Eve Online > Starsze dodatki

Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci

<< < (14/14)

khirion:
SS - spoko, ale jak by sie dalo namierzyc delkiwenta w tym ss dosc szybko (max 2 min) z dobra dokladnoscia. (max +- 30km). Dodatkowo jak masz probe na 80au to nie musisz juz uzywac nastepnej zeby kogos znalesc. Niestety, pomozne mazenia...

Co do insta. Ista to fajny pomysl, Generalnie podoba mi sie ze sa. Nie gwarantuja nietykalnosci jak sie niektorym wydaje. Ciezki Transport ship wchodzi w warpa ponad 20s.... zadne insta nie pomoze, o frachtowcu nie wspomne. A to ze ladujesz pod brama to moim zdaniem dobrze. Jeszcze dolotow mi brakuje.

Mobile warp disruptory powinny miec 2 razy wiekszy zasieg niz maja, i tez bylo by ok.

Co do pvp. Glowny problem to to ze albo bede czekal na przeciwnika w jakims otwartym miejscu... i zostaje zblobowany... albo moge sobie poprostu go olac, bo o znalezieniu moge zapomniec. Przez to wlasnie walka w malych grupach, ablo 1vs1 w zasadzie nie istnieje. Zawsze sie czeka na kolegow, bo szukanie przeciwnika mija sie z celem.

Ekonomia w zasadzie mi sie podoba, chociaz ma sporo niedociagniec.

Amos Sommers:

--- Cytat: "Ace" ---Wszystkie te zmiany przy LIKWIDACJI INSTA JUMPOW to pikus. Tak... nie bedzie wiecej instasow :) Wreszcie bedziecie walczyli. Wreszcie latali bandami itp :) Jesli chodzi o skakanie na 0km to jest i bedzie ale zasada dzialania skokow to RANDOM - inaczej losowa. Klikajac na warp to 0km wezmiesz udzial w "losowaniu" ktore warpnie cie na 2,5km, 10km, albo nawet i 30km od celu (gate, stacja) Tak czy inaczej, podroze po patchu beda BARDZO MECZACE :)

Druga wedlug mnie istotna zmiana to KONIEC GANKow. Bedzie mozna wsadzic tylko 2 damage mody. Wkoncu bedziemy sie fitowac uniwersalnie co troszke zwolni walke i bsy nie beda pekaly w 3sek :))))

To chyba tylke co narazie wygonilo mnie z SISI ;)
--- Koniec cytatu ---


Tak, teraz wreszczie CCP kompletnie wypierdoli wszystkich z 0.0:) Tak zawsze ciezko pracowali zeby troche wiecej ludzi chcialo do 0.0 leciec .. teraz kompletnie wszyscy benda wiac z 0.0...

Konrad:
mnie osobiscie denerwuje zbyt durza ingerencja devsow w zasady rozgrywki

zbyt durzo nieprzemyslanych decyzji

ale mimo wszystko w eve bede gral jeszcze baaardzo dlugo

co do latajacych blobow tu i tam, to odpowiedz jest tylko jedna, jezeli gra umozliwia takie rozwiazanie aby w jednym systemie przebywalo ilustam graczy to logicznym jest stwierdzenie ze taka sytuacja zawsze nastapi

ktos musial by wlasc na jakis dziwaczny pomysl ujemnego bonusu do zadawanych obrazen zaleznie od ilosci czlonkow w gangu - taki pomysl nawet POWSTAL jakis czas temu na forum, (btw pomysl jest do dupy :) - mozna go obejsc na kilkadziesiat sposobow od kilku malych gangow poczynajac )

jednym z ciekawych pomyslow byloby przyspieszenie statkow (szczegolnie tych wolniejszych) albo zmiana zasady dzialania mwd (takze gdzies na forum wyczytane) ORAZ drastyczne zmniejszenie zasiegu wszelkiego rodzajudzial, rakiet i innych narzedzi masowej destrukcji - co wymagalo by dolecenia do obiektu (tutaj wchodzi mwd albo zwiekszona predkosc) - pozatym bylo by to o wiele bardziej widowiskowe

zupelnie osobnym tematem jest tutal fatalna wydajnosc klienta jezeli chodzi o tzw "close range", akurat ja lubie jak cos ladnie wybucha i plynnie dziala  :wink:

ps. nie chce mi sie szukac literowek :P

StellarZord:
konrad minie nie denerwuje to ze jst sporo ludzi w systemi i ze normalnym jest ze sa spore bitki...problem polega an tym ze w 90% bitek jedna ze stron czeka na okazje boja sie stracic i czekaja na wsparcie ile razy tak bylo z fa juz mielismy sie lac i przylatowalo 10 nastepnych ...
W eve kolejnym problemem jest to ze jak chce kogos zabic to siedzisz lub szukasz przez 3h celu a ja na to nie mam ochoty
pozatym jesli chodzi o moja osobe to ja osobiscie nie widze w eve juz prawie nic.. loguje sie i poprostu nie mam kolejnego celu... bo w eve niema celu jakotakiego nikogo tak naprawde nie da rady zniszczyc bo gra na to nie pozwala
oczywiscie mozemy powiedziec ze oo chce nastepny statek ale mowie wam ze po 5 lub 10 statkach juz wam sie to znudzi z kad wiem ?? bo moge latac prawie wszyskim bo mam prawie 13m skp w gunnery i juz nie mam co robic prawie ostatnio robie hac na 5.
jak mowie zobaczymy te zmiany narazie sie zapowada totalny kibel no ale to moje zdanie

A tak btw to eve zniszczylo walasnie tech2 nigdy nie powinno to wejsc.

adam000:

--- Cytat: "StellarZord" ---konrad minie nie denerwuje to ze jst sporo ludzi w systemi i ze normalnym jest ze sa spore bitki...problem polega an tym ze w 90% bitek jedna ze stron czeka na okazje boja sie stracic i czekaja na wsparcie ile razy tak bylo z fa juz mielismy sie lac i przylatowalo 10 nastepnych ...

