Autor Wątek: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.  (Przeczytany 90865 razy)

0 użytkowników i 11 Gości przegląda ten wątek.

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #140 dnia: Sierpień 22, 2014, 14:36:44 »
A pojedyncze sztuki które jakoś dotarły miały pretensje że są neuty na localu.

Akurat to jest kolejnym tematem z którym CCP daje dupy po całości, brak kontry dla afk-cloak i o ile kiedyś jeszcze można było się ustawić odpowiednio i racić w pvp ficie to teraz przy zatrzęsieniu cyn, covert-cyn - mały korp nie ma szans, małe ally tym bardziej bo przyciąga jeszcze większe ganki.

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #141 dnia: Sierpień 22, 2014, 14:45:12 »
przydałyby sie jakies nowe proby
takie o scan time = 15-20 minut
ale które potrafiłyby namierzyć cloakera
cięzko czegos takiego nie zauwazyc
ciezko dac sie zlapac
decloak , warp , cloak niweczyło by odczyt
a afk-cloakerzy by znikneli ....
Sneer Quen

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #142 dnia: Sierpień 22, 2014, 15:56:26 »
przydałyby sie jakies nowe proby
takie o scan time = 15-20 minut
ale które potrafiłyby namierzyć cloakera
cięzko czegos takiego nie zauwazyc
ciezko dac sie zlapac
decloak , warp , cloak niweczyło by odczyt
a afk-cloakerzy by znikneli ....

A Ty co wiersze piszesz? Naucz się poprawnie pisać.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #143 dnia: Sierpień 24, 2014, 22:46:16 »
Jeżeli keriby nie mogą/będą mogli trzymać SOV to będzie dokładnie tak jak jest.
BTW co PvPersi będą robić, gdy nalbliższe cele - raciarki - będą w HI? - prawdopodobnie zakończą grę.
Mieliby wreszcie upragnione bitki, albo chociaż mogliby pogadać na localu z żywym graczem. To co teraz jest w 0.0 to chwast który trzeba wyrwać żeby zrobić miejsce normalnym ally i korpom.

Edit:
LOL - Pozdrowienia dla Trola! + coś tam o minusowaniu bez posta z komentarzem.
Nie wiem to nie ja ;)
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #144 dnia: Sierpień 25, 2014, 10:05:08 »
Ciekawe rzeczy tutaj prawicie.

Serwery od zawsze nie wyrabiały i to był jedyny limit wielkość walk. Powyżej pewnej wartości wkurw na lag sprawiał, że gracze przestawali się logować i tyle w temacie. TIDI czy inne rozwiązania tylko zmieniają i często poprawiają to co wiemy, że istnieje od zawsze. Tutaj jedynym rozwiązaniem powinno być poprawianie wydajności, żeby lagi nie przeszkadzały. Nie mam pojęcia czy to po stronie kodu czy sprzętu nie znam się na tyle.

Jeśli chodzi o cyna i capsy to jest jednak problem. I nie dotyczy on tylko ISK które ktoś tam nafarmił i ma teraz turbo flote supercapsów. Po coś się w końcu się o te tereny walczy. Problem w mechanice jest taki, że po przekroczeniu pewnych wartości granicznych zależnych liczby graczy supercapsy są nie do ruszenia bo, żeby się przebić subcapsami trzeba by taką flotę sub capitali że serwer nie wytrzyma liczb.

I to tu jest blokada która umożliwia kilku grupą kontrolę nad tak dużymi terenami, co tylko potęguję problem bo mają im rosną zasoby aby tę kontrolę utrzymać.


A jako, że nie lubię marudzić bez podania rozwiązań to moje( no nie do końca bo się przewalały już lata temu) pomysły:
1. W kwestii terytorium to od zawsze był tylko i wyłącznie biznes. A biznes to kalkulacja zysków do strat. Wprowadzenie zmian do sova nie po stronie mechaniki zdobywania ich(posy też były chujowe nie czarujmy się), ale kwestii kosztu ich utrzymania zależnej od interakcji graczy. Trochę takich ruchów już widzieliśmy ale niech to zostanie rozwinięte.  Przykładowo tani moduł do podnoszenia kosztu sova, łatwy do zniszczenia, łatwy do postawienia (rozumiem przez to, że do postawienia indor, do zniszczenia powiedzmy 10 bsów (a jak ktoś chce postawić 2 dredy to proszę bardzo). Szybki czas do onlinowania. I wtedy niech się ludzie martwią terenami które są teraz afk i utrzymują alty/latają ściągać te modułki. Wystarczyłby koszt systemu x10 i zaraz by się parę osób zastanowiło czy warto utrzymywać jakąś konstelację bez obsady gdy ktoś zdeterminowany będzie im robił straty
.
2.W kwestii capsów, wprowadzić klasę subcapsów do walki z klasą wyżej ale nienadającą się do walki z tą samą klasą lub klasami niżej. Pomysł bardzo stary i nigdy nie zaimplementowany na dużą skalę. Niech nawet dadzą na to jakieś duże wymagania w SP, niech to będzie "PRO" rzecz. I wtedy gdy 100 bsów zdolnych zrobić krzywdę blobowi matek a które będzie można rozpylić grupę zwykłych cruzów zobaczymy zmiany w pvp na poziomie blobów. Bo naglę pojawi się potrzeba dywesyfikacji sił. A ludzi jest ile jest.

3. Ewentualnie wprowadzić moduły onlinowane na gridzie wymierzone przeciwko danej klasie statków, mamy już cynojammera a dlaczego by nie wprowadzić np. drone control distruptor albo remote repair/ shield transmiter distruptor. Albo supercapital ECM.

Osobiście jestem przeciwnikiem nerfbata który coś zmienia na krótką metę bo za chwilę ktoś inny coś wykombinuje co jest OP. IMHO lepsze rozwiązania to takie które wymagają interakcji graczy i powodują, że jedna konkretna taktyka staję się możliwa do skontrowania jeśli ktoś jest poukładany.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #145 dnia: Sierpień 25, 2014, 12:25:03 »
Cytuj
2.W kwestii capsów, wprowadzić klasę subcapsów do walki z klasą wyżej ale nienadającą się do walki z tą samą klasą lub klasami niżej. Pomysł bardzo stary i nigdy nie zaimplementowany na dużą skalę. Niech nawet dadzą na to jakieś duże wymagania w SP, niech to będzie "PRO" rzecz. I wtedy gdy 100 bsów zdolnych zrobić krzywdę blobowi matek a które będzie można rozpylić grupę zwykłych cruzów zobaczymy zmiany w pvp na poziomie blobów. Bo naglę pojawi się potrzeba dywesyfikacji sił. A ludzi jest ile jest.
Stelthbomber na hull  bs'a tier 3 z citadel torpami w liczbie 6-8 wyrzutni? :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Jakub Trokowski

  • Pod-pilot
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 557
  • pr0 jammer
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jakub Trokowski
  • Korporacja: CCDM
  • Sojusz: Templis CALSF
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #146 dnia: Sierpień 25, 2014, 12:45:04 »
Tutaj jedynym rozwiązaniem powinno być poprawianie wydajności, żeby lagi nie przeszkadzały.
No to zwali się więcej ludzi, aż będą lagi. Poprawa wydajności, ofc, powinna być, ale nie jako rozwiązanie na problem blobów.

Stelthbomber na hull  bs'a tier 3 z citadel torpami w liczbie 6-8 wyrzutni? :P
To była by zabawka! :D

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #147 dnia: Sierpień 26, 2014, 09:21:16 »
@Tloluvin myślę że nie bierzesz czegoś pod uwagę. Jaki kerbir będzie walczył o teren? Pokaż mi palcem choć jednego. Wy potrzebujecie kogoś kto będzie za was myślał i podejmował decyzje dlatego tak chętnie płacicie za sov. BHI miało możliwość zamieszkania w pockecie w Syndykacie gdy mieszkał tam Yarrr. Jakoś woleliście klepać misje i kopać velda w hi niż przylecieć. A pojedyncze sztuki które jakoś dotarły miały pretensje że są neuty na localu. I Ty mi mówisz o kerbirach trzymających sova lol.
Jak to przeczytałem to tak sobie pomyślałem, że mówimy całkiem o czymś innym. Ty mówisz o trzymaniu sova przy obecnej mechanice, a ja przy mechanice w której 20 osób w statkach z 1k dps może zdobyć stację w 10min. Poza tym nie rozumiem czemu mieszasz mnie w sprawy korpa o którym nie mam pojęcia. Trochę też przykro, że zamiast sięgać po jakieś argumenty sięgasz po obrażanie ludzi.

Jeżeli natomiast o kerbirskie podejście do walki to powiedziałbym, że kerbiry generalnie po prostu rewanżują się mordulcom. Mordulce psują im zabawę w kerbirkę, to kerbiry psują im zabawę w mordowanie nie ustawiając się pod ścianą do rozstrzelania. Poza tym mam wrażenie, że większość kerbirów o ile z niechęcią walczy na wyjazdach to dużo chętniej walczy w obronie swojego domu. Zwłaszcza jak mają czym walczyć i mają jakąkolwiek szanse na wygraną.

No to wsio jasne, uwalenie cyna, jb, klonów i altów naprawi eve, ja tu w tym momencie wyjątkowo nie troluję. Bez takiej mobilności skończą się obecne problemy.
Musze zapytać.
Ty naprawdę uważasz, że uwalenie cyna, jb, klonów i altów naprawi EVE?
Ale tak naprawdę, naprawdę?

To co teraz jest w 0.0 to chwast który trzeba wyrwać żeby zrobić miejsce normalnym ally i korpom.
Znów może wychodzi moja niewiedza, ale wydawało mi się, że drastyczne ułatwianie zdobywania stacji ułatwiłoby to
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #148 dnia: Sierpień 27, 2014, 11:01:09 »
Musze zapytać.
Ty naprawdę uważasz, że uwalenie cyna, jb, klonów i altów naprawi EVE?
Ale tak naprawdę, naprawdę?
Tak, grałem w takie EvE.

Znów może wychodzi moja niewiedza, ale wydawało mi się, że drastyczne ułatwianie zdobywania stacji ułatwiłoby to
Już Ci na to odpowiadałem.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #149 dnia: Sierpień 27, 2014, 11:44:28 »
też podobnie jak Glass grałem w takie eve
i wspomnienia z tamtego "pionierskiego" okresu gdzie żyło się głęboko ( 25j od high seca ) w null mam bardzo fajne
Sneer Quen

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 912
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #150 dnia: Sierpień 27, 2014, 12:26:43 »
Stelthbomber na hull  bs'a tier 3 z citadel torpami w liczbie 6-8 wyrzutni? :P
Już bym zasugerowałbym coś w rodzaju monitora - Maraudera z działami drednota + stosownym wspomaganiem ofensywnym (coś ala Bastion (co prawda defensywne wspomaganie, ale chodzi mi o ideę) w wspomnianych Marauderach). Albo to co prawisz, Doom. Albo najlepiej, gdyby ta teoretyczna klasa byłaby Strategic BattleShipami. ::)


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

azell

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 308
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: azell
  • Korporacja: DOB
  • Sojusz: s2n
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #151 dnia: Sierpień 27, 2014, 16:28:49 »
same super pomysły


Mamy 100 bs koszt każdego to 300 kk (wartość całej floty to 30kkk) tym o to świetnym zestawem nie możemy zniszczyć floty supercapitali (koszt jednego to 30kkk). Supercapsy są OP bo nie da się ich zniszczyć tanimi gównianymi bs. To jest zdecydowanie unfair. Trzeba wprowadzić jakiś tani statek żeby TE SUPERY ZABIJAĆ!!!


Tylko nie wiem co chcecie wprowadzać bo taki statek już jest. Nazywa się tytan i służy to niszczenia superów. Skoro wy od tych zamieszchłych czasów nie dorobiliście się niczego to nie znaczy że coś wymaga zmian. Dobrze że doom zostawił ten topic przynajmniej można poczytać ten polaczkowy płacz


Zmian wymaga mechanika sova a nie power projection czy supery.

Jak to przeczytałem to tak sobie pomyślałem, że mówimy całkiem o czymś innym. Ty mówisz o trzymaniu sova przy obecnej mechanice, a ja przy mechanice w której 20 osób w statkach z 1k dps może zdobyć stację w 10min. Poza tym nie rozumiem czemu mieszasz mnie w sprawy korpa o którym nie mam pojęcia. Trochę też przykro, że zamiast sięgać po jakieś argumenty sięgasz po obrażanie ludzi.

Jeżeli natomiast o kerbirskie podejście do walki to powiedziałbym, że kerbiry generalnie po prostu rewanżują się mordulcom. Mordulce psują im zabawę w kerbirkę, to kerbiry psują im zabawę w mordowanie nie ustawiając się pod ścianą do rozstrzelania. Poza tym mam wrażenie, że większość kerbirów o ile z niechęcią walczy na wyjazdach to dużo chętniej walczy w obronie swojego domu. Zwłaszcza jak mają czym walczyć i mają jakąkolwiek szanse na wygraną.
Musze zapytać.
Ty naprawdę uważasz, że uwalenie cyna, jb, klonów i altów naprawi EVE?
Ale tak naprawdę, naprawdę?
Znów może wychodzi moja niewiedza, ale wydawało mi się, że drastyczne ułatwianie zdobywania stacji ułatwiłoby to

już widzę tych rentierów rzucających się do walki o co kolwiek. Chyba jedyna szansa na pvp w waszym wykonaniu to jak jakiś plus kradnie wam plexa
« Ostatnia zmiana: Sierpień 27, 2014, 16:55:21 wysłana przez azell »

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #152 dnia: Sierpień 27, 2014, 16:59:22 »
Supery i ogólnie capsy w liczbie "blob" są problemem. Na praktycznie każdy setup floty w grze jest opcja walki innym setupem to na capsle nie ma. O ile najwięksi na bloba capsli wystawią bloba superów tak na bloba superów rozwiązaniem jest tylko większy blob superów albo kamikadze atak około tysiąca dredów gdzie spora ich liczba spadnie jeszcze zanim odpalą pierwszą salwę. Nawet CFC podejrzewam nie dałoby rady sfildować takiej liczby i to jest w tej grze chore. Idąc Twoim tokiem rozumowania Azell z gry powinny wylecieć stelthbombery - przeznaczenie mają przypomnę zwalczanie bc i wiekszego sprzętu, ale cruzer zwłaszcza antysuportowy (cerber, vagas itp) kasują je bezproblemowo, podobnie jak inne frytki i generalnie powinno się usunąć / znerfić do ziemi każdy ship który jest w stanie solo załatwić większego od siebie przeciwnika

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

azell

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 308
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: azell
  • Korporacja: DOB
  • Sojusz: s2n
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #153 dnia: Sierpień 27, 2014, 17:08:14 »
nope

koszt bombera na ficie t2 to jakieś 40-50kk jest wstanie zniszczyć statek za 300kk czyli jakieś 6:1. Wy chcecie zrobić statek którego stosunek do niszczonego celu jest 100:1 i to jest co najmniej dziwne.

Nie wspomnę o ilości SP. Super zmaksowany i sfokusowany to jakieś 33-35 mil SP dobry bs to jakieś 12 mil SP BC to 9-10 mil SP a bomber 5 mil SP. Widzisz różnicę?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #154 dnia: Sierpień 27, 2014, 17:13:00 »
O cenie nikt nie mówił i jakoś wcale by mi nie przeszkadzało gdyby taki tech dwa bs kosztowął równowartość dreda a nie miał jego mobilności (jump drive) i tanka a tylko siłę ognia. Ponadto co przeoczyłeś miałby to bć ship mocno specjalistyczny, czyli mało skuteczny przeciw równym sobie rozmiarem i mniejszym (owszem mógłby walczyć tak jak teraz dred, ale tak samo jak dred potrzebowałby specjalistycznego fitu, kreślonego supportu), oraz byłby potrzeba odpowiedniego oskilowania pilota

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

azell

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 308
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: azell
  • Korporacja: DOB
  • Sojusz: s2n
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #155 dnia: Sierpień 27, 2014, 18:05:52 »
tylko że ty proponujesz leczyć jumę cholerą a to nie tędy droga. Jeżeli nic nie zmienią w mechanice sova to dodawanie jakichkolwiek statków nic nie da

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #156 dnia: Sierpień 27, 2014, 18:24:42 »
A zmianę mechaniki sova może nie całkowicie ale skutecznie przetrąca zazwyczaj blob capsli. Prawie każda propozycja zmiany rozbija się o to ze przylecą supery i zaorają, albo że przylecą supery i zaorają nie supery coby własne nie supery mogły ubić co trzeba (w przypadku blokady na supery bijące cośtam)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Koszyk

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 189
    • Zobacz profil
  • Korporacja: The Northerners
  • Sojusz: NC.
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #157 dnia: Sierpień 27, 2014, 19:00:25 »
A ty Doom wogle widziałeś jakąś wojne w nullu na własne oczy ? Bo straszne głupoty gadasz.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #158 dnia: Sierpień 27, 2014, 19:20:15 »
widziałem, więcej niż jedną, tyle że od dupy strony więc nie ma o czym opowiadać

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Koszyk

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 189
    • Zobacz profil
  • Korporacja: The Northerners
  • Sojusz: NC.
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #159 dnia: Sierpień 27, 2014, 19:45:20 »
To dla przypomnienia poinformuje  cię o cyno jammerach, systemowych i lokalnych :)  Poza tym zapominasz że te wstrętne supery sa jedyną kontrą na bloba.
Inna sprawa to to że blob/supery/capsle są jedyną kontrą na setki milionów HP jakie sie kryją w strukturach w systemie który ktoś tam chce zdobyć.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #160 dnia: Sierpień 27, 2014, 19:53:00 »
blob bs możesz skontrować blobem med size sprzętu, blobem bs, blobem capsli, blobem superów, blob capsli to samo, blob superów kontrujesz tylko WIĘKSZYM blobem superów, troche mało opcji jak na grę która min reklamowana jest jako wolna od schematu papier-nożyce-kamień-jaszczórka-spock

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #161 dnia: Sierpień 27, 2014, 20:04:20 »
blob bs możesz skontrować blobem med size sprzętu, blobem bs, blobem capsli, blobem superów, blob capsli to samo, blob superów kontrujesz tylko WIĘKSZYM blobem superów, troche mało opcji jak na grę która min reklamowana jest jako wolna od schematu papier-nożyce-kamień-jaszczórka-spock

Serio chce Ci się z nimi dyskutować? Oni są tu nie po to by roztrząsać mechanike sova, shitpostują, bo ktoś śmie pisać o możliwościach nerfu ich zabawek.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #162 dnia: Sierpień 27, 2014, 20:07:02 »
Żeby jeszcze któryś rzeczywiście pisał o swoich zabawkach, a nie zabawkach gościa który co miesiąc wystawia im rachunek za sov... :P
Niemniej jako admin jestem zobowiązany do zachowania pewnych standardów nawet jeśli prywatnie uważam osobę za taką która sądownie powinna być pozbawiona dostępu do internetu

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Koszyk

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 189
    • Zobacz profil
  • Korporacja: The Northerners
  • Sojusz: NC.
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #163 dnia: Sierpień 27, 2014, 21:26:06 »
Serio chce Ci się z nimi dyskutować? Oni są tu nie po to by roztrząsać mechanike sova, shitpostują, bo ktoś śmie pisać o możliwościach nerfu ich zabawek.

Eh Glass jak zwykle jaja chyba se robi bo cieżko uwierzyc że ktos jest aż tak glupi jak on.  Glass wykaż sie umiejętnościa i policz nam prosze ile sov struktury maja HP w calej konstelacji dla przykładu w pokecie BZ. Oblicz ile czasu zajmie 40 osobowemu gangowi w subcapsach przeoranie sie przez te HP. Nie zapomnij o timerach.
Jak już to zrobisz to prosze cię wróć do mojego pierwszego postu w tym temacie i odnieś sie do mojego postulatu o KOMPLEKSOWYCH zmianach zamiast prostym nerfie.

PS Albo nie 40 osób wez pogadaj na chacie sojuszu i popytaj ile osób by przyleciało orać sov. Tą liczbe użyj do do kalkulacji.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 27, 2014, 21:35:21 wysłana przez Koszyk »

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #164 dnia: Sierpień 27, 2014, 22:10:32 »
Eh Glass jak zwykle jaja chyba se robi bo cieżko uwierzyc że ktos jest aż tak glupi jak on.  Glass wykaż sie umiejętnościa i policz nam prosze ile sov struktury maja HP w calej konstelacji dla przykładu w pokecie BZ. Oblicz ile czasu zajmie 40 osobowemu gangowi w subcapsach przeoranie sie przez te HP. Nie zapomnij o timerach.
Jak już to zrobisz to prosze cię wróć do mojego pierwszego postu w tym temacie i odnieś sie do mojego postulatu o KOMPLEKSOWYCH zmianach zamiast prostym nerfie.

PS Albo nie 40 osób wez pogadaj na chacie sojuszu i popytaj ile osób by przyleciało orać sov. Tą liczbe użyj do do kalkulacji.

A co mnie to obchodzi? Był taki okres w mojej karierze w EvE, że w 40 - 60 wygraliśmy konflikt o pocket (na tych właśnie zasadach), licząc w to wszystkie timery i na każdym była bitka, nawet z kapitalami. Obecnie nie jest to w kręgu moich zainteresowań, ale tak jest to wykonalne musi się tylko chcieć.

Wiem że dla ciebie może jestem głupim frajerem, bo mam jedno konto, bo nie mam kapitali, bo mam <1bil na koncie itd, ale wiesz? Mam to w dupie :)
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Koszyk

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 189
    • Zobacz profil
  • Korporacja: The Northerners
  • Sojusz: NC.
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #165 dnia: Sierpień 27, 2014, 22:30:34 »
Jesli cie to nie obchodzi to dlaczego sie wypowiadzasz w wątku o naprawie null seka. Jeśli brałeś udział w oraniu sowa w 60 osób to wiesz jaki jest to ból dupy. I-hub sam ma 200 milionów HP zaoranie go w subcapsach jest mordęgą a trzeba dodać do tego jeszcze stacje i wszystkie posy. Żeby tego dokonać trzeba być albo sadomasochistą albo mieć bloba albo supery. Wiem bo orałem całe południe ze trzy razy NIGDY WIECEJ !!!!
Zmienic trzeba cały sytem a nie to co skraca moja męke.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #166 dnia: Sierpień 27, 2014, 22:45:08 »
Jesli cie to nie obchodzi to dlaczego sie wypowiadzasz w wątku o naprawie null seka. Jeśli brałeś udział w oraniu sowa w 60 osób to wiesz jaki jest to ból dupy. I-hub sam ma 200 milionów HP zaoranie go w subcapsach jest mordęgą a trzeba dodać do tego jeszcze stacje i wszystkie posy. Żeby tego dokonać trzeba być albo sadomasochistą albo mieć bloba albo supery. Wiem bo orałem całe południe ze trzy razy NIGDY WIECEJ !!!!
Zmienic trzeba cały sytem a nie to co skraca moja męke.

A dlaczego miałoby być mniej hp? Żebyś mógł 50 matkami zaorać całe południe w tydzień?
Nam wtedy stykały 2, 3 systemy i tyle sobie wywalczyliśmy. A że masz ból dupy bo jak skończony frajer brałeś udział w wojnie kogoś innego jako kolejny numerek we flocie, jak jakaś drona to już twoja prywatna sprawa. Blobom wystarczy odebrać mobilność i takie ally jak mój w dawnych czasach weźmie sobie swój kawałek 0.0
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Koszyk

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 189
    • Zobacz profil
  • Korporacja: The Northerners
  • Sojusz: NC.
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #167 dnia: Sierpień 27, 2014, 22:59:56 »
Widze że kompleksowe zmiany są dla ciebie zbyt trudnym pojęciem. Wiem że nie bardzo precyzyjne jest to pojęcie ale to dobry punkt wyjścia moim zdaniem do dyskusji. Jeśli nerfić HP struktur to może też DPS superów zostawiając ich odporność na bloba ( tank).  Można też rozwarzyć propozycje zmiany systemu obecnego sova na coś na krztałt FW.
Twoja propozycja wezcie znerfcie supery jest strasznie płytka. Wyobrazmy sobie że YARR przejmuje konstelacjie X a inny sojusz sąsiednią konstelacje Y. Z powodu bólu dupy wymaganego do przejęcia innego systemu i małego zysku z samego systemu można sie domyślać iż pvp kontent zostanie wtedy ograniczony do rvb sytle pvp. Bo po co walczyć o system w konstelacji obok  porzucając swoja RL rodzine skoro zniego gówno sie ma.
CCP powinno się zająć najpierw powodem dla którego sie ludzie mają bić o sov, potem samym sovem i sposobem jego przejmowania.

Coritsikaela Enth

  • WILD5
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 167
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Coritsikaela Enth
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #168 dnia: Sierpień 27, 2014, 23:03:15 »
Nie w statkach a w Sov'ie jest błąd. Cała mechanika rentieringu to jeden wielki bullshit.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 27, 2014, 23:19:06 wysłana przez Cors »
Gun for hire.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #169 dnia: Sierpień 27, 2014, 23:19:24 »
Widze że kompleksowe zmiany są dla ciebie zbyt trudnym pojęciem. Wiem że nie bardzo precyzyjne jest to pojęcie ale to dobry punkt wyjścia moim zdaniem do dyskusji. Jeśli nerfić HP struktur to może też DPS superów zostawiając ich odporność na bloba ( tank). 
Czyli nie zmieniajmy nic \o/

Można też rozwarzyć propozycje zmiany systemu obecnego sova na coś na krztałt FW.
Twoja propozycja wezcie znerfcie supery jest strasznie płytka. Wyobrazmy sobie że YARR przejmuje konstelacjie X a inny sojusz sąsiednią konstelacje Y. Z powodu bólu dupy wymaganego do przejęcia innego systemu i małego zysku z samego systemu można sie domyślać iż pvp kontent zostanie wtedy ograniczony do rvb sytle pvp. Bo po co walczyć o system w konstelacji obok  porzucając swoja RL rodzine skoro zniego gówno sie ma.
A ja pamiętam EvE z co najmniej kilkoma dużymi konfliktami non stop. RvB to mogę nazwać Wasze konflikty które rozgrywacie z goonami. Rok teoretycznej wojny i jak stali w okopach tak stoją. Obecnie występuje jakiś konflikt? Chyba o plexy w rentierskich sojuszach.

CCP powinno się zająć najpierw powodem dla którego sie ludzie mają bić o sov, potem samym sovem i sposobem jego przejmowania.
Pewnie nie wiesz o tym, ale kiedyś nie było generatora anomalek w 0.0. Ludzie bili się o systemy z dużą ilością pasków i fajnymi moonami. Szok no nie?

Sorry ziomek w dupie byłeś i gówno widziałeś. Jedyne pvp i wojny jakie znasz to te z kadłuba archona z assignowanymi sentrami, bo za duży effort żeby samemu cele lockować.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #170 dnia: Sierpień 27, 2014, 23:36:22 »
spada liczba zalogowanych
rośnie aktywność marketingu ccp w mojej skrzynce mejlowej
nie widzę istotnych zmian na horyzoncie w gameplayu
i tak sobie myślę że oni już wiedzą że toną  ...

gdybym mógł grać tak jak w 2007-2008 roku resubowałbym od ręki ;)

Sneer Quen

Koszyk

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 189
    • Zobacz profil
  • Korporacja: The Northerners
  • Sojusz: NC.
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #171 dnia: Sierpień 27, 2014, 23:46:46 »
Glass czytanie ze zrozumieniem jest u ciebie na poziomie ameby. Sorry ale mi rozwalasz wątrobe.  Ja już nie wiem jak Ci mam to napisać że potrzebne są rozwiązania kompleksowe czyli od pve do pvp w null seku. Od zysku z anomalek bo w tej chwili to po co je trzepac i po co byc w null z  raciarką za 1b skoro mozna tyle samo wyfamic w fw we fregacie za 10 mil. Po wielki ból dupy z oraniem sova w dzisiejszej postaci i koniecznościa zmiany tego systemu w całości. Rentierka to rak ? A jak wybudujesz i utrzymasz jedyna kontre na bloba ?Wyfarmisz ręcznie czy może narobisz dzieci żeby siedziały w BSach.

Gadaj sobie jak to kiedyś zaorałeś system, ja tam w dupie byłem i gówno wiem pomimo mojej historji zaczynajac od c0venu idac poprzez AAA, DWISH Sokoła i dopiero po 3 latach kończąc w slowcat-cie w NC. Nie wspominając już nawet o altach w FW.


azell

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 308
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: azell
  • Korporacja: DOB
  • Sojusz: s2n
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #172 dnia: Sierpień 27, 2014, 23:52:13 »
Nie w statkach a w Sov'ie jest błąd. Cała mechanika rentieringu to jeden wielki bullshit.

i tu się zgadzamy. Też nie jestem fanem rentingu. Daje dochód i produkuje content dla ludzi z WH. Jest jak jest


Niestety ktoś kto w nullu ma pojęcie 0 czytaj Glass albo z dziwnego kąta czytaj doom nie rozumieją że 40 osób czy tam 60 można przejąc system ale jak po 2 timerach i oraniu tego gówna przez parę godzin za trzecim coś się zesra to następny timer będzie w 20 osób a nie 40. Nikt nie będzie siedział 2h żeby stację zaorać o IHUBIE nie wspominając bo to dopiero pierwszy więc wszystko się może zdarzyć


SOV i struktury tu są problemem.

zresztą nie rozumiem tego jęczenia o capitalowego bloba. Normalne jest dla większości z was jak na 80 osobową flotę zrzuca 500 ludzi. Jest to w pełni ok o ile są to subcapy. Doom nie ma subcapowej floty która wytrzyma taki experyment. Nie normalne dla większości z was i wymagające zmian jest to że ktoś może rzucić 50 superów ot tak.

Jestem bardzo ciekaw jak ty byś walczył 80 vs 500 i czy dalej brak capitali czy superów byłby taki fajny

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #173 dnia: Sierpień 28, 2014, 00:19:16 »
Dalej nie wiem w czym Wy macie problem z tymi numerkami w hp. Jak mieszkałem sam w npc 0.0 i nie mogłem w inny sposób wyspawnić bitki z tubylcami to solowałem poco w talosie, żeby zmusić ich do stawienia się na timery. Podobno regen shielda uniemożliwia małemu korpowi skuteczne walki o poco w systemie w którym żyje. Bulszit opowiadany przez graczy którzy chcą wszystko podane na tacy.

Jak ktoś chce to sobie przejmie to co będzie chciał przejąć. Zmniejszenie tych cyferek przyspieszy tylko proces, to rozwiązanie idealne dla małych grup, hurra, null naprawiony! Z drugiej strony goony będą alfować te struktury. Piszesz jeszcze o zmniejszeniu dps na matkach, fajnie, to weźmy naglfary i też zalfujemy. Co dalej? Zmniejszenie alfy naglfarowi? Jakieś dupne plexy które mają wpływać na przejmowanie sova. Poważnie? To może lepiej zsumujmy ticki z anomalek z całego ally i ten który ma więcej w danym systemie staje się właścicielem sova? Nic nie trzeba zmieniać, wystarczy dopisać kilka linijek kodu, nic co by było inwazyjne i wymagało miesięcy pracy.

A dlaczego nie partycypacja w danym systemie? Żyjesz w nim to jest twój.

Masz z dupy pomysły to nie dziw się że je ignoruje. Z mojej strony eot, pytałem Dooma po co z wami gada, a sam wciągnąłem się w dyskusje ze ścianą.

zresztą nie rozumiem tego jęczenia o capitalowego bloba. Normalne jest dla większości z was jak na 80 osobową flotę zrzuca 500 ludzi. Jest to w pełni ok o ile są to subcapy. Doom nie ma subcapowej floty która wytrzyma taki experyment. Nie normalne dla większości z was i wymagające zmian jest to że ktoś może rzucić 50 superów ot tak.

Nie rozumiesz bo nie chcesz sie pochylić na czymś co ciebie nie dotyczy. Proste, co więcej typowe dla ignorantów.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Centurion

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 274
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: CenturionKac
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Sugesita pl community na temat funkcjonowania cyna, kapitali, jump bridgy, itd.
« Odpowiedź #174 dnia: Sierpień 28, 2014, 08:26:29 »
Dawajcie więcej, dyskusje z rentierami, ta logika!, to lepsze niż Monty Python  >:D