Eve Online > Patche i dodatki

Podwyższenie wymagań sprzętowych Eve od Incarny

(1/6) > >>

SokoleOko:
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=800

TL;DR - od połowy 2011 (czyli premiery Incarny) Eve wymagać będzie kart graficznych obsługujących Shadery 3.0 (obecnie obowiązuje 2.0)

To znaczy:
GeForce - 6xxx (lub nowsze)
ATI - X1300 (lub nowsze)

Mówimy o kartach będących na rynku 5 lat i kosztujących na allegro kilkadziesiąt zeta.

Biorąc pod uwagę, że dziś standardem jest Shader 4.0 (DX10), to zmiana będzie tylko na lepsze - mniej bugów wynikających z niekompatybilnością z jakimś zabytkowymi sterami (które nie są już rozwijane).

Orli1983:
good - oby tylko nie bylo wiekszych wymagan co do lacza- teraz grAM NA laczu gprs ;]

SokoleOko:
Grafika w grze ma się nijak do prędkości połączenia, więc możesz spać spokojnie ;)

Chupacabra:
Jakoś im nie ufam i jakoś coraz mniej ich kocham :)


ostatni patch o mało nie zabił mojego kompa, procek zachowywał się jakby był kręcony i to zdrowo, temperatura procka i karty skoczyła znacznie do góry, aż musiałem zainwestować w system wentylacji kompa, żeby nie słyszeć żałosnego gwizdu wentylatora na procku, który ostatkiem sił wykręcał się na maksymalne obroty.

i nagle patch do patcha pomógł, wszystko działa ok.

Dlatego nie byłbym tak optymistycznie nastawiony, do nieznacznego wzrostu wymagań w Incarnie, skoro nawet głupi patch potrafi doprowadzić kompa do niezłej zadyszki.

miejmy nadzieję, że my i nasz sprzęt to przetrwają


Dormio:

--- Cytat: SokoleOko w Październik 08, 2010, 12:59:58 ---Grafika w grze ma się nijak do prędkości połączenia, więc możesz spać spokojnie ;)

--- Koniec cytatu ---
To po co we fleet battle wyłączasz efekty ?  :P

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej