Eve Online > Starsze dodatki

Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci

<< < (6/14) > >>

Konrad:

--- Cytat: "regis" ---Moje 3 iski...

Najgorsze rozbalancowanie w tej grze jest wg mnie przy cenach..

PVP = Fun... ale po przeliczeniu z kosztami.
Nie chodzi o to ze sie boje tracic statków, mam kase... zreszta najwiekszy fun mialem przy stracie megasa 1 vs 1.

Tylko ze przelicznik ilosci spedzonych godzin na pasach/complexach/itp ...
--- Koniec cytatu ---


etam, wczoraj polecielismy we 3 na 8/10, na pierwszym levelu ustrzelilismy gostka, dropnal mach bpc,
na przedostatnim zostalo nas tylkio 2 (jeden musial wiac - nie mial tanka a zaczeli go walic nieplanowo) , we 2 skonczylismy komplex i mialem w cargo loot za 1b

 8)  teraz musimy to podzielic na 3 i jestem ustawiony na miesiac moge tracic bsy codziennie

kosztowalo mnie to 2,5 h na komplex (przez ostatni tydzien nie bylem ani razu na jakichkolwiek npc)

dodam ze byl to komplex angeli, a ich trudno sie tankuje (w chwili obecnej)

WolfSimon:

--- Cytat: "regis" ---
Pierwsza rada... zmniejszyc monopol ludkow produkujacych T2 stuff, bo jakos tak bez sensu tracic ~50 na bsie.... i ~150 na crusierku...
--- Koniec cytatu ---


I to jest pierwsze i podstawowe dzia?anie jakie powinno zosta? uczynione przez CCP.
Wystarczy ?e BPC 1 run na sprz?t Tl2 b?d? sprzedawa? NPCe, ale ?eby posiadacze BPO ne czuli si? bardzo pokrzywdzeni to takie BPC mia?oby bardzo s?abe w?a?ciwo?ci (ME i takie tam). Niech nawet budowa takiego HACa kosztuje o po?ow? wi?cej z takiego BPC ale to nadal 30-40 mil a nie 120.
A jak nie sprzeda? to chocia? cz?strze dropy z ratów i jako nagrody u agentów, bo to co si? teraz dzieje to po prostu skandal :)

StellarSheep:
Konrad nie mowie ze atm teraz tyle skacze ale jak gram to srednio dziennie robie tak z 80j. Jesli sie bawie w pvp a nawet czesto jak kupuje stuff to tez robie calkiem sporo. I czesc robie bez insta bo nie mam a nie chce mi sie robic :)
Co do ekonomii to dokladnie tak jak pisalem ( chyba? ) wczesniej. PvP jest za drogie. Albo niech statki beda tansze. Albo niech zarabianie bedzie szybsze. No i samo pvp mogloby byc w jakikolwiek sposob oplacalne.

Co do t2 to pamietam w swoim czasie ccp obiecywalo ze NIGDY nie bedzie t2 BPO. Hehe jak to przy obietnicach ccp oczywiscie oklamali po raz kolejny.
Ja to widze t2 tak.
Jest pare naprawde mocnych BPC na dany t2 przedmiot/statek ktory ma mocny me i calkiem spora ilosc runow. Oprocz tego powinien albo istniec czestszy drop BPC z mala iloscia runow i gorszym ME od agentow albo ( moim zdaniem lepsza opcja ) sklep t2 bpc gdzie mozesz sobie kupic BPC na dany przedmiot z danym me i dana iloscia runow za dana ilosc punktow r&d.
Skonczylby sie monopol t2. Rynek nie zostalby zalany az taka chora iloscia t2 jak sie ludziom wydaje. Ruszylby rynek POS`ow. Agenci R&D staliby sie naprawde oplacalni. Handel by kwitl. I nie byloby chorego monopolu t2 przez ktory dyktowana jest praktycznie cala ekonomia w tej grze.
Konrad owszem mozna robic komplexy i to jest wlasnie sposob w jaki w tej chwili zamierzam zarabiac w tej grze ... ale nie kazdy ma dostep do takich kompleksow to raz ... dwa czesto kompleksy sa juz zajete.

WolfSimon:
No z tym sklepem za punkty od agentów r&d to rewelacyjny pomys?.

Hall Underley:

--- Cytat: "WolfSimon" ---
--- Cytat: "regis" ---
I to jest pierwsze i podstawowe dzia?anie jakie powinno zosta? uczynione przez CCP.
Wystarczy ?e BPC 1 run na sprz?t Tl2 b?d? sprzedawa? NPCe

--- Koniec cytatu ---


IMHO to powinni zmieni? proporcje czasu robienia kopii 1run. W tej chwili takich haców nie op?aca si? wogóle kopiowa?. Wyprodukowanie jednego to nieca?e 1.5 dnia. Zrobienie kopii 1 run - grubo ponad 3 dni. To jeden z powodów dla którego HACe maj? tak zawy?one ceny - popyt jest du?o wy?szy od poda?y, bo nie idzie ich szybko produkowa?.
--- Koniec cytatu ---

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej