Eve Online > Patche i dodatki

nowe screeny po "upgradzie" grafiki :)

<< < (2/5) > >>

Ellaine:
Mam nadzieje ze poprawia ten performance klienta, bo jednak wszystko wskazuje na to, ze jest on do dupy nie zoptymalizowany.
Grafika grafiką, ale kiedy ma sie otwarta mape systemu czy innej galaktyki, wciaz blob czy nawet pelna krzyzykow misja potrafi przyciac komputer na pare sekund. Jako ze przycina sie przy np wywalaniu i ladowaniu dron, wyglada na to ze mechanizm dodawania, usuwania i zmiany statusow obiektow  z przestrzeni, czy wogole czegokolwiek (takie same zaciecia sa w sumie przy np przerzucaniu itemow w hangarze) jest jakis strasznie badziewny.

MHCMega:
Albi, podzielam twoje spostrzeżenia.

Pamietam że kiedy podróżowałem z flotą circa 50 statków wszystko było Ok i płynne czy dookoła stacji, czy w Warpie lub w trakcie latania "w kółko".
Za wyjątkiem momentu gdy padała komenda "Align to..." w nowym systemie.

Normalnie porażka - 30 s wyjęte z zycia w momencie gdy statki zaczynały się "ujawniać" dookoła bramy.
A że FC nie czekał na spóźnialskich to do nastepnego systemu wpadałem w momencie jak  już wszyscy byli w trakcie "pojawiania się" - i było jeszcze gorzej - i ja coraz bardziej z tyłu.

Zastananwiam się tylko czy to problem łącza  - doczytywania danych nowego statku w systemie z servera - czy może problem lokalnego doczytywania/rozpakowywania textur dla nowego sheepa.
W drugim przypadku dodatkowy RAM może by mi pomógł...

Czy ma ktoś doświadczenia z wpływem ilości RAMu na prędkość "pojawiania się" w systemie / odporność na lagi wywołane pojawianiem się innych statków?

Kalressin:
W tym przypadku liczy sie ram, procesor , jeszcze raz ram :P
  a potem ewentualnie karta graficzna
Oczywiscie lagi serverowe w duzych bitwach to norma ale tu lacze tez nie za sie liczy za bardzo. Eve ma stosunkowo niskie wymagania jesli chodzi o transfer

ArchenTheGreat:

--- Cytat: MHC Mega w Czerwiec 15, 2007, 01:26:57 ---
Zastananwiam się tylko czy to problem łącza  - doczytywania danych nowego statku w systemie z servera - czy może problem lokalnego doczytywania/rozpakowywania textur dla nowego sheepa.
W drugim przypadku dodatkowy RAM może by mi pomógł...

Czy ma ktoś doświadczenia z wpływem ilości RAMu na prędkość "pojawiania się" w systemie / odporność na lagi wywołane pojawianiem się innych statków?

--- Koniec cytatu ---

To wina badziewnie napisanego nowego systemu gangów. Jeśli gang nie jest zamieniony we flotę to ten lag przy pojawianiu się nie występuje. Nic się na to nie poradzi. Najwyraźniej klient przelicza wszystkie bonusy od gangu przy każdym pojawieniu się nowego pilota.

Goomich:
EEEeeee. W gangu nic nie przelicza, bo nie ma bonusów, a we flocie bonusy za zafiksowane.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej