Eve Online > Dyskusje ogólne

Kolejny wątek o lagu

<< < (9/16) > >>

Goomich:
http://www.eveonline.com/en/incursion


--- Cytat: faciu na filmiku ---It's nor really as simple as that, but that's more or less how it works.
--- Koniec cytatu ---

SokoleOko:

--- Cytuj ---It's not really as simple as that, but that's more or less how it works.

--- Koniec cytatu ---

[VIDE] Herezja:

--- Cytat: SokoleOko w Grudzień 15, 2010, 10:51:20 ---Kwestia defenderów jest wyjaśniona w linkowanym devblogu, ale wejdźcie na www.eveonline/incursion i obejrzyjcie filmik zatytułowany "Weapon Grouping".

--- Koniec cytatu ---

Zapewne chodziło Ci o ten link
http://www.eveonline.com/en/incursion

Goomich:
Ale on tam nie mówił o rakietach, tylko ogólnie o grupowaniu, więc co dokładnie próbujesz udowodnić?

Na razie wiemy, że się myliłeś w przypadku dział ("It's not really as simple as that,") oraz rakiet ("that's more or less how it works.") :P

SokoleOko:
Facet mówi o grupowaniu ogólnie, to fakt.

Wiemy że missile w przeciwieństwie do dział są obiektami w grze, więc wymagają kalkulacji ruchu i kolizji. Facet stwierdza, że choć z grubsza grupowanie = dodawanie dmg do siebie, to nie jest to takie proste. Skoro "missile są większym obciążeniem serwera", to wnioskujemy że to właśnie w przypadku missili grupowanie nie jest prostą zamianą x rakiet w jedną rakietę.

A zaczęliśmy od stwierdzenie, że lag powodują tylko i wyłącznie rakiety niezgrupowane, czemu zaprzeczyłem podpierając się powyższym stwierdzeniem.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej