootwieranie gadatliwych kanałów pomaga
otworzyłem 4 największe tak że ciągle coś na nich migało i wczoraj miałem 3h bez dc
trzeba będzie dziś sprawdzić czy to nie przypadek

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej