Autor Wątek: NPC AI vs. PvP  (Przeczytany 163015 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 08, 2012, 13:41:48 »
Czas ma mój emorage:

Wali mnie PvE. Zajmuję się tym tylko i wyłącznie, bo potrzebuję ISK. Gdybym mógł sobie pozwolić na kupowanie GTC i sprzedawanie plexów, palcem bym PvE nie tknął. Dlatego też i niespecjalnie przejąłem się zapowiadaną zmianą NPC AI. W sumie mogę latać każdym możliwym statkiem, więc fakt aggrowania dronek przez NPC mało mnie obchodzi.

No, ale minęło kilka dni i mamy do czynienia z kompletnie innym problemem. Parę dni temu nasz kilkunastoosobowy gang LEDWIE był w stanie zabić dwa carriery na anomalce, bo musieliśmy walczyć nie tylko z fighterami, ale także z cholernymi ratami. Każde odwarpowanie jednego statku to strata DPS i carrier się repuje.

Dzisiaj poleciałem Talosem na solo, złapałem Macha na anomalce i... musiałem go zostawić, bo wszystkie raty wsiadły na mnie. Gdyby mi założyły punkt, to bym tam po prostu zdechł (na szczęście na Forsaken Hubach nie ma frytek) - odwarpowałem na armorze, zostawiając Macha na 20% shielda.

No jpkm!

Już teraz roamowanie, zwłaszcza w małym gangu lub solo, jest ciężkie - sam fakt, że pojawiasz się na localu 10 sekund zanim sam załadujesz grid, powoduje, że daje się łapać tylko naprawdę ograniczonych ludzi. Ale teraz kerbirki dostały jeszcze wsparcie w postaci ratów. To jest po prostu gruba przesada.

Ale czy chociaż CCP osiągnęło swój cel? Czy PvE automagicznie stało się przez to interesujące? Oczywiście że nie. Jest to równie ciekawe jak wkręcanie śrub. Od faktu, że teraz każda śruba ma inny łeb (wcześniej miały takie same) nie zrobiło się to "fun", tylko bardziej upierdliwe.

Po czterech latach grania pierwszy raz poczułem, że to jest coś co może spowodować moją rezygnację z aktywnego grania. COFNĄĆ TĄ ZMIANĘ!


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Albin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 10
    • Zobacz profil
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 08, 2012, 13:58:52 »
To straszne.Niemożna już bić bezbronnych. :'(

Skaza

  • 666
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 85
  • Punish and Slave !
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Grim'Harper
  • Korporacja: WATAHA.
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 08, 2012, 14:01:53 »
Nie rozumiem.

Dlaczego podczas takiej akcji, NPC miałyby nie atakować agresorów ?

Uważam, że teraz szanse są równe.

Wcześniej cel musiał odganiać NPC i bronić się przed atakiem.

Jam jest Hermes. W gniewie własne skrzydła pożerając, przez nienawiść oswojon zostałem.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 08, 2012, 14:11:19 »
Rozumiem, że misie będą klaskać, bo dzięki temu będzie można robić anomalki bez patrzenia na local ;)



No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

WhiteCat

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 782
  • Meow
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: WhiteCat Lavartega
  • Korporacja: Polaris Rising
  • Sojusz: The Bastion
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 08, 2012, 14:17:55 »
Sokół dobrze pisze. Twoja anomalka, Twoje raty.
A teraz okazuje się, że taki misiu co to ma zawał jak widzi coś co nie ma plusa i krzyczy na lokalu "HALP!!1!1" ma do pomocy dodatkowy DPS i możliwy Ewar. Jeżeli ktoś jest na tyle głupi, że daje się złapać racąc to nie powinien dostać nagrody za swój idiotyzm. Wg. mnie raty powinny agrować tylko cel który pierwszy wleciał na pocket tak jak było wcześniej i dodatkowo przerzucać się na kogoś kto je bije, a nie randomowo. Jak ktoś chce racić bezpiecznie i bezstresowo to wypad do high.
PvPerzy – gracze którzy przyszli z Counter Strike'a i nikt im nie powiedział, że Eve jest grą ekonomiczną. Są nieco podobni do dresiarzy i kiboli, z tą różnicą, że użycie klawiszy F1-F8 jest jeszcze prostsze niż sztachet

Skaza

  • 666
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 85
  • Punish and Slave !
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Grim'Harper
  • Korporacja: WATAHA.
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 08, 2012, 14:18:22 »
To może inaczej. Pozwolę sobie zacytować tekst z Twojej sygnaturki :

Cytuj
to nie jest gra dla troskliwych misiów - tu się rucha w dupe młotkiem

Sam nie marudź jak misiaczek, po prostu użyj większego młotka  ;D


EDIT :
Cytuj
Twoja anomalka, Twoje raty.

Idąc tym tokiem myślenia można posunąć się dalej. Zatem moja anomalka... Moje raty... Mój pocket... Więc gdzie się wpierdzielasz ? Rozumiem, że zdecydowanie łatwiej jest stuknąć kolesia, gdy tylko jego statek jest gnębiony przez NPC. To jednak nie znaczy, że tak właśnie ma być.

Postawcie się w roli atakowanego.

Chyba, że tacy pro gracze nie zważają na raty i potrafią obronić się przed każdym agresorem (bo ustrzelić to widocznie już nie).

« Ostatnia zmiana: Grudzień 08, 2012, 14:31:42 wysłana przez Skaza »
Jam jest Hermes. W gniewie własne skrzydła pożerając, przez nienawiść oswojon zostałem.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 08, 2012, 14:32:37 »
A ja proponuję systemowy zakaz uciekania kerbirów z anomalek a do tego na każdej bramie powinien mieć obowiązek zostawiania puszki z info na jakiej anomalce się znajduje. Przy pokazaniu sie neuta/reda w systemie miałby obowiązek warpnięcia na niego na długośc punkta i wyłączenia wszelkiej maści hardenerów i  tym podobnych modułów.
Za próbę obrony powinien być zbanowany na co najmniej dwa tygodnie.


Normalnie aż żal się robi propefauperów.... wszystko przeciwko nim  :(
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 08, 2012, 14:50:07 »
A ja proponuję systemowy zakaz uciekania kerbirów z anomalek a do tego na każdej bramie powinien mieć obowiązek zostawiania puszki z info na jakiej anomalce się znajduje. Przy pokazaniu sie neuta/reda w systemie miałby obowiązek warpnięcia na niego na długośc punkta i wyłączenia wszelkiej maści hardenerów i  tym podobnych modułów.
Za próbę obrony powinien być zbanowany na co najmniej dwa tygodnie.


Normalnie aż żal się robi propefauperów.... wszystko przeciwko nim  :(
To nie chodzi o bycie pro, tylko o to że CCP tą zmianą wymusza blob. Dlaczego? Bo pula celów dla gracza solo zostaje drastycznie zawężona, a gangi naprawdę potrzebują Logi albo dwóch, żeby ubić takiego carriera. Tak jakby ta gra nie miała już wystarczająco dużo falconów i logi.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 08, 2012, 15:00:35 »
Jak to było? Adapt or die?
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 08, 2012, 15:14:40 »
Jak to było? Adapt or die?

Przecież wyraźnie wybrali "die". I na bank na 1 czy 2 tak wybierających się nie skończy...
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


Wihajster

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 50
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Wihajster
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
  • Sojusz: The Alternative 4
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 08, 2012, 15:15:46 »
Dla tych ratów jesteś czerwony, dlaczego miały by nie zaatakować? Zmiana na + jak dla mnie; przy okazji era ninja-slavagingu się właśnie skończyła?

Lt Rook

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Lt Rook
  • Korporacja: a-Losers
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 08, 2012, 15:18:15 »
dodaj sobie large micro jump drive (ktorym sie wlasnie bawie) i juz nigdy niczego nie zlapiesz wielkosci BS ;p
"Welcome to Eve Online, here's your Rubik's Cube, go f*** yourself"

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 08, 2012, 15:19:38 »

Sokole a jak Ty byś zareagował jakbyś próbował kogoś zabić i przyleciało by Ci jakieś gówno i próbowało się whorować na killa?
Biedne raty też lubią swój KB

Poza tym od kiedy pvp nazywasz dresiarskie atakowanie statków które w większości wypadków nie mają jak Ci oddać?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 912
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 08, 2012, 15:27:40 »
To może inaczej. Pozwolę sobie zacytować tekst z Twojej sygnaturki :
Sam nie marudź jak misiaczek, po prostu użyj większego młotka  ;D

Sugeruję młot pneumatyczny. Poradzi sobie z każdym misiem :P


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 08, 2012, 15:30:14 »
Dla tych ratów jesteś czerwony, dlaczego miały by nie zaatakować? Zmiana na + jak dla mnie; przy okazji era ninja-slavagingu się właśnie skończyła?
Mam 8.67 Dla Serpentis, więc nie powinny mnie atakować :P

Jak to było? Adapt or die?

Adaptacja jest prosta. Więcej ludzi, więcej logi, więcej tanka, więcej linków, więcej, więcej, więcej...

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #15 dnia: Grudzień 08, 2012, 15:51:32 »
Tak jak powiedział Theronth - jak się leci solo to wcale nie jest takie pewne, że się zabije rattera - jak jest kompetentny, to może pogonić kota sam albo utrzymać się dopóki koledzy nie przylecą.

W dodatku, z definicji statek do roamowania nie jest statkiem do PvE. Miś na anomalce jest standowany pod konkretne raty, na PvP lata się omni tankiem (tbh, teraz myślę że miałem fart, że to były Angele, bo gdyby to byli Bloods/Sansha to pewnie bym padł). Żeby tankować anomalki trzeba byłoby latać albo czymś na AB (co jak wiadomo świetnie się sprawdza w roamowaniu) albo czymś grubym z aktywnym tankiem (znów, BS-y są idealne do roamowania).

Dlatego ta zmiana wymusza bloba. Do "Falcon-altów" dojdą logi-alty jako obowiązkowe rozwiązanie. Czy naprawdę o to chodzi?

Szczerze mówiąc, można byłoby do AI NPC wprowadzić jedna zmianę. Jeśli nie aggruję ratów i jeśli nie pomagam shipowi, którego raty aggrują (np. jako logistyk), to raty mnie nie ruszają. Proste i logiczne. W ten sposób zmiana PvE, którą chciało osiągnać CCP, zostaje utrzymana, ale jednocześnie nie rozwala to small scale PvP.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Skaza

  • 666
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 85
  • Punish and Slave !
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Grim'Harper
  • Korporacja: WATAHA.
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #16 dnia: Grudzień 08, 2012, 16:01:40 »
Widocznie rozwiązali to dość kompleksowo - NPC vs. gracze.

Rozwiązaniem mogłaby być możliwość zrobienia sobie standingu do ratów.

Wtedy nie ruszają agresora. To chyba najbardziej logiczna opcja.

Jam jest Hermes. W gniewie własne skrzydła pożerając, przez nienawiść oswojon zostałem.

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #17 dnia: Grudzień 08, 2012, 16:23:51 »
Widocznie rozwiązali to dość kompleksowo - NPC vs. gracze.

Rozwiązaniem mogłaby być możliwość zrobienia sobie standingu do ratów.

Wtedy nie ruszają agresora. To chyba najbardziej logiczna opcja.
Nie marzę o niczym innym niż wielogodzinny grind standingów, żeby móc spokojnie roamować po 0.0 i strzelać do ratterów.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #18 dnia: Grudzień 08, 2012, 16:32:50 »
Już nawet nie chodzi o "spokojne strzelanie do ratterów" - raty trafiają się także na gejtach. Jeśli zmieniają cel, to z punktu widzenia med-size shipa, może być to decydujące, niestety.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #19 dnia: Grudzień 08, 2012, 16:46:49 »
Switch aggro ratów jest faktycznie z dupy w przypadku jaki opisuje Sokół. Teraz kerbiry moga nawet wbijać w local bo obronią ich raty, które oni biją.... lol :)

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #20 dnia: Grudzień 08, 2012, 16:49:04 »
Odpowiem tak jak jaśnie pr0 pevaperzy odpisywli na moje wściekanie o HM.
Deal with it.

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #21 dnia: Grudzień 08, 2012, 16:59:27 »
Odpowiem tak jak jaśnie pr0 pevaperzy odpisywli na moje wściekanie o HM.
Deal with it.

Sam uważam, że ten nerf zabił całą kategorię statków i wzruszam nad tym ramionami tylko dlatego, że mam latać czym innym.

A co sądzisz o proponowanej przeze mnie modyfikacji?


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #22 dnia: Grudzień 08, 2012, 17:06:26 »
HM były przegięte i to zdrowo. Albo powinni zboostować inne bronie dalekiego zasięgu np. bezużyteczne beamy albo obciąć nieco HM. Jak dla mnie niepotrzebnie obcięli im dps ale to inna sprawa.

AkKurat zmiana jaką proponuje Sokół jest ok, bo ma sens. Teraz wychodzi na to, że raty które były napieprzane przez 4h przez jednego ziutka od razu rzucają się na kogoś innego kto się pojawia w pobliżu zostawiając swojego  oprawcę :P

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #23 dnia: Grudzień 08, 2012, 17:12:02 »
Ryba, a Ty byś nie przerzucił dps'u na inny cel gdybyś od 4h nie mógł sie przebić przez primary? ;)
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #24 dnia: Grudzień 08, 2012, 17:17:12 »
Sam uważam, że ten nerf zabił całą kategorię statków i wzruszam nad tym ramionami tylko dlatego, że mam latać czym innym.

A co sądzisz o proponowanej przeze mnie modyfikacji?
CCP i tak spieprzyło sprawę w pierwszym patchu, bo kopiując AI sleeperów zapomnieli o tym, że niektórzy z nich tankują rr i potem przez kilka godzin zwykłe raty się nie naprawiały local repem, bo myślały że mają rr. Jakoś nie chce mi się wierzyć, że będą sobie zawracać głowę zmianami w aggro, które miałyby na celu ułatwienie 'solo pvp experience'.

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #25 dnia: Grudzień 08, 2012, 17:17:44 »
No to właśnie jak przybyła pomoc to co, raty zamiast dokończyć kerbira biją w pomoc?

Tu nawet nie chodzi o ułatwienie "solo pvp experience" ale o niezabijanie go. Często w null to właśnie anomalki są do wyspawniania bitek, a teraz dupa.

Skeer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 907
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #26 dnia: Grudzień 08, 2012, 17:22:17 »
Well.

NPC AI jest teraz nielogiczne.

Jeżeli flota NPC nie może przebić tanka 1 gracza, to dlaczego atakuje innego gracza, który im POMAGA złamać tanka? W myśl zasady, że wróg mojego wroga jest moim przyjacielem raty powinne wręcz pomagać pvperowi w zabiciu raciarki.

No ale póki tak jest, to szykuję dreada do przerzucenia w okolice period, żeby wrzucić na anomalkę i mieć szansę zabić carriera i przeżyć ;)
Cała prawda o moim graniu...


Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #27 dnia: Grudzień 08, 2012, 17:32:52 »
Jakoś nikt nie robił z tego problemu jak sleepery tak robiły w wh...

Cytuj
A co sądzisz o proponowanej przeze mnie modyfikacji?
Że w moich oczach jest równie sensowna jak pewnie w twoich moje żądania oddania starego rattelsnaka, ewentualnie dania pirackiej linii statków rakietowych, oraz wyjebania z ccp na zbity pysk gościa odpowiedzialnego za tą zmianę.

Zepsuli ci zabawke i teraz masz focha na cały świat

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #28 dnia: Grudzień 08, 2012, 17:39:31 »
Różnica między nami jest taka, że Tobie zepsuli jednego shipa, a PvPerom - gameplay. F1 pusherzy różnicy nie poczują. N-ty raz okazuje się, że "blob > else".


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #29 dnia: Grudzień 08, 2012, 17:43:26 »
I tu docieramy miejsca przez które nie możemy się dogadać. Nie nazwę pvperem brudasa lecącego w jakimś pordzewiałym klejonym taśmą rzęchu, który twierdzi ze leci na pvp a ofiar szuka na anomalkach. To jest kurwa zwykły dresiarz minimalnie mniej zasługujący na 9mm w potylicę od takiego co w high secu uprawia grifting wobec noobów

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #30 dnia: Grudzień 08, 2012, 17:48:31 »
Jakoś nikt nie robił z tego problemu jak sleepery tak robiły w wh...
Że w moich oczach jest równie sensowna jak pewnie w twoich moje żądania oddania starego rattelsnaka, ewentualnie dania pirackiej linii statków rakietowych, oraz wyjebania z ccp na zbity pysk gościa odpowiedzialnego za tą zmianę.

Zepsuli ci zabawke i teraz masz focha na cały świat
Bo na tym panie dzieju polega propefauperstwo - jak odsztrzelisz małobronnego raciarza z pomocą ratów to jesteś gość i wogóle pefauper pełną gębą... gorzej gry napotkasz pewne trudności typu opisywany "straszliwy peoblem"... wtedy CCP zabija gre, pefauper znów jest pokrzywdzony...normalnie taka sierotka Marysia obrzygana przeciwko której jest całe EVE, a przede wszystkim te wredne paskudne kerbiry które bezczelnie ubić się nie dadzą...
Dlaczego psia mać nigdy się nie czyta płaczów zawodowych kerbirów że będzie im trudniej racić/uciec/obronić się/cokolwiek innego, tylko przy każdym paczu jęki i biadolenie ludzi którzy kreują się na największych tffardzieli kosmosu?
Argument że CCP robi wszystko żeby dopieścić kerbirów można sobie odpuścić, nie trafi do mnie bo to część tego biadolenia.
Parafrazując pewien dowcip:
-patrz synku, jak będziesz cierpliwy, będziesz się uczył, skillował odpowiednie umiejętności, pewnego dnia i ty zostaniesz pefauperem jak tatuś
- tatusiu...ale ja nie chcę być beksą....

I tu docieramy miejsca przez które nie możemy się dogadać. Nie nazwę pvperem brudasa lecącego w jakimś pordzewiałym klejonym taśmą rzęchu.....

To nie wiesz że prowizorki na taśmę trzymają najdłużej ?  ;D

Różnica między nami jest taka, że Tobie zepsuli jednego shipa, a PvPerom - gameplay. F1 pusherzy różnicy nie poczują. N-ty raz okazuje się, że "blob > else".
Heh, kolejna fobia Sokoła  ;D do niedawna całym złem byli kerbiry z hiseka
Latanie w gangu w większości sprowadza się właśnie do takiego puszerstwa, latasz w gangach sporo... rozumiem że ty ciskasz tylko mysz albo inne F?
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #31 dnia: Grudzień 08, 2012, 17:57:17 »
I tu docieramy miejsca przez które nie możemy się dogadać. Nie nazwę pvperem brudasa lecącego w jakimś pordzewiałym klejonym taśmą rzęchu, który twierdzi ze leci na pvp a ofiar szuka na anomalkach. To jest kurwa zwykły dresiarz minimalnie mniej zasługujący na 9mm w potylicę od takiego co w high secu uprawia grifting wobec noobów

Lecę sam, w shipie za pół bańki. Nie mam scouta, nie mam cyno, nie mam falcona i logi za plecami. Wpadam do systemu, może kogoś złapię, niemniej na localu jest zwykle co najmniej paru gości. Mogą wydokować w dowolnych statkach. I co, naprawdę uważasz, że to ja mam przewagę?

EDIT: Puszek, wybacz, ale nie mam zamiaru dyskutować z Tobą. Nie używasz żadnych argumentów, tylko walisz w kerbirski bębenek.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #32 dnia: Grudzień 08, 2012, 18:02:20 »
Normalnie już nie mam siły czytać twojego pierdaczenia Puszek. Ciągle piszesz to samo o złych propefauperach i dobrych kerbirach.
Ja wiem Puszek, że ty wolisz coś zblobować z kolegami z CVA albo zatłuc thrashera w 10 dla bezpieczeństwa. Ale to nie znaczy, że każdy ma się bawić w ten samo sposób.

Anomalki są fajnym sposobem na wyspawnienie bitki, a nie tylko do odstrzału kerbirów. Każdy kerbir po pierwszym odstrzale czegoś się przynajmniej nauczy.

Null sec musi się czymś różnić od hiseca, tu ma być niebezpiecznie jeśli się sam nie obronisz. Profity z mieszkania w null są adekwatnie większe niż z hiseca przecież.

Może jeszcze niech check-iny na gejtach włączą żeby było wiadomo jaki fit ma przelatujący statek. Jeśli dla Was za trudne jest spoglądanie na local to może... hmm... Farmville na Fejsie?

Trzeba być na prawdę ograniczonym, żeby nie kumać tego co ta zmiana za sobą niesie.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #33 dnia: Grudzień 08, 2012, 18:10:52 »

EDIT: Puszek, wybacz, ale nie mam zamiaru dyskutować z Tobą. Nie używasz żadnych argumentów, tylko walisz w kerbirski bębenek.
A jakie argumenty można wysunąć naprzeciw płaczom i żalom ?
Wiesz co nas różni? Ja sie szybko adaptuję do nowych realiów? Gdy przstaje działać jakaś taktyka której do tej pory używałem, szukam nowej, a nie drę szaty i wyżalam się publicznie jak to mi CCP odebrało chęć do gry.

@Nitefish
Kurde, jak Ty mnie niesamowicie znasz, normalnie jestem pełen podziwu...
Szkoda tylko że z niczym nie trafiłeś, panie niedoszły Holmes  ;D
Ale wytłumaczę ci jedna rzecz, chodzi o nazewnictwo. Otóż, są kerbiry, którzy mnie ani ziębią, ani grzeją, a już tym bardziej nie są tymi dobrymi.... są też pvperzy, ludzie którzy na ogół strzelają na prawo i lewo, czy w gangu, czy w blobie, czy solo, wszystko zależy od sytuacji, ale po prostu strzelają a nie lansują sie na nie wiadomo kogo. I są właśnie propefauperzy którzy są kompletną odwrotnością pvperów - owszem, strzelają, ale tylko i wyłącznie do tych pogardzanych kerbirów, lansują się na wuj wie kogo, a beczą za 10 kerbirów jak jest coś nie po ich myśli.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #34 dnia: Grudzień 08, 2012, 18:15:14 »
I tu docieramy miejsca przez które nie możemy się dogadać. Nie nazwę pvperem brudasa lecącego w jakimś pordzewiałym klejonym taśmą rzęchu, który twierdzi ze leci na pvp a ofiar szuka na anomalkach.
PvP to każda interakcja gracz vs gracz z użyciem broni, czy naprawdę ciężko to zrozumieć?

Co do postu Puszka to powtórzę co napisał Nite: dlatego w 0.0 nie ma CONCORD-u, bo nagrody są większe, więc powinno być jakieś ryzyko związane z ich zbieraniem.

Cytuj
Argument że CCP robi wszystko żeby dopieścić kerbirów można sobie odpuścić, nie trafi do mnie bo to część tego biadolenia.
Kiedy ich dopieszczanie stanowi świetną inwestycję! W końcu kim jest lwia część CVA, HBC i CFC jak nie kerbirami z okazjonalnym CTA?