--- Koniec cytatu ---


Przecie? to naturalne "wojenne" zachowanie, jak nie mo?esz wygra? to nie atakujesz, nie rozumiem dlaczego kto? si? takim zachowaniom dziwi, w EVE nie ma miejsca na heroiczne zagrania, chocia? cz?sto si? jeden rodzaj takich bochaterów zdarza, jak skacz? na pomoc kumplowi nie zastanawiaj?c si? nad tym, ?e w momencie wyj?cia z warp kumpel ju? b?dzie w klonowni a oni stan? na przeciw kilku "ucieszonych tym faktem jak dzieci" przeciwników bez ?adnych szans. Oczywi?cie rozumiem, ?e kto? chcia? by mie? cele podane na tacy ale z punktu widzenia "celu" wcale nie by?o by to zabawne.


--- Cytat: "StellarZord" ---
W eve kolejnym problemem jest to ze jak chce kogos zabic to siedzisz lub szukasz przez 3h celu a ja na to nie mam ochoty

--- Koniec cytatu ---


Polowania jako takie s? nudne, w realu te?, bo to o czym piszesz to jest w?a?nie polowanie a nie walka. To co trzyma ludzi to ludzie, fajnie jest sobie polata? i popolowa?, a ?e nawet czasem si? nic nie upoluje to trudno, b?dzie nast?pny raz je?eli "b?dzie si? chcia?o".


--- Cytat: "StellarZord" ---
pozatym jesli chodzi o moja osobe to ja osobiscie nie widze w eve juz prawie nic.. loguje sie i poprostu nie mam kolejnego celu... bo w eve niema celu jakotakiego nikogo tak naprawde nie da rady zniszczyc bo gra na to nie pozwala

--- Koniec cytatu ---


Bo to jest gra teemplay, oczywi?cie nie mo?na zniszczy? gracza, ani zazwyczaj korporacji, mo?na im najwy?ej uprzykrzy? ?ycie tak, ?e si? w ko?cu wynios? lub rozpadn?. Ale co powiesz na wojny deep 0.0 aliansów? Czy w ich dzia?aniach czy wojnach te? nie ma celu?


--- Cytat: "StellarZord" ---
oczywiscie mozemy powiedziec ze oo chce nastepny statek ale mowie wam ze po 5 lub 10 statkach juz wam sie to znudzi z kad wiem ?? bo moge latac prawie wszyskim bo mam prawie 13m skp w gunnery i juz nie mam co robic prawie ostatnio robie hac na 5.
jak mowie zobaczymy te zmiany narazie sie zapowada totalny kibel no ale to moje zdanie

--- Koniec cytatu ---


Tu si? z Tob? ca?kowicie zgadzam, latanie kolejnymi statkami mo?e si? szybko znudzi?. Ale dla znudzonych pilotów z milionami w "spaceship command" s? w?a?nie wprowadzane nowe zabawki... i nie mówi? o tych ma?ych, chocia? te? mog? mie? ciekawe zastosowania. Te du?e s? dla weteranów... jest tylko ma?y problemik, ?eby w nie wsi??? trzeba je zbudowa? a na to b?d? mog?y sobie pozwoli? tylko du?e alianse, które w ich posiadaniu b?d? mia?y cel, i to s? w?a?nie zabawki dla nich a nie dla "znudzonych my?liwych".


--- Cytat: "StellarZord" ---
A tak btw to eve zniszczylo walasnie tech2 nigdy nie powinno to wejsc.
--- Koniec cytatu ---


Tech2 jako takie? Zgodz? si?, ?e problem BPO jest po prostu idiotyczny, ten kto to zatwierdzi? w CCP takich decyzji stanowczo nie powinien podejmowa?. Ale ca?y proces budowania rzeczy tech2 jest ju? bardzo fajnym pomys?em - jest dla teemplay, dla wspó?pracy mi?dzy korpami, jest celem do osi?gni?cia. A ?e akurat "my?liwych" takie rzeczy nie interesuj? to có?, ich pech.


Nie wiem czy rzucili?cie okiem na plany "featuresów" dla KALI, jest tam co? co w przybli?eniu jest wojnami mi?dzy rasami i mo?liwo?ci? dla korpów/aliansów na zaangarzowanie si? w te wojny. Takie co? to mo?e by? wreszcie ten "wielki" cel do grania, i je?eli walki b?d? si? toczy? o co? to sko?czy si? chowanie po kontach. Zreszt? teraz te? mo?na mie? takie co?, jak si? ma dreda (albo kilka) i poleci rozwala? komu? POSy to chc?c nie chc?c obie strony musz? stan?? do walki, oczywi?cie jak zwykle nie jest to zabawa dla "my?liwych" tylko dla du?ych aliansów.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej