Eve Online > Patche i dodatki

nowe screeny po "upgradzie" grafiki :)

<< < (3/5) > >>

iniside:
Tak czy inaczej ta nowa grafika nie robi wrazenia. Rownie dobrze cos takiego mogliby zrobic w Dx9... (a nawet duzo lepiej).

Michieru:
Z czystej ciekawości:
Wiem, że przez jakiś czas funkcjonować mają 2 wersje klienta - aktualna i ta napisana pod dx10. Czy jednak nową grafikę zobaczą tylko posiadacze Visty i hardware'u pod dx10, czy stara wersja klienta również będzie miała modernizowaną grafikę?

ArchenTheGreat:

--- Cytat: Michieru w Czerwiec 15, 2007, 13:13:41 ---Z czystej ciekawości:
Wiem, że przez jakiś czas funkcjonować mają 2 wersje klienta - aktualna i ta napisana pod dx10. Czy jednak nową grafikę zobaczą tylko posiadacze Visty i hardware'u pod dx10, czy stara wersja klienta również będzie miała modernizowaną grafikę?

--- Koniec cytatu ---

Nowa grafika będzie w obu wersjach. Wersja DX10 będzie miała dodanych tylko kilka bajerów (np. volumetryczne glow o ile dobrze pamiętam).

Fizyk:
Jedna wersja klienta napisana będzie specjalnie pod DX10 a więc będzie działała tylko pod Vistą druga wersja będzie napisana/przepisana/zoptymalizowana pod DX9 więc będzie działac pod kazdym środowiskiem. najwydajniej oczywiście pod XP, tak więc każdy będzie mógł cieszyć się nowymi widoczkami. Xavier pewnie ze mozna byłoby zrobic jeszcze coś więcej w grafice pod samą 9 ale po co i w jakim celu ta gra to pewna umowność i tej umowności CCP sie trzyma ( według mnie słusznie ) a kładzie nacisk na inne aspekty gry niz wspaniałe wybuchy, to wymagałoby przeznaczenia znacznie większej mocy zarówno po stronie klienta jak i serwera a lepiej przeznaczyć ja na obsługę baz danych naprzykład.  Napisanie silnika na nowo pod DX9 i tak da niesamowity efekt jak przypuszczam.

Pozdrawiam

ArchenTheGreat:

--- Cytat: Mona X w Czerwiec 15, 2007, 09:36:21 ---EEEeeee. W gangu nic nie przelicza, bo nie ma bonusów, a we flocie bonusy za zafiksowane.

--- Koniec cytatu ---

Co rozumiesz przez zafiksowane? Laga w gangu nie ma bo nie obsługuje on bonusów, po zmianie we flotę bonusy są przeliczane po pojawieniu się nowego pilota w systemie. Stąd lag przy skokach. Powinno to być lepiej rozwiązane i zdaje się Hilmar przyznał, że wiele kodu z klienta jest bardzo nieefektywne - wie bo sam go pisał.

Pozostaje mieć nadzieję, że nowy klient będzie szybszy.


--- Cytat: Fizyk w Czerwiec 15, 2007, 14:06:05 ---Xavier pewnie ze mozna byłoby zrobic jeszcze coś więcej w grafice pod samą 9 ale po co i w jakim celu ta gra to pewna umowność i tej umowności CCP sie trzyma ( według mnie słusznie ) a kładzie nacisk na inne aspekty gry niz wspaniałe wybuchy, to wymagałoby przeznaczenia znacznie większej mocy zarówno po stronie klienta jak i serwera a lepiej przeznaczyć ja na obsługę baz danych naprzykład.

--- Koniec cytatu ---

Akurat wybuchy nie muszą zabierać w ogóle czasu serwera. W końcu to tylko efekt graficzny. Nie mają one żadnego wpływu na mechanikę gry.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej