Eve Online > Dyskusje ogólne
Dready - pomysł?
Doom:
wiesz każdy normalny KB ma wyłączone liczenie jajek, shutli, noobshipów oraz modółów posowych w statystykach kili :p
Dormio:
--- Cytat: SokoleOko w Luty 17, 2011, 19:02:39 ---Large remotka ma cykl 4,5 s, capital remotka - 5 s.
--- Koniec cytatu ---
To nic nie zmienia.
Large remotka w cyklu naprawia 384 hp, capitalowa naprawi1500 hp, a fightery (20szt - full set od 1 matki) zadają 12k hp dmg w ciagu 5s. Żeby zrównoważyć ilość dps od tylko fighterów jednej matki (akurat Nyxa) musiałbyś mieć na sobie 9 capsowych remotek (a od Aeona "tylko" 7). Przy fighter bomberach to remote repping jeszcze bardziej nie ma sensu.
SokoleOko:
--- Cytat: Dormio w Luty 18, 2011, 10:08:51 ---To nic nie zmienia.
Large remotka w cyklu naprawia 384 hp, capitalowa naprawi1500 hp, a fightery (20szt - full set od 1 matki) zadają 12k hp dmg w ciagu 5s. Żeby zrównoważyć ilość dps od tylko fighterów jednej matki (akurat Nyxa) musiałbyś mieć na sobie 9 capsowych remotek (a od Aeona "tylko" 7). Przy fighter bomberach to remote repping jeszcze bardziej nie ma sensu.
--- Koniec cytatu ---
Ejże, moment.
Nyx ma 10k DPS. To znaczy, że przy 50% resach (bardzo konserwatywne założenie, ale uprośćmy matematykę), sprimarowany dread od jednego nyxa obrywa 5000 DPS. Jeden carrier - jak już ustaliśmy wcześniej - pompuje ok. 1000 HP/s, czyli 5 carrierów tankuje jednego Nyxa (z lepszymi resami, pewnie jakies 4 starczy). Powiedzmy, że sensowna flotka składa się z 50 dreadów i 50 carrierów - jesteś w stanie skontrować 10 Nyxów.
Nawet jeśli jednak przeciwnik rzuci powiedzmy 20 Nyxów, to pierwszy dread będzie spadał ok. 200 sekund (przy założeniu 1 mln EHP), czyli ponad 3 minuty na papierze, a powiedzmy realnie z minutę. Przez minutę część FB zostanie zabita (mniejszy DPS przeciwnika). W tym czasie nasza flotka jest w stanie wpompować w przeciwnika ok. 10 mln raw dmg (dread 2000 DPS, carrier 1000 DPS x 200 sekund / 3), nie licząc nawet supportu. Coś pospada z obu stron, supercarriery przestaną być "i win button".
Doom:
Ale pamietasz że supery też mogą sobie spider tanka odpalić? Gorszego niż trige cariery ale jednak? Ponadto w tej sytuacji raczej bym w pierwszej kolejności napierniczał po carierach
R@F:
Niewiem jak to jest dokładnie z tymi dredami i shipami vs dread bo nidy ich niewidziałem, ale wiem jak to jest fajnie zbalaansowane w takim np. starcrafcie. Tam są takie jednostki ludzi czołgi. W normalnym trybie maja niezly pancezr i taki sobie dps, ale jak przejdą w tryb siege to robią niezłą rozwałke, z tym że ich pancezr spada wtedy drastycznie.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej