Zupełnie nie rozumiem zmiany z tym agro ratów i tylko się zastanawiam czy to celowe zagranie ze strony CCP, czy jednak jeden z tych "it's not a bug it's a feature", które tak często się CCP zdarzają.
Co do konsekwencji, zmiana ta ma dwie strony. Zdecydowanie nie szkoda mi ludzi, którzy zabijanie noobków na anomalkach traktują jako jedyną formę pvp(bo nie oszukujmy się, co najmniej 80% osób które się dadzą w 0.0 złapać na anomalce przy intelu i lokalu to nooby/ludzie mocno początkujący) . Natomiast zmiana ta może mieć spory negatywny wpływ na małe, 2-3 osobowe gangi, gdyż łapanie hostowego statku na anomalce i trzymanie go na punkcie było jedną z niewielu akcji które mogły zmusić resztę hostów na localu do przesiadki w statek pvp i przylecenia na pomoc. Tym bardziej dziwi taka zmiana, gdy CCP samo przyznaje, że w 0.0 panuje stagnacja i potrzebne są zmiany, w związku z czym powinni dążyć do tworzenia sytuacji w których małe grupy graczy mogą ze sobą walczyć, zwłaszcza, że już od paru miesięcy jak nie dłużej, coraz bardziej wieje pustką w 0.0.
Oczywiście zmiana ta nie zabije PVP w 0.0 ale w sytuacji gdy już teraz trzeba często latać kilka godzin małym gangiem, żeby trafić bitkę, jakiekolwiek utrudnienie w small PVP jest szkodliwe i może powodować tylko tyle, że jeszcze mniej graczy będzie miało ochotę wydokować i polecieć na roam.