Eve Online > Patche i dodatki
Podwyższenie wymagań sprzętowych Eve od Incarny
SokoleOko:
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=800
TL;DR - od połowy 2011 (czyli premiery Incarny) Eve wymagać będzie kart graficznych obsługujących Shadery 3.0 (obecnie obowiązuje 2.0)
To znaczy:
GeForce - 6xxx (lub nowsze)
ATI - X1300 (lub nowsze)
Mówimy o kartach będących na rynku 5 lat i kosztujących na allegro kilkadziesiąt zeta.
Biorąc pod uwagę, że dziś standardem jest Shader 4.0 (DX10), to zmiana będzie tylko na lepsze - mniej bugów wynikających z niekompatybilnością z jakimś zabytkowymi sterami (które nie są już rozwijane).
Orli1983:
good - oby tylko nie bylo wiekszych wymagan co do lacza- teraz grAM NA laczu gprs ;]
SokoleOko:
Grafika w grze ma się nijak do prędkości połączenia, więc możesz spać spokojnie ;)
Chupacabra:
Jakoś im nie ufam i jakoś coraz mniej ich kocham :)
ostatni patch o mało nie zabił mojego kompa, procek zachowywał się jakby był kręcony i to zdrowo, temperatura procka i karty skoczyła znacznie do góry, aż musiałem zainwestować w system wentylacji kompa, żeby nie słyszeć żałosnego gwizdu wentylatora na procku, który ostatkiem sił wykręcał się na maksymalne obroty.
i nagle patch do patcha pomógł, wszystko działa ok.
Dlatego nie byłbym tak optymistycznie nastawiony, do nieznacznego wzrostu wymagań w Incarnie, skoro nawet głupi patch potrafi doprowadzić kompa do niezłej zadyszki.
miejmy nadzieję, że my i nasz sprzęt to przetrwają
Dormio:
--- Cytat: SokoleOko w Październik 08, 2010, 12:59:58 ---Grafika w grze ma się nijak do prędkości połączenia, więc możesz spać spokojnie ;)
--- Koniec cytatu ---
To po co we fleet battle wyłączasz efekty ? :P
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej