Forum Gry > Inne gry

darkfall

<< < (4/5) > >>

Azbuga:
ano wlasnie nei tysiace tylko kulkudziesieciu na serwerze eu :)

NeX:
  Jakie znowu tysiące :D
To nie EVE. Kilkaset osób w prime time i każdy serwer gier fantasy dostaje czkawki, szczególnie jak ludziki zbiorą się w jednej lokacji  >:D

HammerSnake:
dziwne, że w takim razie serwerów nie wyłączyli i dalej to ciągną.

Havk:

--- Cytat: Azbuga w Lipiec 09, 2011, 22:36:15 ---nakopac troche skalek i zebrac troche drewienek - bleee, mam nadzieje ze da sie grac bez tego
(...)
wlasciwie gdyby nie bylo tak pusto powiedzialbym ze gra sie zajebiscie, z drugiej strony zaczynajac spotkalem 4 innych nowych i mlodziutkich krasnoludow wiec ktos jednak w to nadal zaczyna grac... w sumie moge polecic sprawdzenie bo jest chyba 2 tygodniowy trial.

noob ochrona dziala godzine :) wiec jest raczej symboliczna

--- Koniec cytatu ---
Rozwiązanie odnośnie craftingu jest jedno... gildia mająca miasto/hamet. Z kopalnie/grove matsy uzyskuje się znacznie szybciej niż ze skałek/drzew rozrzuconych po świecie. Ogólnie crafting dla nowej postaci to masakra. Sensowne rzeczy robi się np. od 50 weaponsmith mastery (bronie r60) ofk pisze to z punktu widzenia 2 letniej postaci ;). Imo zamiast na początku bawić się w crafting lepiej zkorzystać ze wsparcia gildi.

--- Cytat: LosBekoczoS w Lipiec 10, 2011, 11:27:13 ---Nie pamietam ale chyba na mmorpg.pl na forum ludzie mowili ze z servera EU przeniosla sie wiekszosc na servery US, i tam populacja jest troche wieksza :D

--- Koniec cytatu ---
Serwery rozdzielono ponad rok (?) temu. Większość graczy z EU została na serwerze EU. Niestety odległość od serwera daje się mocno we znaki. Kiepsko gra się mając ping 80-100 a co dopiero mówić o graniu na US z polski.

--- Cytat: Kara Mon w Lipiec 10, 2011, 12:19:41 ---Moze wlasnie dlatego ze nie jest banalnie prosta :p jakby wyszla 10 lat temu t pewnie grala b y masa ludzi, teraz liczy sie prostota rozgrywki i duzo pve  :D

--- Koniec cytatu ---
Może tak wygląda ale nie jest banalnie prosta :). To tak samo jak napisać, że pvp w eve to tylko F1-F4. Ofk w DFO element zręcznościowy odgrywa największą rolę i wymaga naprawdę niezłej wprawy.

--- Cytat: NeX w Lipiec 10, 2011, 13:42:46 ---  Ta gra niestety nie ma kasy i to jedyny powód dla, którego nie jest numerem jeden fantasy MMO. Z tego co czytałem cały czas oczekują na zmianę inwestora i jak większość tego typu gier proponują przejście na f2p w celu zwiększenia populacji graczy. Niestety dobry pomysł, to nie wszystko. Potrzeba w ch... gotówki.  :(

--- Koniec cytatu ---
Przede wszystkim ta gra ma najgorszego wydawcę jakiego można sobie wyobrazić. Rzeczy banalne w implementacji jak usuwanie bugów znanych od bety, przyśpieszenie gainów skili/statów postaci, jakiekolwiek zmiany  zajmują im lata. Gdy DFO wchodziło na rynek chętnych było tylu, że przez dłuższy czas nie można było gry kupić. Populacja przez pierwsze kilka miesięcy była na naprawdę dobrym poziomie. 3/4 graczy odeszło przez grind, bo bez wielodniowego makra i exploitów nie szło "zrobić" postaci. AV nie zrobiło i nie robi nic, żeby zatrzymać graczy. Do tego zlewają community, obiecują przez lata cuda na kiju po czym nagle piszą, że od jakiegoś czasu pracują nad nowym DFO...
Gra naprawdę ma potencjał i wyróżnia się na tle wydawanego dziś crapu, ale z obecnym wydawcą niestety nie wróżę jej przyszłości. A szkoda.

HammerSnake:
Jak tam azbug? Kupiłeś subsa i dalej koxasz? 8)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej