Eve Online > Starsze dodatki

Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci

<< < (5/14) > >>

Blaster:
Ja zgadzam sie z tym co napisal Wolf - likwidacja BMów jescze bardziej sklaniala bedzie ludzi do siedzenia w high sec.  :?
Jezeli juz tak bardzo chca je zlikwidowac to nich wprowadza moduly nprawde skutecznie ograniczajace mozliwosc zlapania i zestrzelenia statku na bramie bo malo kto bedzie tam latal. Juz dzisiaj nawet przy sytosowaniu BMów zestrzelenie haula na bramie nie jest tak strasznie trudne  :?
Jezeli CCP chce wygonic ludzi do low sec to powinni polikwidowac wszystkich agentów lvl4 i wiekszosc lvl3 w systemach o sec wyzszym od 0.5. Ostatnio latam sobie troche po high systemach i widze multum BSów. Zaczalem sie zastanawic co ludzie u lich robia w BSach w 1.0?  :roll:  Jakas wojne maja sobie mysle ale oni do siebie nie strzelaja?  :? Wlecialem do stacji a tu agent lvl4 w systemie 1.0 otoczonym samymi systemami 1.0 i 0.9  :shock:
To jest wedlug mnie podstawowy problem.  :!:
Nawet rozpatrujac sprawe od strony fabularnej to co u licha robia piraci (NPC) w BSach w systemie tak silnie bronionym przez concord jakim jest 1.0? Dlaczego corpy rasowe potrzebuja pomocy graczy (najemników) w likwidacji zagrozenia skoro dany system pelen jest ich flagowych sil zbrojnych?  :?

StellarSheep:
Blaster moja odpowiedz apropo bmow.
Po pierwsze masz transport shipy? MALO? CHOLERA CZEGO WIECEJ? Transport shipa jest trudno zabic. A ze zabija go kilka bs`ow ... NO ZESZ DO CHOLERY dlatego tp > freelancerka tak?
Nie chcesz zginac? Pusc scouta przed soba. Chcesz miec insta? Uzywaj 2-3 covert opow do poruszania sie "ala" insta. Team play. TEAM PLAY. Jezu jak ja choruje ze w eve nie ma tp tak naprawde ...
Eve potrzebuje mocnych zmian w mechanice i dodawania stuffu wlasnie dla druzyn dla aliansow i do 0.0 a nie do empire.
Zreszta co ja sie bede znowu rozpisywac :P
A u mnie nie ma rozgoryczenia. Jest raczej zaloba bo tak jak mowie ja gram w ta gre od dawna i widze od poczatku jakie sa zmiany ...
I tak jak mowie. Ta gra robi sie coraz bardziej drastycznie mniej grywalna.

WolfSimon:
Sheepek, ale tu nie chodzi co maj? na celu te zmiany tylko jaki b?dzie efekt finalny. A przewiduj? ?e b?dzie taki jak napisa?em.

regis:
Moje 3 iski...

Najgorsze rozbalancowanie w tej grze jest wg mnie przy cenach..

PVP = Fun... ale po przeliczeniu z kosztami.
Nie chodzi o to ze sie boje tracic statków, mam kase... zreszta najwiekszy fun mialem przy stracie megasa 1 vs 1.

Tylko ze przelicznik ilosci spedzonych godzin na pasach/complexach/itp do ilosci wtopionej kasy jest troche tutaj za duzy.

Ja tam latam Gallente, czyli np

Strata Dominixa (70 + 21) z t1 stuffem czyli juz kolo ~100 - insure, daje to 30... znosnie
Strata Megasa (120 + 30) z t1 stuffem = ~160, znowu - insure daje 40 baniek... znosnie.

Ale porownawszy megasa z t2 stuffem tu juz siega cena 200-250... strata... kolo 100M.

Kolejna zabawka w wydaniu CCP, HAC (Deimos, Ishtar)... z insura dostaniem cale 17M... a statek SAM kosztuje obecnie ~120, czyli na starcie 100m + stuff lekkie 50-60. no i kolejne 160 w plecy

A i BSa, i HACa wcale nie tak trudno zgubic...

Drugie, bo zaraz ktos krzyknie zeby wsiadac we frygi bo tanie... wtf, enyo za 20? tani ?:) ... hm, cepty, ok to juz lepiej kolo 15 z fitem :]

Ale z kolei maly szip -> szybko do poda -> szybko z poda... a w podzie >100M jak kto ma secik +3

Pierwsza rada... zmniejszyc monopol ludkow produkujacych T2 stuff, bo jakos tak bez sensu tracic ~50 na bsie.... i ~150 na crusierku...

Konrad:

--- Cytat: "StellarSheep" ---BM`y zawsze byly plaga i zawsze byly zwalone. BM`y z zalozenia nie zostaly stworzone po to zeby przyspieszac podrozowanie. Anyway imho teraz z tym clone jumpem podrozowanie na dlugie odleglosci bedzie ok. Ale cos za cos.
A co do handlu, robienia misji etc ...
To powinno byc tak ze zakladasz mwd i nara. Albo ab. ( mwd i w deadspeace powinno sie dac uzywac mwd ) Tez latam po iles jumpow dziennie i jakos moge spokojnie wyzyc bez insta.
--- Koniec cytatu ---


ty latasz te x jumpow o 7 rano czy jak ????

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej