Eve Online > Patche i dodatki
DevBlog: learning skills are going away
Lt Rook:
--- Cytat: Ranshe w Listopad 26, 2010, 14:01:19 ---A jakiż to niby koncept? "Nasza gra jest tak upierdliwa, że grają w nią tylko największe hardkory"? ;)
--- Koniec cytatu ---
Nie, ta gra była inna niż wszystkie bo wymagała cierpliwości, i to był ten koncept, że zostają najwytrwalsi. A teraz to zmierza w przeciwnym kierunku.
--- Cytat: Ranshe w Listopad 26, 2010, 14:01:19 ---Linka do unsubscribe chcesz czy sam sobie znajdziesz? A, i twój stuff, nie zapomnij mi go skontraktować.
--- Koniec cytatu ---
Nie będziesz mi dyktował czy i kiedy unsubscibe zrobie. A, co do mojego stuffu, to SAM SOBIE wypracuj to co mają inni, zamiast trollować bezczelnie.
Gizmo79:
--- Cytat: ltrook w Listopad 26, 2010, 12:41:57 ---Dziś learnings, jutro electronics, engineering, mechanics - NO BO PRZECIEŻ TO PRZESZKADZA W ŁATWEJ I PRZYJEMNEJ GRZE OD SAMEGO POCZĄTKU.
--- Koniec cytatu ---
Electronics, engineering, mechanics wpływa bezpośrednio na twoje możliwości, learning wpływa tylko na to jak szybko się uczysz. Lerningi są jak ten kerbir klepiący raty tylko po to żeby szybciej klepać raty, robi się skile tylko po to żeby szybiej robić skile. Są z dupy i powinny umrzeć.
--- Cytat: Morbius w Listopad 26, 2010, 12:55:54 ---jak zaczynałem w 2006 to ludzie mozolnie robili skile od zera
--- Koniec cytatu ---
Teraz też ludzie robią praktycznie od zera, w porównaniu do czasów gdy ja zaczynałem dostając ileś tam tysięcy sp na starcie. Marzy wam się powrót do różnorodności polegającej na byciu achurą albo byciu uposledzonym?
--- Cytat: MGGG w Listopad 26, 2010, 13:16:00 ---Dla mnie learingi miałby sens, gdyby dawały możliwość specjalizacji, a nie były must have.
Na przykład gracz zaczynający grę Caldari miałby karę +20 proc. SP do wszystkich skilli statków spoza swojej rasy oraz skill broni poza "rasowymi" misslami oraz hybrid turret. Niech nawet te swoje rasowe skille pvp skilluje powiedzmy o 10 proc. szybciej. W momencie, kiedy chciałby polatać statkiem ammarskim stawałby przed wyborem: albo robie learing Ammar Spaceship Command, który za każdy poziom zdejmuje 5 proc. kary SP (piaty level dawałby bonus +10 proc.), albo też skilluje go normalnie z kara +20 proc. do SP.
--- Koniec cytatu ---
To jest fajny pomysł.
Dormio:
--- Cytat: Dark Flonoe w Listopad 26, 2010, 13:59:01 ---@up adapt or die.
--- Koniec cytatu ---
Pozwolisz, że Ciebie zacytuję przy najbliższym Twoim narzekaniu lub wyrażaniu swojego niezadowolenia ?
Ja się zaadaptuję jak po każdej zamianie jaką przeszedłem w tej grze od lutego 2005, a Ty ile z nich wytrzymasz ?
Ja nie zamierzam w najbliższej przyszłości rezygnować z EVE, bo gram nie dla krzyżyków, kwadracików, ISKów, SP czy co tam sobie ludzie stawiają za cel. Dla mnie w tej grze najważniejsi są ludzie z jakimi gram, a nie sposób w jaki z nimi mogę grać.
Większość podnieca się tym lub tamtym, a zapomina, że sandbox o tyle jest ciekawy o ile ciekawe są rzeczy które w nim trzymają, a żaden pomysł, żadna mechanika nie dorówna żywemu człowiekowi.
Kiedyś myślałem, że nie ma lepszej gry od EVE i dziwiłem się Sheepowi, że tak narzeka, a dzisiaj go doskonale rozumiem, bo widzę miejsca w których ta gra mogłaby być znacznie lepsza, miejsca które z niewielkim nakładem środków można naprawić, lub generalnie inaczej (niekoniecznie lepiej, ale czasem prościej) zorganizować.
--- Cytat: Ranshe w Listopad 26, 2010, 14:01:19 ---A to ciekawe co prawisz. Znaczy się, znasz kogoś, kto ma maina i nie ma wyskillowanych learningów na jakiś tam poziom?
Popatrz sobie tutaj - http://eveboard.com/statistics/skills i znajdź learningi. Jeśli jakieś skille ma 90% osób to oznacza to, że dupa tam, a nie wybór. Pozostałe postacie na eveboardzie to pewnie jakieś alty czy noobki które jeszcze nie doskillowały.
--- Koniec cytatu ---
Znaczy się chcesz powiedzieć, że miliony much nie mogą się mylić ? ;)
A może chcesz powiedzieć, że skoro 90% osób ma zrobiony spaceship command, surgical strike, czy inny skill to oznacza, że to dupa, a nie wybór ?
--- Cytat: Ranshe w Listopad 26, 2010, 14:01:19 ---Surgical strike to jest wybór - 3% damage czy ile tam. Cruzy na 5 to jest wybór - odblokowujesz kupę nowych statków. Naprawdę nie widzisz różnicy pomiędzy nimi a learningami?
--- Koniec cytatu ---
Dodatkowe 60 SP/h to też jakiś wybór. Inwestujesz SP żeby szybciej coś wykorzystywać. Nie widzisz tego ?
--- Cytat: Ranshe w Listopad 26, 2010, 14:01:19 ---A co, wcześniej nie robiłeś remapów? Nie kupowałeś implantów?
--- Koniec cytatu ---
Sprawdź od kiedy masz możliwość remapowania i potem wróć do dyskusji.
--- Cytat: Ranshe w Listopad 26, 2010, 14:01:19 ---A jakiż to niby koncept? "Nasza gra jest tak upierdliwa, że grają w nią tylko największe hardkory"? ;)
--- Koniec cytatu ---
Koncept zróżnicowania świata. Koncept tego, że żeby coś znaczyć musisz inwestować w to czas. Po co Ci teraz atrybuty ? Dajmy wszystkim po równo 2200SP/h do rozdysponowania, skasujmy implanty i remap. Przecież to zbędna komplikacja życia nooba.
Od 14 grudnia o ile dotychczas kogoś nie przegoniłeś to już nigdy go nie dogonisz, bo grając tę samą ilość czasu ja będę zawsze do przodu względem Ciebie o cały ten czas wcześniejszej gry, liczyć się będzie moment rozpoczęcia gry. Chcesz mi wmówić, że to wyrównywanie szans noobom ?
--- Cytat: Ranshe w Listopad 26, 2010, 14:01:19 ---Cała reszta gry przecież zostaje, pomijając twoje i paru innych czarnowidztwo i marudzenie. Skille, statki, skałki, sov itp itd. Chyba to jednak internet spaceships są konceptem tej gry, nie learningi?
--- Koniec cytatu ---
Jak długo ? Precedens już masz. Za chwilę noobom i kerbirom się nie spodoba PVP, bo przecież uniemożliwia im spokojne strzelanie do krzyżyków i grindowanie ISK, to się je usunie, bo przecież to zbędny element gry, a sam jak Twierdzisz 3/4 graczy nie może się mylić.
--- Cytat: Ranshe w Listopad 26, 2010, 14:01:19 ---I tak nie dogonię cię w skillpointach, chyba że wyłączysz konto na długi czas a ja w tym czasie nie. Mogę dogonić w konkretnych rzeczach (np ugadamy się na ustawkę AF vs AF), ale zawsze będziesz miał przewagę tych paru lat gry więcej - możesz latać większą ilością statków, masz więcej supportowych skillów, nie będzie mi się opłacało produkować drejków a tobie tak, itp itd.
--- Koniec cytatu ---
Przemyśl to, bo co najwyżej możesz wyrównać swoje szanse, a nie dogonić mnie. Ja zawsze będę miał większe doświadczenie gry jako całości. Remap, skille learningów, implanty i bonus dla początkowych postaci miał przynajmniej dawać złudzenie nowicjuszom, że są w stanie dogonić starszych graczy. Teraz ta piaskownica się zmniejszyła, bo przecież siedzą w niej starsi.
--- Cytat: Ranshe w Listopad 26, 2010, 14:01:19 ---No tak. Przecież skasowanie learningów, jest powodem do przewidywania kasowania całej reszty skillów. No jak można na to nie wpaść, przecież to takie oczywiste.
Jak wyżej.
Linka do unsubscribe chcesz czy sam sobie znajdziesz? A, i twój stuff, nie zapomnij mi go skontraktować.
--- Koniec cytatu ---
Zaczekam aż Ty zrezygnujesz z gry. Aaa i nie zapomnij wystawić mi swój stuff już teraz, bo przecież i tak nie masz szans - przecież zaczynałem wcześniej.
--- Cytat: Gizmo79 w Listopad 26, 2010, 14:15:15 ---Electronics, engineering, mechanics wpływa bezpośrednio na twoje możliwości, learning wpływa tylko na to jak szybko się uczysz. Lerningi są jak ten kerbir klepiący raty tylko po to żeby szybciej klepać raty, robi się skile tylko po to żeby szybiej robić skile. Są z dupy i powinny umrzeć.
--- Koniec cytatu ---
Czyli również wpływa na Twoje możliwości (szybszej nauki).
--- Cytat: Gizmo79 w Listopad 26, 2010, 14:15:15 ---Teraz też ludzie robią praktycznie od zera, w porównaniu do czasów gdy ja zaczynałem dostając ileś tam tysięcy sp na starcie. Marzy wam się powrót do różnorodności polegającej na byciu achurą albo byciu uposledzonym?
--- Koniec cytatu ---
Moja postać zaczynając dostała kilka skilli a w nich w sumie 50k SP. Żaden nie był na lvl5 (żadnego nie można było mieć), a dla mnie przy jej kreowaniu bardziej się liczyło to co naczytałem się przy jej klikaniu niż to co dostanę w zamian za klikanie. Teraz nie ważne co klikniesz na koniec będziesz miał klona kolegi który zaczyna w tym samym momencie co Ty. Różnica będzie dotyczyć jedynie facjaty, ale i tak niedługo, bo w lutym będziesz miał spore problemy żeby odróżnić Minmatara od Amarra.
sc0rp:
--- Cytat: Dormio w Listopad 26, 2010, 14:20:34 ---Pozwolisz, że Ciebie zacytuję przy najbliższym Twoim narzekaniu lub wyrażaniu swojego niezadowolenia ?
--- Koniec cytatu ---
feel free :>
--- Cytuj ---Ja się zaadaptuję jak po każdej zamianie jaką przeszedłem w tej grze od lutego 2005, a Ty ile z nich wytrzymasz ?
--- Koniec cytatu ---
coz ja gram krocej (iirc 2007, chodz pierwsze podejscie bylo jakos w 2005 albo 2006), przez ten okres zirytowala mnie tylko i wylacznie 1 zmiana, ktora z tego co wiem i tak nie wejdzie w zycie 7% cap recharge penalty do kazdego fury/rage missile wiec jestem spokojny, ale i "zabezpieczony" altem ktory strzela z projectile.
A co do learningow to nie wiem jak czesto ty masz kontakt z newbie, bo ja ostatnimi czasy bardzo duzo (wprowadzam teraz 6 osob w swiat eve - z czego 2 juz przedluzyly konta ale jak ostatnie sie chodz jedna to i tak bedzie ok) i wiem na co narzekaja i co ciekawe ich narzekania sa identyczne z moimi i modelem przewodnim jest "na kij mi te learningi".
SokoleOko:
--- Cytat: HammerSnake w Listopad 26, 2010, 14:05:29 ---Mam takie pytanie jak mój bloodline slave matar ma podstawy 6 14 6 9 4 (int,perc,char,will,mem) to teraz mi zrównają te wszystkie podstawowe atrybuty?
Czy może będę mieć po prostu 14 perc + 12? + druty?
Dalej idąc .. po zmianach dostane 12 nie remapowanych atrybutów do każdej grupy.To tak mnie zastanawia co ja będę mógł remapować ?. Chyba ,że coś nie doczytałem.
--- Koniec cytatu ---
Będziesz miał tak -> podstawa + 12 + implant (o ile nie robileś remapa).
Co do remapów - nie możesz zdjać poniżej pewnego poziomu (zależnego od tego, co było na początku. Teraz ten poziom "podskoczy" Ci o 12.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej