Autor Wątek: NPC AI vs. PvP  (Przeczytany 163019 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

aciddrinker

  • Gość
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #105 dnia: Grudzień 09, 2012, 13:13:10 »
imo troche do dupy z tymi ratami zrobili jesli dzie o pvp, a ten bomber pewnie byl w ab ficie + low sig wiec pewnie wiekszosc badziewia nie byla w stanie go trafic

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #106 dnia: Grudzień 09, 2012, 13:16:10 »
No właśnie. Full agro przeskakuje, z różną częstotliwością ale cały czas wszystko wali w jeden cel. Karność której podejrzewam pozazdrościć może ratom nie jeden fc wkurzony o to jak flota mu wykonuje rozkaz primary :P

OK, masz 100% racji. A teraz odpowiedzi mi na pytanie, jak to się ma do sytuacji, gdy jesteś sam? Jak często raty przeskakują?

A wiesz co to jest PRZYKŁAD?
Taka fachura i nie wie  ze Centus i tym podobne na paskach nie występują?

Fachurą od ratów to jesteś tutaj Ty. Mnie to wali, gdzie są jakie raty. A może gość odwarpował z anomalki na pasek, bo akurat tam miał z grubsza align?

Bufor i repka to fail? Ech...zlituj się... standardowy fit np. pilgrima wedle ciebie jest bez sensu?

Każdego kadeta UA uczy się, że "nie mieszamy dwóch rodzajów tanka".

Spójrzmy na 5 low slotów Talosa - medium repka (żeby się naprawić po walce), plate'a, EANM, DC, MFS. Faktycznie, świetny ship. Lata jak cegła i ma ze 30% DPS mniej.

Czyli tak opłakiwany przez ciebie niedawo Ancillary booster na extenderze też jest bez sensu?
Ah...zapomniałem że prawdziwy pro tankuje tylko buforem. Tylko dlaczego tak płakałeś na nerfa tego boostera?..... :-X

Nie płakalem po ASB, bo z mojego punktu widzenia ten moduł jest bezsensowny. Nasza wymiana zdań dotyczyła tego, że Ty nie zrozumiałeś konsekwencji zmian wprowadzonych przez CCP, co Ci wytknąłem.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #107 dnia: Grudzień 09, 2012, 13:23:09 »
OK, masz 100% racji. A teraz odpowiedzi mi na pytanie, jak to się ma do sytuacji, gdy jesteś sam? Jak często raty przeskakują?

Fachurą od ratów to jesteś tutaj Ty. Mnie to wali, gdzie są jakie raty. A może gość odwarpował z anomalki na pasek, bo akurat tam miał z grubsza align?

Każdego kadeta UA uczy się, że "nie mieszamy dwóch rodzajów tanka".

Spójrzmy na 5 low slotów Talosa - medium repka (żeby się naprawić po walce), plate'a, EANM, DC, MFS. Faktycznie, świetny ship. Lata jak cegła i ma ze 30% DPS mniej.

Nie płakalem po ASB, bo z mojego punktu widzenia ten moduł jest bezsensowny. Nasza wymiana zdań dotyczyła tego, że Ty nie zrozumiałeś konsekwencji zmian wprowadzonych przez CCP, co Ci wytknąłem.
Eh, znów ci sie nie udało, nie jestem fachowcem od ratów, ale gdy lecę gościnnie okradać frakcyjne wraki lubię wiedzieć na co sie natknę  :P Żadna wiedza nie hańbi.
do tego przestań się kreować na takiego mordulca, nie raz wspominałeś o klepaniu anomalek, o początkach kariery górnika i tym podobne. Skoro musisz czasami pokerbirzyć dlaisków a nie znasz się KOMPLETNIE na tym co robisz, wychodzisz na kompletnego ignoranta
Armor bufor i armor repka to mieszanie tanka? Chyba spałeś na wykładach, większej głupoty jeszcze nie czytałem  ;D
Konsekwencje zmian wbrew co ci sie wydaje, zrozumiałem, tylko ja nie uderzyłem w płacz tylko się dostosowałem... ot i wsio
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #108 dnia: Grudzień 09, 2012, 13:25:27 »
Bez sensu się z Tobą wdawać w dyskusje. EOT z mojej strony.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #109 dnia: Grudzień 09, 2012, 13:30:19 »
Bez sensu się z Tobą wdawać w dyskusje. EOT z mojej strony.
I tu masz rację, żeby dyskutować trzeba mieć jakiekolwiek w miarę spójne argumenty. Ty niestety wzorem mojej mamusi piszesz czasami kompletnie sprzeczne rzeczy, tylko po to żeby spróbować skompromitować dyskutanta w jednym celu - odsunąc kompromitacje od siebie  ;D

Hehehehe, to ty w ramach desperacji te śmieszne minusy tak walisz czy kogos wynająłeś ?  ;D
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

CATfrcomCheshire

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 570
    • Zobacz profil
  • Korporacja: RAVE
  • Sojusz: C0ven
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #110 dnia: Grudzień 09, 2012, 13:35:40 »
wzorem mojej mamusi piszesz czasami kompletnie sprzeczne rzeczy

Sokole nie zachowuj sie jak Beerpuszkena matka! To zawsze jest poczatek konca zwiazku
Welcome to EVE. If you aren't busy finding some way to injure or at least mildly inconvenience another player, you have a lot of catching up to do.

Larving

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 159
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Galtan
  • Korporacja: GBTeam
  • Sojusz: C0VEN
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #111 dnia: Grudzień 09, 2012, 13:40:17 »
Zupełnie nie rozumiem zmiany z tym agro ratów i tylko się zastanawiam czy to celowe zagranie ze strony CCP, czy jednak jeden z tych "it's not a bug it's a feature", które tak często się CCP zdarzają.
Co do konsekwencji, zmiana ta ma dwie strony. Zdecydowanie nie szkoda mi ludzi, którzy zabijanie noobków na anomalkach traktują jako jedyną formę pvp(bo nie oszukujmy się, co najmniej 80% osób które się dadzą w 0.0 złapać na anomalce przy intelu i lokalu to nooby/ludzie mocno początkujący) . Natomiast zmiana ta może mieć spory negatywny wpływ na małe, 2-3 osobowe gangi, gdyż łapanie hostowego statku na anomalce i trzymanie go na punkcie było jedną z niewielu akcji które mogły zmusić resztę hostów na localu do przesiadki w statek pvp i przylecenia na pomoc. Tym bardziej dziwi taka zmiana, gdy CCP samo przyznaje, że w 0.0 panuje stagnacja i potrzebne są zmiany, w związku z czym powinni dążyć do tworzenia sytuacji w których małe grupy graczy mogą ze sobą walczyć, zwłaszcza, że już od paru miesięcy jak nie dłużej, coraz bardziej wieje pustką w 0.0.
Oczywiście zmiana ta nie zabije PVP w 0.0 ale w sytuacji gdy już teraz trzeba często latać kilka godzin małym gangiem, żeby trafić bitkę, jakiekolwiek utrudnienie w small PVP jest szkodliwe i może powodować tylko tyle, że jeszcze mniej graczy będzie miało ochotę wydokować i polecieć na roam.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #112 dnia: Grudzień 09, 2012, 13:45:30 »
Oczywiście zmiana ta nie zabije PVP w 0.0 ale w sytuacji gdy już teraz trzeba często latać kilka godzin małym gangiem, żeby trafić bitkę, jakiekolwiek utrudnienie w small PVP jest szkodliwe i może powodować tylko tyle, że jeszcze mniej graczy będzie miało ochotę wydokować i polecieć na roam.
Ktoś kto lubi roamoać, będzie roamował, zmieni po prostu taktykę, ship, fit na tym shipie, wtopi raz drugi na anomalce i wyniucha pewną prawidłowość którą wykorzysta na swoją korzyść. O ile nie będzie tracił czasu na żale.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Zsur1aM

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 568
  • Kicking ass for teh.. woops retired!
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zsur1aM
  • Korporacja: a-Losers
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #113 dnia: Grudzień 09, 2012, 13:51:56 »
Oj tam oj tam, nie pamietam juz kiedy ostatni raz zabilem cos na ano (chyba z 3-4 miesiace temu ;f), a small scale pvp/solo mialem pod dostatkiem w miedzyczasie, zmiana zapewnie mocno zaboli tych ktorzy odstrzalem raciarek zajmowali sie zawodowo. Co do spawn'ow tez az tak duzo to nie zmieni, bo wiekszosc ma intel zorganizowany na przelotach i malo kto juz sie podejmuje akcji ratunkowej, chyba ze sie siedzi 'za wh' to sprawa faktycznie wyglada inaczej. A dzialanie NPC jak najbardziej logiczne, jak nap*%&% 30min w jednego typa i wlatuje Ci nowy cel na grid to zmieniasz primary  :D

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #114 dnia: Grudzień 09, 2012, 13:54:15 »
Zupełnie nie rozumiem zmiany z tym agro ratów i tylko się zastanawiam czy to celowe zagranie ze strony CCP, czy jednak jeden z tych "it's not a bug it's a feature", które tak często się CCP zdarzają.

Jak tylko wyszła Apocrypha CCP od razu stwierdziło, że "docelowo AI Sleepersów będzie używane przez wszystkie raty w Eve". Dodatkowo, masz już w grze bardziej zaawansowane AI NPC-ów, czyli te, z którego korzystają raty na Incursjach". No i w końcu ten dzień nadszedł, tyle że - w najlepszym stylu CCP - próbują poprawić jedną rzecz, spieprzyli inną.



No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Larving

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 159
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Galtan
  • Korporacja: GBTeam
  • Sojusz: C0VEN
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #115 dnia: Grudzień 09, 2012, 13:55:48 »
Oczywiście, ktoś kto lubi roamować, będzie roamował, ale po pierwsze to ludzie w większości lubią walczyć a nie roamować (no może z wyjątkiem Rybci bo on jakoś podejrzanie nas potrafił po 50 skoków przepchnąc tak sobie ;)) a jakiekolwiek ograniczenie możliwości PVP powoduje, że ludziom się chce mniej wydokowywać. Po drugie jak już mówisz, że sie ludzie przystosują to jasne, tylko na tej samej zasadzie możemy napisać - zróbmy statki na anomalkach nieskanowalne, popostawiajmy jako update systemów moduł spawnujący na atakujących fale policji npc/konkordu, a ci co chcą roamować to i tak będą roamować ;)

Edit
Zsu, to było by nawet logiczne z tymi ratami gdyby chociaż brały pod uwagę twój stand do frakcji, bo to teraz wygląda tak (przekładając na graczy), że się lejesz z kimś, wlatuje blue a ty się na tego blue przestawiasz bo ma mniejszy tank od hosta. Poza tym twoje zdanie co do pvp się nie liczy bo ty porąbańcu wlecisz w 1000 osobową flotę goonow frytką i im cały light tackle wybijesz zanim się zorientuja  >:D

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #116 dnia: Grudzień 09, 2012, 14:01:21 »
tej samej zasadzie możemy napisać - zróbmy statki na anomalkach nieskanowalne, popostawiajmy jako update systemów moduł spawnujący na atakujących fale policji npc/konkordu, a ci co chcą roamować to i tak będą roamować ;)
Powiem tak - robicie z igły widły i tyle...następna tragedia narodowa się zrobiła, normalnie przez durne raty cały skirmish zaraz pójdzie w zapomnienie zostaną tylko kerbiry, F1 pushery i bloby na blobach.
Zacznijcie się zachowywać jak w miarę dorośli a nie rozmemłane dzieci.

Mam propozycję dla właścicieli serwisu, zmieńcie nazwe z EVE centrala na EVE ściana płaczu, będzie bardziej adekwatna.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Zsur1aM

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 568
  • Kicking ass for teh.. woops retired!
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zsur1aM
  • Korporacja: a-Losers
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #117 dnia: Grudzień 09, 2012, 14:07:59 »
Zsu, to było by nawet logiczne z tymi ratami gdyby chociaż brały pod uwagę twój stand do frakcji, bo to teraz wygląda tak (przekładając na graczy), że się lejesz z kimś, wlatuje blue a ty się na tego blue przestawiasz bo ma mniejszy tank od hosta. Poza tym twoje zdanie co do pvp się nie liczy bo ty porąbańcu wlecisz w 1000 osobową flotę goonow frytką i im cały light tackle wybijesz zanim się zorientuja  >:D

Jak najbardziej zgadzam sie z Toba i to byloby rozwiazanie idealne, niestety prawdopodobie jedynym powodem dla ktorego CCP nigdy nie wprowadzi takiej mechaniki jest zasada ograniczenia obciazenia CPU na servach do niezbednego minimum : /, zreszta juz od jakiegos czasu CCP mocno ogranicza wszystkie operacje pod wgledem wymaganych obliczen.

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #118 dnia: Grudzień 09, 2012, 15:20:44 »
@Puszek, bo cały patent polega na tym, że ciężko jest komuś zrozumieć to, czego nigdy nie robił i na wszelki wypadek jest na nie.
Dlatego właśnie, nie kumasz idei latania solo lub w 2-3 osoby i spawnienia ludzi na anomalkach. W co drugi post wplatasz jakieś głodne kawałki o czyimś płaczu itp.

To, że są ludzie łapiący tylko kerbirzących ziutków na anomalkach to mechanika gry, tak samo jak gankowanie tornadami ludzi w hiseku.
Null jest niebezpieczne, jeśli Ci nie odpowiada to znaczy że nie powinno Cię tu być. Po to masz sojusz, intele, kolegów żeby bronić terenu jaki zasiedlasz. Na tym to polega.

...
Ty niestety wzorem mojej mamusi piszesz czasami kompletnie sprzeczne rzeczy, tylko po to żeby spróbować skompromitować dyskutanta w jednym celu - odsunąc kompromitacje od siebie  ;D
...

Nie daleko pada jabłko od jabłoni :P

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #119 dnia: Grudzień 09, 2012, 16:01:33 »
@Puszek, bo cały patent polega na tym, że ciężko jest komuś zrozumieć to, czego nigdy nie robił i na wszelki wypadek jest na nie.
Dlatego właśnie, nie kumasz idei latania solo lub w 2-3 osoby i spawnienia ludzi na anomalkach. W co drugi post wplatasz jakieś głodne kawałki o czyimś płaczu itp.

To, że są ludzie łapiący tylko kerbirzących ziutków na anomalkach to mechanika gry, tak samo jak gankowanie tornadami ludzi w hiseku.
Null jest niebezpieczne, jeśli Ci nie odpowiada to znaczy że nie powinno Cię tu być. Po to masz sojusz, intele, kolegów żeby bronić terenu jaki zasiedlasz. Na tym to polega.

Nie daleko pada jabłko od jabłoni :P
Nite, jeśli kogoś nie znasz, nie masz pojęcia czym, ile i gdzie sie zajmował lub zajmuje, nie wypowiadaj się z łaski swojej.
Mniemanologia stosowana bardzo rzadko sie sprawdza, szczególnie mniemanologia brana z dupy tudzież innej czarnej dziury.
Chciałbym również nadmienić że to nie ja tu uderzam w płacz że będzie mi ciężęj trudniej itp, mylisz osoby albo po prostu czytasz totalnie po łebkach i resztę se dopowiadasz.
To że nie prężę na tym forum muskułków tudzież innego e-penisa nie znaczy że się na czymś nie znam lub się z czymś nie spotkałem. Po prostu taki lans jest poniżej mojej godności, do tego totalnie mam w rzyci to, jak mnie inni postrzegają. Mogę być kerbirem, mogę być F1 puszerem, zdanie napuszonych i zadufanych w sobie bufonów znaczy dla mnie tyle co szczekanie mojego pieska.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #120 dnia: Grudzień 09, 2012, 16:14:16 »
No właśnie po tym, jak ktoś napisał że nowa mechanika ssie z konkretnych powodów to zrobiłeś flejm o tym że inni płaczą, że są wannabe propefauperami, ... na nieudolnie udowadniając że jest dobrze :)

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #121 dnia: Grudzień 09, 2012, 16:36:40 »
No właśnie po tym, jak ktoś napisał że nowa mechanika ssie z konkretnych powodów to zrobiłeś flejm o tym że inni płaczą, że są wannabe propefauperami, ... na nieudolnie udowadniając że jest dobrze :)
Bo takie jest moje zdanie, co niektórzy kreujący się na pro są w rzeczywistości nieudolni i nie potrafią przystosować się do zmian.
Jakoś kerbiry nie uderzyły w płacz że stara taktyka robienia anomalek poszla wpisdu i muszą zastosować inną.
A czy jest dobrze? Żle jest na pewno że wielu jedyne co potrafi to narzekać jak napotykają trudności.
Sama zmiana machaniki ratów totalnie mi zwisa, ja się po prostu dostosuję, ot cała filozofia.

P.S.: a wiesz co jest najsmieszniejsze? Że w tak prymitywny sposób można co niektórych sprowokować  :P
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

HammerSnake

  • Gość
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #122 dnia: Grudzień 09, 2012, 16:42:16 »
No właśnie po tym, jak ktoś napisał że nowa mechanika ssie z konkretnych powodów to zrobiłeś flejm o tym że inni płaczą, że są wannabe propefauperami, ... na nieudolnie udowadniając że jest dobrze :)
O właśnie nazwa topicu to "NPC AI vs. PvP" i szczerze cała ta dyskusja z puszkiem to jakaś "przepychanka", żeby mu się nie nudziło podczas farmienia ratów. Oh wait teraz mechanika tak się zmieniła, że chwycił kartkę, ołówek i pół h myśli jak sklepać anomalke. 8)

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #123 dnia: Grudzień 09, 2012, 16:45:06 »
O właśnie nazwa topicu to "NPC AI vs. PvP" i szczerze cała ta dyskusja z puszkiem to jakaś "przepychanka", żeby mu się nie nudziło podczas farmienia ratów. Oh wait teraz mechanika tak się zmieniła, że chwycił kartkę, ołówek i pół h myśli jak sklepać anomalke. 8)
Kolejny geniusz który mnie zna  ;D
Nie mierz innych swoją miarą, nie wszyscy mają takie same upodobania jak Ty  ;D
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

CATfrcomCheshire

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 570
    • Zobacz profil
  • Korporacja: RAVE
  • Sojusz: C0ven
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #124 dnia: Grudzień 09, 2012, 16:45:25 »

Jakoś kerbiry nie uderzyły w płacz że stara taktyka robienia anomalek poszla wpisdu i muszą zastosować inną.


P.S.: a wiesz co jest najsmieszniejsze? Że w tak prymitywny sposób można co niektórych sprowokować  :P
No widzisz, sam sie przyznales ze nie chodzi ci o normalna rozmowe tylko o to, zeby kogos sprowokowac, a teraz jeszcze UDEZASZ W PLACZ, ze ktos ci nieladnie odpowiedzial  ;)
Welcome to EVE. If you aren't busy finding some way to injure or at least mildly inconvenience another player, you have a lot of catching up to do.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #125 dnia: Grudzień 09, 2012, 16:47:36 »
No widzisz, sam sie przyznales ze nie chodzi ci o normalna rozmowe tylko o to, zeby kogos sprowokowac, a teraz jeszcze UDEZASZ W PLACZ, ze ktos ci nieladnie odpowiedzial  ;)
Strasznie naciągane z tym płaczem, postaraj się bardziej.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

CATfrcomCheshire

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 570
    • Zobacz profil
  • Korporacja: RAVE
  • Sojusz: C0ven
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #126 dnia: Grudzień 09, 2012, 16:48:18 »
Strasznie naciągane z tym płaczem, postaraj się bardziej.

Nieee, no co ty powiesz
Welcome to EVE. If you aren't busy finding some way to injure or at least mildly inconvenience another player, you have a lot of catching up to do.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #127 dnia: Grudzień 09, 2012, 16:50:38 »
Nieee, no co ty powiesz
Już powiedziałem, mam się powtórzyć ?  :P
Apropos "mnormalnej" rozmowy, od dawna na Centrali nie ma szans na coś takiego, bo każdy kto ma inne zdanie od tzw. gwiazd centralowych (czytaj lanserów na pro) jest z miejsca nazywany kerbirem, F1 puszerem i udowadniane jest że gówno wie.
Jedyne co mnie dziwi to to że jeszcze nikt nie zalinkował mojego killboarda  :P
« Ostatnia zmiana: Grudzień 09, 2012, 16:59:11 wysłana przez VonBeerpuszken »
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

amra

  • Gość
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #128 dnia: Grudzień 09, 2012, 17:03:52 »
@Puszek, bo cały patent polega na tym, że ciężko jest komuś zrozumieć to, czego nigdy nie robił i na wszelki wypadek jest na nie.
Dlatego właśnie, nie kumasz idei latania solo lub w 2-3 osoby i spawnienia ludzi na anomalkach. W co drugi post wplatasz jakieś głodne kawałki o czyimś płaczu itp.
Przecież ty też tego po paczu nie robiłeś :)


Null jest niebezpieczne, jeśli Ci nie odpowiada to znaczy że nie powinno Cię tu być. Po to masz sojusz, intele, kolegów żeby bronić terenu jaki zasiedlasz. Na tym to polega.

Ach tak rozumiem null ma byc niebezpieczne dla carebeara, ale juz nie dla gankera, dla gankera ma byc easy mode.    ;)


HammerSnake

  • Gość
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #129 dnia: Grudzień 09, 2012, 17:09:29 »
To ma być gra nie dla idiotów, biją cię dresy, aż tu nagle przylatuje policjant i chce te dresy poczęstować tonfą. Pomagasz gliniarzowi, czy pomagasz dresom sklepać policjanta?
Czy ma być łatwiej pvperom/carebearom?

Ma być sandbox, były jakieś możliwości, jakiś kontent tworzony przez graczy(aktorów) i został ucięty, został narzucony kolejny kaganiec. Tyle.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 09, 2012, 17:42:08 wysłana przez HammerSnake »

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #130 dnia: Grudzień 09, 2012, 17:28:28 »
Ach tak rozumiem null ma byc niebezpieczne dla carebeara, ale juz nie dla gankera, dla gankera ma byc easy mode.    ;)

Solo czy w 2-3 osoby w Eve to "easy mode"? Gramy w tą samą grę?


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #131 dnia: Grudzień 09, 2012, 17:39:30 »
Solo czy w 2-3 osoby w Eve to "easy mode"? Gramy w tą samą grę?
Zajmij się czymś łatwiejszym skoro to ci sprawia trudności  ;D
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #132 dnia: Grudzień 09, 2012, 17:51:40 »
Zajmij się czymś łatwiejszym skoro to ci sprawia trudności  ;D

Na przykład kampieniem gejtów w 10+ osób z instalockiem i jammerami, Provi-Style?


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

CATfrcomCheshire

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 570
    • Zobacz profil
  • Korporacja: RAVE
  • Sojusz: C0ven
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #133 dnia: Grudzień 09, 2012, 17:53:40 »

Apropos "mnormalnej" rozmowy, od dawna na Centrali nie ma szans na coś takiego, bo każdy kto ma inne zdanie od tzw. gwiazd centralowych (czytaj lanserów na pro) jest z miejsca nazywany kerbirem, F1 puszerem i udowadniane jest że gówno wie.

No widzisz, od tego jest forum zeby sie dzielic opiniami, masz prawo do wlasnego zdania i masz prawo je wyglaszac, np nazywac rozmowcow gwiazdami centralowymi i sugerowac im, ze sa lanserami, podobnie inni moga cie uwazac za kerbira na podstawie tego co piszesz - jezeli cie to boli to sie bron, i udowodnij ze nim nie jestes, a jezeli cie to nie obchodzi to to olej - rob co chcesz, tylko nie uderzaj znowu w placz...  8)
Welcome to EVE. If you aren't busy finding some way to injure or at least mildly inconvenience another player, you have a lot of catching up to do.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #134 dnia: Grudzień 09, 2012, 17:55:49 »
No widzisz, od tego jest forum zeby sie dzielic opiniami, masz prawo do wlasnego zdania i masz prawo je wyglaszac, np nazywac rozmowcow gwiazdami centralowymi i sugerowac im, ze sa lanserami, podobnie inni moga cie uwazac za kerbira na podstawie tego co piszesz - jezeli cie to boli to sie bron, i udowodnij ze nim nie jestes, a jezeli cie to nie obchodzi to to olej - rob co chcesz, tylko nie uderzaj znowu w placz...  8)

A gdzie ja płakałem że mnie ktoś nazywa kerbirem? Przeca napisałem i to nie raz że to mnie ani ziębi ani grzeje. Proszę Cię, czytaj a nie wyobrażaj sobie.

Na przykład kampieniem gejtów w 10+ osób z instalockiem i jammerami, Provi-Style?
Kurde, ale te Provi ma niesamowity wpływ na całe uniwersum, provi blob, provi style.... zaczynam być dumny z miejsca zamieszkania, kształtujemy zachowania całego EVE  ;D
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

WhiteCat

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 782
  • Meow
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: WhiteCat Lavartega
  • Korporacja: Polaris Rising
  • Sojusz: The Bastion
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #135 dnia: Grudzień 09, 2012, 19:20:56 »
Kurde, ale te Provi ma niesamowity wpływ na całe uniwersum
Tak wszyscy o tym gadają itd.. ale gdzie to jest, co to jest i z czym się je?
PvPerzy – gracze którzy przyszli z Counter Strike'a i nikt im nie powiedział, że Eve jest grą ekonomiczną. Są nieco podobni do dresiarzy i kiboli, z tą różnicą, że użycie klawiszy F1-F8 jest jeszcze prostsze niż sztachet

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #136 dnia: Grudzień 09, 2012, 19:34:54 »
Tak wszyscy o tym gadają itd.. ale gdzie to jest, co to jest i z czym się je?
A takie ciepłe grajdołkowe zadupie na południu  :P
Małe...ale jaki wpływ ma na zachowania całego wszechświata  :P Ciut nie Anglia za czasów kolonialnych  ;D
A je się najlepiej superami.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #137 dnia: Grudzień 09, 2012, 19:36:01 »
10os instalockujące gate campy powstające zaraz jak sie pojawi w provi solo pilot  to akurat znam z autopsji :)
i faktycznie to jest provi style ...bo w zasadzie tylko w provi sie z tym spotkalem :)
Sneer Quen

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #138 dnia: Grudzień 09, 2012, 19:41:30 »
10os instalockujące gate campy powstające zaraz jak sie pojawi w provi solo pilot  to akurat znam z autopsji :)
i faktycznie to jest provi style ...bo w zasadzie tylko w provi sie z tym spotkalem :)
Ja się spotkałem na północy, na wschodzie, na zachodzie, na południu, nawet w lowseku mnie tak złapano  :P.... zawsze jak się wleci w jakąs kerbirnię solo, raz dwa pojawia się kampa z bublem. Najfajniej było swego czasu w Delve i okolicach, jeszcze przed erą Testów - wloty do głownych raciarskich systemów/konstelacji były perma zabublone np. 20 large mobilkami  ;)
Ale to normalne, nikt nie ma ochoty sie ganiać za takowym, po prostu, złapać, dać w łeb, wrócić do kerbirki.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #139 dnia: Grudzień 09, 2012, 21:10:10 »
Przecież ty nawet tam nie byłeś Puszek, to z czym mogłeś się spotkać... nigga please :P