Eve Online > NoobGarten

misje lvlIII - wybór shipa

<< < (11/18) > >>

Ezachiel:
Z tym ze zbudowa? tank na Armor jest ?atwo, tank na shield to juz troszke trudniej. Ale napewno sa misje trudne i trudniejsze i banalne dla danego statku dlatego lepiej latac w team.

Ichneumon:
albo wziasc feroxa :P

wlasnie bawie sie fof'ami , wlecialem na misje , odpalilem wyrzutnie i poszedlem sie umyc , jak wrocilem tylko puszki lataly :D

mark24:
ten sam mark24 z mmorpg.pl

Wiem, ?e mam gówniane skille i beznadziejny statek, bo krótko gram - ??cznie mam 1.4mln SP, w tym 1.1mln w learningach - wi?c nie ma co si? dziwi? :P

Ezachiel:

--- Cytat: "mark24" ---ten sam mark24 z mmorpg.pl

Wiem, ?e mam gówniane skille i beznadziejny statek, bo krótko gram - ??cznie mam 1.4mln SP, w tym 1.1mln w learningach - wi?c nie ma co si? dziwi? :P
--- Koniec cytatu ---

Oooo a co sie sta?o ?e opusci?es WOW ?? ^^

mark24:
w WoW-a nie gram od prawie roku, swoje konto sprzeda?em w maju 2005.

Ireul - zaraz obadam temat - na razie nauczy?em si? tankowania dronkami tych drani. Je?eli jaki? spawn jest problematyczny - atakujemy najpierw dronkami (4k za sztuk?), one zbieraj? agro, a padaj? dosy? wolno bo bardzo ci??ko w nie trafi?. My w tym czasie dps-ujemy na maks-a.

Wczoraj zrobi?em solo cyclonem Angel Extravaganza. Po doskillowaniu do Heavy Missile zrobi?o si? du?o ?atwiej. Najgorzej, ?e mój aktualny setup to czysty dps i zero tanka (nie ma miejsca po w?o?eniu 3 wyrzutni rakiet i 5x arty 650mm), wi?c musia?em si? co chwila warpowa?. Zrobienie Angel Extravaganza solo zaj??o mi bagatela jakie? ~5-6h....
potem 2 ?atwe misje lvl3 i znów mi si? trafi? "massive attack" (nie akceptn??em)- w poniedzia?ek pewnie zrobi? podej?cie, bo wyje?d?am na weekend.

W ka?dym b?d? razie stosunek czas/zarobione ISK wygl?da tragicznie... doliczaj?c stres bo zawsze palec mo?e si? omskn?? i nie zd??ymy z warpem (chocia? nauczy?em si? warpowa? prawie insta) w ogóle si? nie kalkuje....

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości