Eve Online > Dyskusje ogólne

Kolejny wątek o lagu

<< < (7/16) > >>

Sheratos:
Jak czytam wasze zale to dziwnym jest ze jeszcze ktokolwiek z was sie loguje :P
Chyba ze sie nie logujecie i trollujecie ten sam temat do be nic innego ciekawszego do roboty nie macie w pracy  8)

Xarthias:
Nie marudźcie tylko głosujcie na Evkę :P
http://gamecorner.pl/gamecorner/1,86013,8817154,GameCorner_Deathmatch_MMO_Edition___Grupa_C.html

Dormio:

--- Cytat: Devious Sphere w Grudzień 14, 2010, 16:37:46 ---lag w jita jest nieporownywalnie mniejszy niz w dowolnej wiekszej bitce flotowej wiec ten argument jest chybiony
w dodatku w jita siedzi non stop ponad 2000 charow, teraz wyobraz sobie bitwe flotowa z 2000 ludzi na localu, zycze szczescia

--- Koniec cytatu ---
Nie wykręcaj się. Nie umiem mierzyć nieporównywalnie mniejsze rzeczy, bo pojęcie jest nieprecyzyjne. Mój argument próbujesz obalić odpowiedzią w stylu: przyznaję, że lag w Jita istnieje, ale on nie jest ważny, bo jest mniejszy. To zdecyduj się czy problemem jest sam fakt istnienia lagu czy jego wielkość ?

Próbujesz udowodnić tezę, że za lag w całości odpowiada istnienie dronek ? Znów wrócę do Jita - praktycznie nie używa się tam dronek, prawie nie prowadzi walk, a jednak lag istnieje. Problem lagu jest znacznie bardziej złożony niż próbujesz to przedstawić.

Poza dronkami (bo nie twierdzę, że dronki nie generują lagu) do lagu swoje dokłada spamowanie akcjami przez graczy (włączanie/wyłączanie modułów), strzelanie się, rakiety (dronek drake może wystawić max 5, ale rakiet wystrzelić kilkadziesiąt !).

Goomich:
Ale tylko, gdy nie ma zgrupowanych wyrzutni.

SokoleOko:

--- Cytat: Mona X w Grudzień 15, 2010, 09:55:31 ---Ale tylko, gdy nie ma zgrupowanych wyrzutni.

--- Koniec cytatu ---

To nie jest do końca tak prosto, że Drake ze zgrupowanymi launcherami strzela JEDNYM missile'm, który ma 7-razy większy dmg.  Tak działa to tylko w przypadku dział.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej