Eve Online > Dyskusje ogólne

Kolejny wątek o lagu

<< < (5/16) > >>

Ellaine:
Idźcie do innego wątku z dyskusją o lagu.

Val Heru:

--- Cytat: Mona X w Grudzień 14, 2010, 15:42:55 ---Trzeba skasować Gallente...

--- Koniec cytatu ---
i oddac spki z dron

Pol Kent:

--- Cytat: Val Heru w Grudzień 14, 2010, 15:50:56 ---i oddac spki z dron

--- Koniec cytatu ---

He, he...ciekawe z jakim odbiorem spotkała by się informacja od CCP - poparta dowodami rzecz jasna - że po usunięciu dron gwarantują płynna grę, ładowanie grida, itd.. (powiedzmy 15-30sek max laga) przy 5k ludzi w systemie  ;D

Dormio:

--- Cytat: Val Heru w Grudzień 14, 2010, 15:50:56 ---i oddac spki z dron

--- Koniec cytatu ---
Większość SPków jest zbędna  ;) :P
Już przy dyskusji na temat kasowania learningów o tym pisałem.


--- Cytat: Pol Kent w Grudzień 14, 2010, 16:10:56 ---He, he...ciekawe z jakim odbiorem spotkała by się informacja od CCP - poparta dowodami rzecz jasna - że po usunięciu dron gwarantują płynna grę, ładowanie grida, itd.. (powiedzmy 15-30sek max laga) przy 5k ludzi w systemie  ;D

--- Koniec cytatu ---
Przecież na skasowaniu dronek nikt by nie stracił, a ilu ludziom by się przydały te wolne SPki [irony mode off]
Radość pewnie by trwała ze 2-3 dni do pierwszej "większej" bitwy w której by chciało uczestniczyć tak z 5,5k ludzi  ;) :D


--- Cytat: Devious Sphere w Grudzień 14, 2010, 15:18:29 ---nie wiem czy nikt w ccp nie zauwaza ze sami przyczyniaja sie do tworzenia problemu z lagiem poprzez zle zalozenia gry?
pierwszy z brzegu przyklad: drony, prawie kazdy ship w eve moze ich wypuscic 5, a kazda z dron to osobny obiekt dla ktorego serwer musi liczyc trajktorie i inne pierdoly w czasie rzeczywistym - ergo, 1000 shipow na gridzie ktore wypusci drony to juz 6000 obiektow - wzrost skokowy ktory zabija serwer
dodatkowo sytuacje pogorszylo wprowadzenie supercarrierow, kazda z tych zabawek wywala 20 fighter bombmerow ktore dodatkowo wywalaja minitorpedy (ktore tez sa liczone) -> dalszy skokowy wzrost liczby obiektow ktore serwer musi sledzic... nie ma bata to musi zabic kazdy serwer
no i oczywiscie do tego wszystkiego dochodzi to ze im wieksze walki bez laga czyli bardziej epicko tym wiecej ludzi chce w tym uczestniczyc - ergo wieksze floty, kiedys duza flota to bylo 100 ludzi teraz 500 lub 1000, poprawia lag to bedzie i 5000... walka z lagiem to syzyfowa praca ktora cpp jeszcze sobie utrudnilo wprowadzajac do gry drony i fighterbombery

--- Koniec cytatu ---
A w Jita też wypuszczają dronki, fightery i bombery ? Leją się tam torpami i rakietami masowo ?
Zależność nie jest tak liniowa jak ją starasz się usilnie pokazać.

Po zmianie mechaniki pozwalającej na wypuszczanie max 5 dronek okazało się, że zysk nie był taki wielki jak oczekiwali (oczekiwanie było na 3x większe bitki - w końcu max ilość dronek obcięli 3x) okazało się, że lag zaczynał się przy około 1.3-1.5x większej ilości niż uprzednio. Wiele rzeczy można poprawić - teraz poprawili rakiety, może za chwilę poprawią algorytmy dronek, ale na pewno nie da się poprawić zwyczajów ludzi - zawsze znajdą coś do narzekania.

magni:

--- Cytat: Dormio w Grudzień 14, 2010, 16:25:57 ---
A w Jita też wypuszczają dronki, fightery i bombery ? Leją się tam torpami i rakietami masowo ?
Zależność nie jest tak liniowa jak ją starasz się usilnie pokazać.



--- Koniec cytatu ---

lag w jita jest nieporownywalnie mniejszy niz w dowolnej wiekszej bitce flotowej wiec ten argument jest chybiony
w dodatku w jita siedzi non stop ponad 2000 charow, teraz wyobraz sobie bitwe flotowa z 2000 ludzi na localu, zycze szczescia

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej