Eve Online > Dyskusje ogólne

Kolejny wątek o lagu

<< < (10/16) > >>

Dormio:

--- Cytat: SokoleOko w Grudzień 15, 2010, 11:44:57 ---A zaczęliśmy od stwierdzenie, że lag powodują tylko i wyłącznie rakiety niezgrupowane, czemu zaprzeczyłem podpierając się powyższym stwierdzeniem.

--- Koniec cytatu ---
Zaczęliśmy od twierdzenia, że lag powodują tylko i wyłącznie dronki  :P

[VIDE] Herezja:

--- Cytat: Xarthias w Grudzień 15, 2010, 09:16:11 ---Nie marudźcie tylko głosujcie na Evkę :P
http://gamecorner.pl/gamecorner/1,86013,8817154,GameCorner_Deathmatch_MMO_Edition___Grupa_C.html

--- Koniec cytatu ---
Xarti właśnie przeglądałem stronę, która podałeś i oczywiście zagłosowałem wiadomo (nawet zadałem pytanie w komentarzu Twórcy tego artykułu skąd pomysł doboru takich gier + dodałem mały opis od siebie co myślę o każdej z gier wymienionych).
Swoją drogą tu link do gry tam podanej - Vindiktus-a
http://www.youtube.com/watch?v=VX3RYqFufUQ&feature=related

Xarthias:
Z tego co wiem, to zostało wybrane kilkanaście gier, przez userów Gamecornera, a potem rozlosowane w grupy.
I tak wygra WoW :P

[VIDE] Herezja:
Co by nie mówić czy pisać WOW dominuje na rynku obecnie (podobnie było z CS-em 1,6 chałowa gra ale ... ludzie stale do niej wracali i wracają, a przecież to "Koszmar z Ulicy Wiązów" jest a nie gra).

Goomich:

--- Cytat: SokoleOko w Grudzień 15, 2010, 11:44:57 ---Wiemy że missile w przeciwieństwie do dział są obiektami w grze, więc wymagają kalkulacji ruchu i kolizji. Facet stwierdza, że choć z grubsza grupowanie = dodawanie dmg do siebie, to nie jest to takie proste. Skoro "missile są większym obciążeniem serwera", to wnioskujemy że to właśnie w przypadku missili grupowanie nie jest prostą zamianą x rakiet w jedną rakietę.
--- Koniec cytatu ---

One “uber” missile is launched per group

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej