Eve Online > Dyskusje ogólne

Ekonomia w Eve było [Odp: Retribution - główny wątek]

<< < (5/30) > >>

FITTIpalti:
Colonel gdyby Sokole dostał bana na centrali też bym się bardziej udzielał w dyskusjach, to są fakty  :P
Ale z tym gościem nie ma co dyskutować, choćby skały srały on zawsze musi mieć ostatnie słowo :)

Doom:
Ze mną pare dyskusji przegrał :P (tylko nie chce mi sie szukać logów teraz ;) )
A tak poza tym adresujesz źle aluzje, na centrali moderatorzy nie mają licencji na użycie banhammera >:D

Danath Riddick:
Moderatorzy przydało by się oddzielić temat do innego wątku bo już temat odpływa.

Dormio:

--- Cytat: SokoleOko w Październik 19, 2012, 11:17:05 ---Za każdego shipa wypłacane jest jakieś ubezpieczenie, nawet jeśli go nie opłaciłeś. Stąd każdy killmail -> ISK faucet.

Więc jeszcze raz - ISK sink/ISK faucet rozpatrujemy tylko i wyłącznie w kategorii "wejścia i wyjścia ISK z systemu". Przepływy między graczami są neutralne, bo jeśli ja Ci dam 1B ISK to ilość ISK w systemie się nie zmieni.

Jak już chcemy dzielić włos na czworo, to CCP przyznał że nieformalnym ISK sinkiem, który w dużej mierze ratuje system przed hiperinflacją są... ISK zamrożone na nieaktywnych kontach.

--- Koniec cytatu ---
Sokole - dyskutowaliśmy to już wielokrotnie, a Ty dalej swoją alternatywną ekonomię uprawiasz.

Jeśli ship MASZ ubezpieczony, to sinkiem, jest koszt UBEZPIECZENIA, bo dopóki nie wtopisz shipa nie dostaniesz żadnej kasy. Dalej... jeśli wtopisz ship UBEZPIECZONY, to raczej nie jest to goły hull, a zazwyczaj ma na sobie parę modułów. Ubezpieczenie NIE obejmuje wartości modułów, a i kasa jaką dostajesz jest mniejsza od wartości hulla (szczególnie po ostatnich poprawkach). Pomińmy jednak wartość modułów (dla uproszczenia). Sink to różnica pomiędzy SUMĄ kosztu ubezpieczenia i wartości hulla, a kasą wypłaconą z ubezpieczenia. Proste.
Owszem masz wydrukowane ISKi (bo w portfelu), ale jakby jest ich mniej niż miałeś w hullu, który mogłeś sprzedać, nieprawdaż ? Zechcesz kupić nowy hull - musisz dołożyć kasę do tej co masz z ubezpieczenia i dodatkowo dołożyć na samo ubezpieczenie nowego hulla.

Jeśli ship NIE masz ubezpieczony, to dostajesz owszem kasiorę, ale NIE przekracza ona 25% wartości hulla. Gdzie wg Ciebie podziało się 75% wartości shipa w przypadku takiej wtopy ? Ponownie pomijam koszty wtopionych modułów (na upartego można latać na badziewiu z lootu).

Jeśli by było jak mówisz, to prościej byłoby ubezpieczyć ship i wydokować w null, czy low by zarobić kasę niż uganiać się po paskach za ratami. Exploit na zarabianiu na rozwalaniu shipów już jakiś czas temu został zlikwidowany, a i on miał zastosowanie jedynie w przypadku kilku modeli.

Doom:
* Doom zaczyna anchorować dethstara żeby w spokoju przeczekać najbliższe 10 stron wall of text dyskusji między Dormiem i Sokołem

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej