Forum Gry > Inne gry
Supremacy 1914 - back again, gra dla Centralowiczów
NetCop:
Aktualna sytuacja po wielkiej wojnie.
Za chwilę zaczniemy wchodzić w erę artylerii i czołgów :)
CAT, dzięki za grę, walczyło się naprawdę bardzo fajnie.
CATfrcomCheshire:
--- Cytat: NetCop w Luty 18, 2011, 20:03:42 ---
CAT, dzięki za grę, walczyło się naprawdę bardzo fajnie.
--- Koniec cytatu ---
mam jeszcze jednego zolnierza
Straszny:
jako ze jest cicho..
w naszej grrze revolucja nastąpiła
po rozwiązaniu Allies, nudno sie zrobiło... no to jedziemy z nową wojną Panowie >:D
zasadniczo (w przybliżeniu) wygląda ona tak:
North Coalition vs South Coalition
jutro więcej na temat, zmagania właśnie sie zaczęły :)
NetCop:
Ponieważ doszły mnie słuchy, że trudno jest uwierzyć, że mam już artylerię bez GM oto jak to się robi.
Mechanika Fabryk jest inna niż portów i kolei. Port i kolei musi być w 100% gotowa aby działała i dawała bonusy, gdy jest uszkodzona nic nie daje.
Aby zacząć produkcję w fabryce trzeba oczywiście mieć gotowy 100% level 1. Wrzucamy wtedy artylerię do pieca, teoretycznie będzie się robić 4 dni pod warunkiem, że nie będziemy rozbudowywać fabryki.
I teraz ta inność mechaniki. Otóż bonusy do morale, surowców dodają się stopniowo wraz z rozbudową faba. Fabryka ma parametr kondycji 1/4, 2/4, 3/4 i pełny poziom. Fabryka L1 w której zaczniemy rozbudowę do L2 po 12h staje się fabryką L2 o kondycji 1/4 ! Sprawdźcie to sobie na swoich. Już daje wyższe bonusy niż L1 ale jeszcze niższe niż pełny L2. Przeliczenia są po każdym kolejnym podpoziomie.
I teraz wkładając arty do L1 i rozbudowując do L2 spowodujemy, że dostaniemy artylerię nie po 4 dniach ale szybciej, bo po 3. To samo dotyczy wyższych poziomów L2->L3 i L3->L4. L4 to maksymalny poziom fabryki.
Tą samą mechanikę mają forty. Fort ma kondycję 1/2 i pełny. Jakie to ma znaczenie? Ano takie że bonusy do morale i bonusy do obrony naliczane są co 1/2. Nie dotyczy to fortu L1 o kondycji 1/2. Taki fort (pół fortu) liczy się jak poziom 0 i nie daje bonusu. Z kolei fort 1 i 1/2 to nie jest fort 1,5 ale fort L2 o kondycji 1/2. Ma to znaczenie takie, że fort taki już zakrywa nam ilość jednostek w nim stacjonujących. Tak samo 2,5 to fort L3 o kondycji 1/2 itd.
Doom:
Mnie interesuje inna rzecz. W trakcie walk z Francją tuz po tym jak mi spadli na łeb i przekroczyli moje granice, chciałem puścić szybką kontrę na niebronioną cześć granicy. Gra stwierdziła że nie mogę tego zrobić ponieważ nie wypowiedziałem mu wojny (jego wardek już działał) w tej chwili widzę że jest dokładnie tak jak myslałem wtedy, bez problemu mogę atakować jak tylko wskoczy wardek ktory zapodala mi hiszpania. WTF??? kolejny ficzer związany z poczatkowymi 7 dniami taki jak nie przekazywanie prowincji czy co?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej