Eve Online > Wsparcie techniczne
Problem z routerem TPLink TD-W8961ND
Asag:
Chwilowy spokój z DC ale testując Liveboxa zauważyłem coś innego związanego z YouTube.
Jest część filmów które nawet kiedy są na 480p ustawione za cholerę nie mogą się wczytać na TP. Idzie parę sekund potem staje w miejscu i dopiero po chwili idzie dalej by zaraz zatrzymać się z powrotem. Kliknięcie w jakikolwiek fragment filmu "gubi" cały postęp na pasku i stoi w miejscu by po chwili zacząć na nowo wczytywać film.
Nie wszystkie filmy maja taki problem i większość chodzi normalnie na 720p no ale jednak zdarzają się takie kwiatki. I być może to złudzenie ale wydaje mi się że na Liveboxie te "schrzanione" filmy chodzą płynniej, wczytują się szybciej, nie gubi postępu po kliknięciu na inny fragment filmu, nie zatrzymuje się co 20 sekund itp.
Co to może oznaczać? Gubienie pakietów? A może po prostu źle zoptymalizowany film i tylko wydaje mi się że na LB chodzi lepiej? Nie znam się na sieci więc może głupoty gadam.
PS: Kiedyś wgrywałem nowy firmware i robiłem resety fabryczne bo czasem w panelu konfiguracji potrafił się router zwieszać i pomimo wybierania różnych menu strona nie zmieniała się, mogą przez to nie uznać gwarancji (firmware oficjalny ze strony TPLink)?.
ManganMan:
--- Cytat: Asag w Maj 25, 2013, 20:22:39 ---PS: Kiedyś wgrywałem nowy firmware i robiłem resety fabryczne bo czasem w panelu konfiguracji potrafił się router zwieszać i pomimo wybierania różnych menu strona nie zmieniała się, mogą przez to nie uznać gwarancji (firmware oficjalny ze strony TPLink)?.
--- Koniec cytatu ---
Podaj dokładną wersję tego Firmware co wgrałeś i najlepiej wszystkie dane z nalepki TP-Linka (prócz oczywistych danych jak login/pass, czy S/N P/N).
Asag:
--- Cytuj --- Firmware Version
:
2.0.0 Build 120427 Rel.09135
--- Koniec cytatu ---
Co do nalepki to oprócz S/N i P/N jest jeszcze
Model: TD-W8961ND Ver 2,1.
PIN 12346301
Do tego MAC adress i właściwie tyle.
O to chodziło czy coś innego?
Lt Rook: