Autor Wątek: NPC AI vs. PvP  (Przeczytany 162948 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #35 dnia: Grudzień 08, 2012, 18:19:57 »
PvP to każda interakcja gracz vs gracz z użyciem broni, czy naprawdę ciężko to zrozumieć?

Co do postu Puszka to powtórzę co napisał Nite: dlatego w 0.0 nie ma CONCORD-u, bo nagrody są większe, więc powinno być jakieś ryzyko związane z ich zbieraniem.
Kiedy ich dopieszczanie stanowi świetną inwestycję! W końcu kim jest lwia część CVA, HBC i CFC jak nie kerbirami z okazjonalnym CTA?
Co do nagród zgadzam się w pełni - nagrodą dla pefaupera jest gapowaty raciarz, dlaczego ma mieć łatwiej niż ten w hiseku którego concord odstrzeli?
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

HammerSnake

  • Gość
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #36 dnia: Grudzień 08, 2012, 18:21:33 »
Cytuj
Jakoś nikt nie robił z tego problemu jak sleepery tak robiły w wh...

Cytuj

    A co sądzisz o proponowanej przeze mnie modyfikacji?

Że w moich oczach jest równie sensowna jak pewnie w twoich moje żądania oddania starego rattelsnaka, ewentualnie dania pirackiej linii statków rakietowych, oraz wyjebania z ccp na zbity pysk gościa odpowiedzialnego za tą zmianę.

Zepsuli ci zabawke i teraz masz focha na cały świat

O właśnie też mi przyszedł do głowy plankton z wh, "robiły" czyli już sleepery nie mają ai?

To chyba powinno być normalne, że się ostrzeliwuje słabszy target. Tylko czasem nie powinny bardziej narzekać carebeary, bo co niektórzy chyba wrzucają najpierw tacklera, a potem papierowy dps?- przynajmniej w low ludzie tak robili. Solo pvp na anomalce w 0.0 to dla mnie mit (opinia subiektywna na podstawie znajmości mechaniki niż zwyczajów null citizenów, low i wh to ludzie swego czasu byli niezwykle czujni), ale cuda się zdarzają-jakiś totalny newbie/noob/bot się zawiesi, no może przy takiej masie ludzi jak w 0.0 może się to często zdarzać i można mówić o jakimś solo-anomalo-pvp. Problemu by nie było jakby nie było locala, ale to przywilej tylko dla członków PL. 8)

Swoją drogą jeżeli można łatwiej farmić iski to ceny plexów podskoczą.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 08, 2012, 18:32:13 wysłana przez HammerSnake »

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #37 dnia: Grudzień 08, 2012, 18:33:55 »
Co do nagród zgadzam się w pełni - nagrodą dla pefaupera jest gapowaty raciarz, dlaczego ma mieć łatwiej niż ten w hiseku którego concord odstrzeli?

Dlatego właśnie napisałem, że trzeba być ograniczonym żeby nie kumać istoty tej zmiany :)


...
To chyba powinno być normalne, że się ostrzeliwuje słabszy target. To nie wiem nawet czy bardziej nie powinny narzekać carebeary, bo co niektórzy chyba wrzucają najpierw tacklera, a potem papierowy dps?- przynajmniej w low ludzie tak robili.
...

No teraz niczego nie stacklujesz bo zabiją Cię raty. Wątpię żeby ceptor przeżył aggro wszystkich ratów na anomalce.
Wrzucanie speed tanka to raczej nie null tylko misje milicyjne.

W WH taka mechanika miała sens bo tam nagroda za zabicie ratów była mega duża. Wiązało się to z drogimi fitami, spider tankiem, brakiem locala, ... ale mimo dużego ryzyka było warto.
Teraz w Null nagroda jest taka jak była czyli bardzo dobra tylko ryzyko zniknęło.

Przed zmianą 2 low-sp graczy mogło się dogadać żeby wspólnie zrobić anomalke - jeden był tankerem np. w uber dreju a drugi dps'ował. Teraz będą mogli co najwyżej po kimś salvage pozbierać jak im rzuci ochłapy. Fajnie co?

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #38 dnia: Grudzień 08, 2012, 18:34:14 »
Co do nagród zgadzam się w pełni - nagrodą dla pefaupera jest gapowaty raciarz, dlaczego ma mieć łatwiej niż ten w hiseku którego concord odstrzeli?
Bo w high obowiązują narzucone odgórnie zasady, po to by stworzyć w miarę 'bezpieczne' środowisko. W 0.0 reguły ustalają gracze. W 0.0 ma być niebezpiecznie dla zarabiających ISK bo wypłaty są kilkakrotnie większe. W 0.0 ma się odbywać niczym nie skrępowane PvP.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #39 dnia: Grudzień 08, 2012, 18:38:59 »
Bo w high obowiązują narzucone odgórnie zasady, po to by stworzyć w miarę 'bezpieczne' środowisko. W 0.0 reguły ustalają gracze. W 0.0 ma być niebezpiecznie dla zarabiających ISK bo wypłaty są kilkakrotnie większe. W 0.0 ma się odbywać niczym nie skrępowane PvP.

No i jest, czy ktoś Ci broni atakować raciarza na pasku czy anomalce? Czy raty na tej anomalce uniemożliwiają Ci wlot i zaagrowanie tegoż raciarza?
Jedyne co się zmieniło to to że raty nie "pomagają" w tej chwili nikomu, walą równo po jednym i drugim.
Jeśli to jest taki problem dla pefaupera, to wierz mi, wolę być nazywany kerbirem niż pefauperem  :P
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

HammerSnake

  • Gość
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #40 dnia: Grudzień 08, 2012, 18:41:51 »
a żeby nie było z punktu widzenia pvp-zmiana absurdalna ofc!

Następny uber oczekiwany fix gry to black opy warpujące w cloacku i naparzające jak faction raciarki- kiedyś tam widziałem w postulatach CSM - bo w końcu "tyle się skilluje, a teraz jest to statek do niczego". 8)

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #41 dnia: Grudzień 08, 2012, 18:42:53 »
Cytuj
To chyba powinno być normalne, że się ostrzeliwuje słabszy target. Tylko czasem nie powinny bardziej narzekać carebeary,
narzekają ale jakoś tak żadnych pr0 graczy to nie obchodzi
Cytuj
W 0.0 ma być niebezpiecznie dla zarabiających ISK bo wypłaty są kilkakrotnie większe.
Próbowałeś robić x/10 po patchu?
Cytuj
No teraz niczego nie stacklujesz bo zabiją Cię raty. Wątpię żeby ceptor przeżył aggro wszystkich ratów na anomalce.
Wrzucanie speed tanka to raczej nie null tylko misje milicyjne
Zależy czy umie latać. Jak nie ma web frejek a są takie anomalki to dyskutowałbym o tej jego śmiertelności
Cytuj
Teraz w Null nagroda jest taka jak była czyli bardzo dobra tylko ryzyko zniknęło.
Drop rate również zdecydowanie się pogorszył, przynajmniej frakcji / ded
Cytuj
Przed zmianą 2 low-sp graczy mogło się dogadać żeby wspólnie zrobić anomalke - jeden był tankerem np. w uber dreju a drugi dps'ował. Teraz będą mogli co najwyżej po kimś salvage pozbierać jak im rzuci ochłapy. Fajnie co?
A teraz obaj ubiorą rozsądny tank / zejdą na poziom anomalek stosowny do ich sp / pójdą na paski
Przed patchem też robiło się plexy wrzucając na poket cegłę a potem logistyka i dps czesto glascano, teraz albo idziesz zrównoważonym fitem albo wracasz w jajkach do tego jak już mówiłem wszyscy w okolicy klną na brak lootu z pleksów i ze niby to złe jest?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #42 dnia: Grudzień 08, 2012, 19:07:04 »
No i jest, czy ktoś Ci broni atakować raciarza na pasku czy anomalce? Czy raty na tej anomalce uniemożliwiają Ci wlot i zaagrowanie tegoż raciarza?
Jedyne co się zmieniło to to że raty nie "pomagają" w tej chwili nikomu, walą równo po jednym i drugim.
Jeśli to jest taki problem dla pefaupera, to wierz mi, wolę być nazywany kerbirem niż pefauperem  :P
Wiesz co, nie chce mi się z takim Macierewiczem gadać. Najpierw wyjeżdżasz z tym, że atak na rattera w ano to grzech śmiertelny, potem porównujesz mechanikę 0.0 do high, a w kolejnym poście odwracasz kota ogonem i nagle wszystko jest ok, bo raty walą równo.

Doom, zrobiłem 8/10 Angelowe i nie miałem problemów.

observer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 115
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kesmond
  • Korporacja: Shocky Industries
  • Sojusz: A4
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #43 dnia: Grudzień 08, 2012, 19:08:39 »
Przedtem raty pomagały atakującemu w 100%, teraz mogą pomóc temu, kto będzie się musiał bronić/uciekać. Nie mogli by tego jakoś wypośrodkowac? Powiedzmy pvp-er wpada statkiem cruz/bc size, interesują się nim fregaty, 2-3 większe, reszta robi dalej swoje. Fregatki obowiązkowo ze scramblem, web nie koniecznie. Misio nadal obrywa, ale ma małą pomoc npc sprawiającą, że pvper tak bezkarnie nie odleci (o ile sam wcześniej tych fregat nie odstrzelił). Zwarpowanie komuś na anomalke oznaczało by wtedy poważniejszy pojedynek, a nie bezkarne rozstrzelanie kerbira z pomocą npc.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #44 dnia: Grudzień 08, 2012, 19:14:10 »
Wiesz co, nie chce mi się z takim Macierewiczem gadać. Najpierw wyjeżdżasz z tym, że atak na rattera w ano to grzech śmiertelny, potem porównujesz mechanikę 0.0 do high, a w kolejnym poście odwracasz kota ogonem i nagle wszystko jest ok, bo raty walą równo.

Doom, zrobiłem 8/10 Angelowe i nie miałem problemów.
Gdzie ja napisałem że atakowanie ratera to grzech?
Nie ja pierwszy porównałem hi do null, moje porównanie było tylko odpowiedzią, proponuję czytać uważniej.
Nie odwracam kota ogonem, bo nigdzie nie napisałem że to dobrze czy źle.
Jedyne co, to naśmiewam się z płaczów i lamentów tzw pefauperów, bo to jak raty reaguja po paczu ani mnie ziębi ani grzeje, po prostu sie dostosuję do nowej sytuacji, ot wsio.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #45 dnia: Grudzień 08, 2012, 19:19:40 »
@Doom.... no a czym się różni 10/10 wcześniej a teraz skoro agrują Cię wszystkie raty tak czy siak? (no chyba, że teraz coś doszło).
Właśnie robienie w kilka osób plexa było fajne bo każdy miał jakieś zadanie i była współpraca. Teraz musisz mieć uber skille, żeby w ogóle tam zajrzeć.
Plexa nie zrobisz logistykiem + glass cannon bo spawny ratów nie agrują zawsze tej samej osoby.

Tu nie chodzi o umiejętność latania Doom, jakbyś kiedyś złapał aggro na anomalce taclkerem to kumałbyś różnicę.

Poza tym zmiana aggro z punktu widzenia PVP sprawi np.
- samotny bomber nie będzie do niczego przydatny, jedyna opcja na ich użycie to w gangu
- samotny recon np. pilgrim będzie do dupy, już nie będzie wypraw w głebokie 0.0. solo
- samotny ship, czy nawet 3 nic nie będą w stanie złapać na anomalce bo zostaną zajebane insta przez raty
- ...

Anomalki były miejscami na prawdę fajnych bitek, szczególnie jak localsi przybywali na pomoc. Wcale nie był to w 99% rape, często trzeba było się ostro namęczyć żeby wygrać bo wróg mógł się reshipować do woli i ustawiać pod nas mając stację.

Doom, może CCP powinno wprowadzić opcję w abonamencie: "Za dodatkowe $2,99 codziennie 10 pierwszych npc besów nie będzie Cię agrowało, a za dodatkowe $5,99 masz buttona ' cofnij dzisiaj moją śmierć' ". Co myślisz?

Asag

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 210
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Wprodukcji
  • Korporacja: WhoKnows
  • Sojusz: JeszczeNieMam
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #46 dnia: Grudzień 08, 2012, 19:40:39 »
Doom, może CCP powinno wprowadzić opcję w abonamencie: "Za dodatkowe $2,99 codziennie 10 pierwszych npc besów nie będzie Cię agrowało, a za dodatkowe $5,99 masz buttona ' cofnij dzisiaj moją śmierć' ". Co myślisz?

Co ma zmiana AL npc do jakichś wziętych z tyłka opcji niby z shopu f2p?

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #47 dnia: Grudzień 08, 2012, 19:43:10 »
Bo na tym panie dzieju polega propefauperstwo - jak odsztrzelisz małobronnego raciarza z pomocą ratów to jesteś gość i wogóle pefauper pełną gębą...
(...)
Dlaczego psia mać nigdy się nie czyta płaczów zawodowych kerbirów że będzie im trudniej racić/uciec/obronić się/cokolwiek innego, tylko przy każdym paczu jęki i biadolenie ludzi którzy kreują się na największych tffardzieli kosmosu?
Argument że CCP robi wszystko żeby dopieścić kerbirów można sobie odpuścić, nie trafi do mnie bo to część tego biadolenia.
Parafrazując pewien dowcip:
-patrz synku, jak będziesz cierpliwy, będziesz się uczył, skillował odpowiednie umiejętności, pewnego dnia i ty zostaniesz pefauperem jak tatuś
- tatusiu...ale ja nie chcę być beksą....
Co do nagród zgadzam się w pełni - nagrodą dla pefaupera jest gapowaty raciarz, dlaczego ma mieć łatwiej niż ten w hiseku którego concord odstrzeli?

No i jest, czy ktoś Ci broni atakować raciarza na pasku czy anomalce? Czy raty na tej anomalce uniemożliwiają Ci wlot i zaagrowanie tegoż raciarza?
Jedyne co się zmieniło to to że raty nie "pomagają" w tej chwili nikomu, walą równo po jednym i drugim.
Jeśli to jest taki problem dla pefaupera, to wierz mi, wolę być nazywany kerbirem niż pefauperem  :P

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #48 dnia: Grudzień 08, 2012, 20:06:54 »
@Theront
Już Ci tłumaczę, bo widzę że bez tego się nie obejdzie
AD1: Nie napisałem tu że to grzech, zło itp, po prostu czytam centralę i wszyscy kreujący się na wielkich pefauperów zawsze piszą o odstrzale kerbirów, nigdy o odstrzale innych mordulców.
Była to zwykła ironia i podśmiechujka z nich.
AD2: Nie wiem jak to zinterpretowałeś, ale wyjaśniam, pefauper w hiseku gankujący kerbira ma na karku Concord, w null nie... nagrodą dla hisekowca jest drop minus własna strata, w null jest tylko drop. Dlaczego ten w null ma mieć łatwiej niż ten w hi? - to też taka ironia na temat "kerbir w null zarabia więcej więc niebezpieczeństwo też powinno być większe". Ironia i analogia.
AD3: jeszcze raz, gdzie napisałem wcześniej że ta zmiana jest lepsza czy gorsza?
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #49 dnia: Grudzień 08, 2012, 20:31:07 »
a ja Puszkena nawet do pewnego stopnia rozumiem
ale pewnie dlatego że w curse nikt nie robi hurtowo anomalek za to jest kolejka chętnych do wzięcia cudzego killa i jakoś mnie ten problem od dawna nie dotyczy

może rozwiązaniem dla tych pro jest po prostu czesciej wpadac w okolice npc null , gwaratowane solo vs 2-5 przeciwników
jest szansa że ich będą bić raty ....
Sneer Quen

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #50 dnia: Grudzień 08, 2012, 21:18:58 »
@Puszek, ty serio nie ogarniasz :)

Gankowanie w hisecu nie ma nic wspólnego z pvp, to zwykłe wyliczenie ekonomiczne - stracę 5 tornad a ubiję shipa za 3b, z którego mam szansę na dobry drop.
Concord nie jest przeszkodą i nigdy nie będzie bo to się odbywa na salwę. Innymi słowy nijak się to ma do tego co się dzieje w null.

W sov null każdy mieszkaniec - np. ten racący - ma do dyspozycji następujące środki obronne:
- kanał (lub kanały) intelowe
- local na którym widać obcego jak na dłoni
- obcy nie może zadokować czyli nie ma jak uzupełnić ammo/cap boosterów/dronek czy się naprawić
- praktycznie jak tylko zostanie zaraportowany na intelu to coś się na obcego zbiera od kampy po jakiś gang
- własne stacje/posy na których można się przefitować, zaczaić, zregrupować lub uzupełnić

I teraz leci samotny vagas w taką krainę wroga. To jest tak zajebiście niebezpieczna rzecz, że te wszystkie 5 rzeczy to mało. Muszą jeszcze ludziom pomagać raty bo inaczej nie ogarną.

Nagle się okazuje, że nikt nie czyta intela, nie patrzy na local, nie ma żadnego shipa poza raciarką, nie ma kolegów, .... wtf?!

Co ma zmiana AL npc do jakichś wziętych z tyłka opcji niby z shopu f2p?

Ma to, że zylion dupochronów w grze nie wystarcza, muszą być kolejne. Niedługo na pvp trzeba się będzie umówić na forum eveonline i wpłacić wadium które przepada, jak przylecisz nie tym czym zadeklarowałeś.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #51 dnia: Grudzień 08, 2012, 21:29:35 »
Nite, właśnie oglądam lossa barana z Yulai Federation (niestety nie moge wkleić bo jest to link ingame, na kb jeszcze go nie ma) a na nim jest Apoc złapany na anomalii przez samotnego bombera Goona i ubity.
Da się? Da... i gośc nie beczy i nie jęczy że będzie trudniej bo raty sraty itp.... złapał, ubił.
Ale on pewnie nie wiedział o tym że z nowymi ratami taka sztuka sie nie uda....  :-X

P.S.: Wiem że to się wyda dziwne, ale znam różnicę między hi i null  :P
Jeszcze raz wytłumaczę - moje pisanie ma na celu tylko i wyłącznie ponabijanie się z beks nie umiejących przystosować się do nowych realiów  :P
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #52 dnia: Grudzień 08, 2012, 21:31:17 »
Tu pojawia się pytanie czemu nie zaagrowały go raty. Bomber to delikatny ship, pękłby od razu.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #53 dnia: Grudzień 08, 2012, 21:32:29 »
Tu pojawia się pytanie czemu nie zaagrowały go raty. Bomber to delikatny ship, pękłby od razu.
Może też o tym nie wiedziały że tak można?  :P
Jak tylko pojawi się na killboardzie wkleję Ci.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #54 dnia: Grudzień 08, 2012, 21:33:38 »
Może są jakieś dodatkowe zasady, których jeszcze nikt nie rozkminił. Może na anomalce został 1 battleship który nie trafiał w bombera.

Jeśli było by tak, że przerzucają aggro na słabszego to prawie zawsze insta pop będzie.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #55 dnia: Grudzień 08, 2012, 21:35:17 »
Za dwa-trzy tygodnie gracze rozpracują algorytm aggrowania ratów, tydzień później wymyślą sposób na jego obejście, i wszystko wróci do normy.

:P
Przedwieczny.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #56 dnia: Grudzień 08, 2012, 21:36:42 »
Nie wiem jak było, nie było mnie tam, dla mnie liczy się tylko efekt - jakie by nie były zasady, gość zamiast wylewać łzy na forum jak to CCP znów ujebało pefauperów, rozkminił te zasady i zastosował w praktyce.

O, jest kill - http://kb.yulaifederation.net/?a=kill_detail&kll_id=38328
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #57 dnia: Grudzień 08, 2012, 21:46:16 »
mysle ze to proste
na gridzie nie zostaly zadne small raty a mozliwe ze i medy tez juz spadly   tez nie bylo wiec large npc nie widzialo sensu zmieniac celu
natomiast jesli na gridzie raci carrier ....to wszystko inne jest mniejsze i bedzie mialo u ratów pierwszenstwo

skonczcie kurde plakac ...to juz smutne jest

Sneer Quen

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #58 dnia: Grudzień 08, 2012, 21:50:40 »
Nie chodzi o płacz tylko o bezsens zmiany aggro ratów.

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #59 dnia: Grudzień 08, 2012, 21:58:43 »
Nie wiem jak było, nie było mnie tam, dla mnie liczy się tylko efekt - jakie by nie były zasady, gość zamiast wylewać łzy na forum jak to CCP znów ujebało pefauperów, rozkminił te zasady i zastosował w praktyce.

O, jest kill - http://kb.yulaifederation.net/?a=kill_detail&kll_id=38328
Odnosząc się do Twojej definicji 'pro' pvp ten koleś spełnia wszelkie kryteria.
-Afterburner
-Probe Launcher
-Na większości killi nie z CTA są raty/ 1-2 Falcony

Samobój.

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #60 dnia: Grudzień 08, 2012, 21:59:48 »
nie wiem czy to nie ma sensu ...
a nawet widze w tym pewien sens

na gridzie można obiekty podzielic na kategorie
drony
frejki
cruzy / battlezruzy
bsy
capitale

albo ai ma zapisane klasy albo ocenia sygnature ... choc stawialbym na klasy
 primary dla ai jest klasa ta sama do której nalezy rat

jesli na gridzie sa npc wszystkich kategorii to jesli vaga wpadnie na bs-a na anomalce to pewnie  dostanie na pysk wszystkie cruzy i wszystkie frejki które nie beda mialy dronek do bicia
jesli na gridzie w anomalce siedzi carrier .... to mozliwe ze wszystkie raty skieruja sie na wlatujących / kwestia co rat robi jak nie ma celu jego wielkosci a sa oczko wyzej i nizej .....
przypuszczalnie jesli na anomalke wpadnie frejka to bedzie miala na sobie tylko fregaty npc i fregaty npc jeszcze pomogą mordulcowi wyczyscic drony  :D
speedy stilletoo nie bedzie mialo problemów tankowac rattera ani malych npc a npc frygi zdejmą drony ....
pomyslcie ludzie
to nie moze byc rocket science
przecież jesteście tacy zajebiści ....

p.s. dla wiekszosci pilotów jakich znam / zeby bylo jasne ze zabija rattera jak go znajda / kill na anomalce to zaden kill , chyba ze bogato dropnie , a celów szukają gdzie indziej
ale to juz zupelnie prywatna uwaga
« Ostatnia zmiana: Grudzień 08, 2012, 22:08:43 wysłana przez sneer »
Sneer Quen

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #61 dnia: Grudzień 08, 2012, 22:00:19 »
Nie chodzi o płacz tylko o bezsens zmiany aggro ratów.
Nie jest to taki bezsens, bez przerwy się czyta że pve jest z dupy (bo jest  :P) że kerbirka powinna być trudniejsza itp....ale jak zostaje wprowadzona jakaś zmiana to już jest płacz.
Jak ktoś wcześniej wspomniał, Sleepery od początku takie były, jakoś to nikomu nie przeszkadzało.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #62 dnia: Grudzień 08, 2012, 22:04:44 »
Odnosząc się do Twojej definicji 'pro' pvp ten koleś spełnia wszelkie kryteria.
-Afterburner
-Probe Launcher
-Na większości killi nie z CTA są raty/ 1-2 Falcony

Samobój.
Ty chyba kompletnie nie rozumiesz tego co czytasz  :-X
I co z tego że spełnia te warunki?
Czy ja go wychwalam? Piszę gdzieś że jest świetnym mordulcem itp?
Sorry, ale wyskoczyłeś z tym postem jak Filip z konpii...prawdopodobnie indyjskich  :-X
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #63 dnia: Grudzień 08, 2012, 22:13:42 »
...
speedy stilletoo nie bedzie mialo problemów tankowac rattera ani malych npc a npc frygi zdejmą drony ....
pomyslcie ludzie
to nie moze byc rocket science
przecież jesteście tacy zajebiści ....
...

Czyli speedy stiletto tankuje speedem rattera i ma drony na npc frejki? Coś mi się tu kupy nie trzyma...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #64 dnia: Grudzień 08, 2012, 22:16:12 »
Cytuj
jesli na gridzie sa npc wszystkich kategorii to jesli vaga wpadnie na bs-a na anomalce to pewnie  dostanie na pysk wszystkie cruzy i wszystkie frejki które nie beda mialy dronek do bicia
Na anomalce jest agro swich zero jedynkowy. Wszystko agruje mi jeden cel zawsze, czasem tylko frytki jak dolecą prubują bić sie z dronami
Na plexach frytki npc strzelały mi do dron nie puszczając mnie z tacla...

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #65 dnia: Grudzień 08, 2012, 22:26:47 »
to nie moze byc rocket science
przecież jesteście tacy zajebiści ....

Na 6 przypadków dzisiaj, gdy ktoś z nas musiał odwarpowywać z anomalki (w med lub BC) za każdym razem było FULL AGGRO.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

observer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 115
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kesmond
  • Korporacja: Shocky Industries
  • Sojusz: A4
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #66 dnia: Grudzień 08, 2012, 22:45:14 »
Cytuj
Tu pojawia się pytanie czemu nie zaagrowały go raty. Bomber to delikatny ship, pękłby od razu.
W milicji caldari i matarskiej tak sie misje robiło kiedyś (teraz pewnie też) i jakoś nie pękają. Lasery i raile są dla bombera w miarę bezpieczne, chyba, że np-cowe fregaty są dużo szybsze od tych na milicyjnych misjach. Ten co stracił navy apoca albo był na końcówce armora (mało prawdopodobne), albo musiał na moment afk i został ostrzelany z daleka torpedami.

Inna sprawa. Sporo ludzi swoich pierwszych "napadów z bronią w ręku" próbuje w l-sec na paskach i anomalkach. Raczej nie mają skili i sprzętu na to aby przyjąć na klatę dodatkowy dmg od ratów jednocześnie próbując utrzymać i zestrzelić cel. Wygląda na to że low-secowy folklor może (niestety) zaniknąć, bo im będzie znacznie trudniej kogoś ustrzelić, a sprzęt latający będzie musiał być fitowany jak by miał wytrzymać ostrzał sentry na gate.

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #67 dnia: Grudzień 08, 2012, 22:57:43 »
A czy w milicji misji bomberem nie robiło się czasem na 2 shipy: speed tank + bomber? Jeśli tak to od razu masz odpowiedź czemu to działało kiedyś a teraz może nie zadziałać - raty przerzucą aggro na bombra (jest to bardzo możliwe).

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #68 dnia: Grudzień 08, 2012, 23:01:21 »
Na początku sie robiło solo bomberem, to co widziałeś w milicji kiedy bufu próbowało swoich sił tam to był końcowy etap ewolucji która trwała od zmian w factio warfer lp store, teraz ponownie ludzie robią misje w samych bomberach i nie płaczą jakoś

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #69 dnia: Grudzień 08, 2012, 23:13:43 »
Nie zrobiłem ani jednej misji milicyjnej więc napisałem tylko to co słyszałem o taktyce robienia bombrem.