Eve Online > Dyskusje ogólne
0.0 Fix?
Kira Korpii:
Sa nanogangi owszem, ale statki ktore sa w stanie w ten sposob latac musza o zgrozo "blobowac" (ze wzgledu maly dps na dystans, wcale nie taka wielka przewaga predkosci) przeciwnikow. To jest zupelnie inne nano ;p
Niestety nanonerf ktory powinien dotyczyc tylko ekstremalnych przypadkow latania battleshipami troszke za szybko, walnal jak bomba atomowa po wszystkim. Swoja droga ciekawie byloby zobaczyc owczesne statki nano w dzisiejszych warunkach pola walki. Moim zdaniem ahace bylyby ciezkie do ugryzienia ale cos tam by sie dalo poszczypac, drake gang pewnie tez by sie obronil ze wzgledu na huginny. Wiec dlaczego nam zabrano dodatkowa opcje do latania szybko (malym kosztem czasu rl) w 1-5 osob?!
SokoleOko:
Kira, wprawdzie zacząłem grać dokładnie w dniu nerfa i o lataniu starym nano nie mam pojęcia, ale w jaki sposób to, że Vagabond zacząłby latać 2-3 szybciej wpłynęłoby na jego wartość bojową?
DPS @range byłby taki sam albo mniejszy - bo chyba 1 nano by nie wystarczyło, prawda? Czy trzeba byłoby zdejmować gyro/TE.
Poza tym - jak obecny gang nano spotyka równy sobie gang czegokolwiek z 2+ logistykami to jest po prostu dupa.
Kira Korpii:
No przypadek vaga/cyna jest wlasnie tym ekstremum, o ktorym wspomnialem ze w obecnych czasach nadaja sie do takiego latania, ale nie imponuja. Chodzi generalnie o klase CRUISER ktora jest teraz duzo za wolna w porownaniu z cala reszta. Curse, Sacri juz na przyklad nie opieraly sie na ac.
A system walki nano byl po prostu szybki i z tego powodu piloci popelniali bledy, dawali sie lapac na weby, walki odbywaly sie przy spotkaniu dwoch takich gangow na przestrzeni 200-300km(z claymorem vaga standardowa latala ok 10km/s i kosztowala 300m isk- wtedy to bylo tyle co obecnie dobrze sfitowane tengu pvp albo GTC 90 dniowy). Byly szybkie rajdy, rewarpy. Dzialo sie bardzo duzo i bardzo szybko ;p Taktycznie dalo sie strzelac rakietami goniac je i korzystajac z efektu dopplera(lol) stworzyc wielka kulke ktora trafiala jednoczesnie w cel.
Opcji bylo wiele. Gra byla naprawde skillheavy.
SokoleOko:
Hyhy, "Tomcaty" :)
Nitefish:
Oj tam, oj tam. Teraz jak z głową zmontujesz nano gang z odpowiednim supportem reconów (tak wiem, wtedy tylko dps jest nano) to dodając do tego ogarniętych pilotów masz w ręku śmiertelną zabawkę.
Jest kilka statków pozwalających świetnie kontrolować dystans (huginn, curse), niwelować wrogie ew (curse, dampy) czy po prostu dodawać do gangu przewagę taktyczną (praktycznie wszystkie recony).
Umiejętne używanie powyższych wymaga nieco skilla i ogrania ludzi w takich warunkach ale jest niesamowicie emocjonującym doświadczeniem.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej