Eve Online > Dyskusje ogólne
Ekonomia w Eve było [Odp: Retribution - główny wątek]
shadd:
Bredzisz Colonel od rzeczy, Sokole Oko akurat w tym temacie ma rację a Ty udajesz mądrzejszego nie podając nawet jednego argumentu. Brawo ;D
Doom:
PAX. PAX kurwa bo nie ręczę za siebie. Ty Col nie pisz póki nie znajdziesz na to czasu, a reszta zostawić go póki nie poda argumentów
sneer:
to bylo juz tyle razy walkowane ze az nie wierze
sokól ma racje
bo to nalezy traktowac jak wejscie / wyjscie isków z sytemu
isk print to
bounty za raty na paskach , anomaliach , misjach
nagrody za misje
wyplacone ubezpieczenie , sprzedaz dla npc
iski wychodza z systemu
podatki ,oplaty , skladka na ubezpieczenie , zakupiony plex , koszt gotówkowy pobrania itemu z lp shopa , zakup od npc
moglem o czyms zapomniec bo na szybko skrobie ale tak mniej wiecej to wyglada ....
nie mylcie obiegu pieniądza z obiegiem towarów pls tak na marginesie przeciecie tych dwóch obiegów daje wam ogólny poziom cen na markecie ...
łatwo zobaczyc porównujac obie grupy ze pierwsza powinna rosnac duzo szybciej
co nie jest zle bo rosnie ilosc assetów w grze posiadanych przez graczy na pokrycie tego stanu posiadania powinny zawsze byc nowe iski z drukarki
problemem jest jak ten balans przestaje byc balansem
ja bym chcial aby EBC , FED i kilka innych /choc o dziwo nie NBP/banków centralnych sobie pogralo w eve ...
SokoleOko:
Col ma rację o tyle, że sinków jest za mało w stosunku do faucetów.
Wraz z rozwojem gry pierwszych ubywa, a drugich przybywa (Incursions, anyone?) - pomijam, że pewne rzeczy przynoszą więcej kasy, chodzi o liczbę sposób zarabiania.
Niebezpieczne jest to, że ubywa sinków. CCP świadomie ogranicza rolę NPC - na przykład kiedyś posy kupowało się od NPC, teraz posy produkują gracze. Ubył sink. Następne w kolejce są implanty.
Z punktu widzenia ilości ISK niekorzystne jest danie dronkom bounty. Jeśli spojrzycie na mapę to zobaczycie, że 20-25% 0.0 nie miało bounty za raty i nie drukowało ISK. Teraz to się zmieniło. Nie przypadkowo cena pleksów poszła w górę. OK, zgoda, "mining with guns" było idiotyczną konkurencją dla górników i doprowadziło do eksplozji liczby supercapitali, ale z czysto "monetarnego" punktu widzenia miało więcej sensu niż obecne rozwiązanie.
Kolejna kwestia to istniejące sinki, które są po prostu żartem. Ręka w górę kto produkuje coś na stacjach NPC i w kalkulacji kosztów uwzględnia opłaty za sloty. To są wartości, które "giną w zaokrągleniach" i nie zabierają żadnej sensownej ilości ISK. CCP wreszcie to dostrzegło i latem dyskutowało z CSM możliwości zmian (podwyżek). Uboczną korzyścią takiego rozwiązania byłoby promowanie produkcji w 0.0, gdzie te koszty byłyby regulowane przez graczy (analogicznie jak PI i POCO).
Za parę dni minie 4 lata mojego grania w Eve. Jak zaczynałem to PLEX kosztował 250-280 mil. Dziś ponad dwa razy tyle. Kasy w systemie przybywa.
Doom:
--- Cytuj ---iski wychodza z systemu
podatki ,oplaty , skladka na ubezpieczenie , zakupiony plex , koszt gotówkowy pobrania itemu z lp shopa , zakup od npc
--- Koniec cytatu ---
Plex nie. Plex wystawia inny gracz na market -> iski zostają w obiegu
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej