Eve Online > Dyskusje ogólne

Dready - pomysł?

<< < (20/20)

sc0rp:
to sie nie ma prawa udac, wszystko co wieksze od deski ma drone bay -> karty 10g mialy by problem z obsluzeniem tego to raz, dwa przebudowanie backendu aby byl na to gotow to w pizdu roboty,  trzy pewnie maja infrastrukture na 1g upgrejd na 10g to spory wydatek, cztery ta ilosc dodatkowych polaczen cpu na nodach by musialo obslugiwac wiec z jednej strony zabierasz mu liczenie ai a z drugiej dokladasz inna mniejsza robote i piec dodatkowa infrastruktura to dodatkowe koszty bo chyba zdajesz sobie sprawe z tego ze na jednym serwerku by sie nie skonczylo

[VIDE] Herezja:
Ale jak by nie patrzeć to CCP od dawna chyba boryka się z lagami i jak na razie nie znaleźli na nie remedium. Więc tym samym nasuwa się pytanie jak to zrobić?
Nigdy nie pisałem, że znam się na programowaniu wręcz przeciwnie ale jak by nie patrzeć obecnie SC i drake army wygrywają nie za sprawą dobrze zbudowanej i wszechstronnej floty ale właśnie za sprawą laga i ten topik jest jednym z wielu gdzie temat Laga powraca jak przysłowiowy bumerang więc myślę, że zasadnym byłaby dyskusja o tym.
Poddałem pomysł jaki mi przyszedł do głowy. Napisaliście powód dla, którego jest to trudne o ile nawet nie wykonalne do zrobienia i dziękuję Wam za to (myślę, że inne osoby tak samo jak ja nie obeznane z mechaniką serwerów także miały właśnie pomysły podobne do moich lub w jakiejś materii zbliżone i to co napisaliście także i ich mrzonki rozwieje) ale temat myślę, że nadal jest otwarty.

ps. Aby to nie był skończony offtop to może skomentowalibyście także i mój post odnoszący się do Tego tematu


--- Cytat: Herezja w Luty 17, 2011, 13:55:45 ---...
Wystarczy dredowi umożliwić wyłączanie i włączenie Siege podobnie jak jest z cloakiem z jakimś małym rzędu minuty czy 2 opóźnieniem ponownego wejścia w siege, zmniejszyć ilość paliwa potrzebnego do wejścia a także zmniejszyć odrobinę alfe a poprawić traking. W ten sposób dred nie byłby tak osłabiony jak jest obecnie, stałby się odporniejszy na hotdropa i mógłby efektywniej walczyć z suportem przeciwnika.
I co najważniejsze. Na moje oko te zmiany nie wymagały by wielkiej ingerencji w silnik gry a co za tym idzie CCP nie powinno marudzić, że to kupę roboty.
...

--- Koniec cytatu ---

Doom:
Herezja ale bierzesz pod uwagę że:
Drake army = BLOB
Kontra drake army = większy blob
SC army w wydaniu Sytem Sige to również BLOB + jeszcze większy blob albo dwa supportu do "obstawy"

Nie dojdziesz czy serwer w wikeszym stopniu zarzynają draki tym ze sa standardowym łatwo skilowalnym, produkowalnym i dostępnym wyposarzeniem bloba czy missile spamem.
Ostatnio we flotach do lask wracaja BS a mimo to ludki sie skaraz na laga w bitkach w których drake to samobierzny KM nie patrzacy na intel i dlatego pojawiajacy sie na gridzie bramy

EDIT
Głownie blob jest powodem do którego dalej nie ma informacji czy zmiana w mechnice bombowców wpłyneła pozytywnie czy nie wplyneła na lag. Poprostu walki sa na takich liczbach ze te bombery sa niezauwazalne

[VIDE] Herezja:
Dobrze Doom ale ... myślę, że dobrze aby każdy napisał własne pomysły bo być może któryś się okaże "strzałem w dziesiątkę".

Doom:
Ale rozmowa jest o dredach nie o lagu. Wątek lagu wypłyna w jednym kontekscie tylko i nie widze podstaw żeby ten topic w ramach ewolucji zmieniła sie w kolejny o lagu.

A dredy nie potrzebują zmiany laga bardziej niż inne statki, tylko potrzebują zmian ogólnie na sobie albo w najgroźnijszym dla nich sprzecie , bo bez tego można je wydokować tylko po dokładnym sprawdzeniu czy w zasięgu jedngo skoku capitalowego nie ma kilkunastu SC, inaczej moze sie to skonczyc masakra dredów

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej