Eve Online > Dyskusje ogólne

prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)

<< < (7/12) > >>

olaf:
Cóż 4 lata nie robienia misji i coś mi umknęło :) Ale to tylko wyznacza, oczekiwania ludzi, skoro jest a nie robią to nie chcą, skoro nie chcą to z punktu marketingowego nie ma co inwestować w to, bo lepiej zrobić coś co chcą. Więc przeniesienie LV4 tylko do low, zapewne spowodowało by wkurw ludzi a jak by ccp się nie ugięło to farmili by lv3 tyle.

Zsur1aM:

--- Cytat: Gizmo79 w Wrzesień 25, 2010, 20:41:17 ---Na które prawie nikt by nie latał tak jak nie lata na lv5.
Przeniesienie wszystkich lv4 do low napędzi tylko rentierów do null (bo jak już ma być niebezpiecznie to niehc chociaż będzie większy zysk), lowsek zostanie taki jaki jest. A, i jeszcze część ludzi znajdzie sobie inną grę na którą będzie wydawać swoje dolary.

--- Koniec cytatu ---

Nie do konca. Po pierwsze za wynajmowanie trzeba placic, srednio 1b/m za system, dla malej grupki kerbirow to nie jest wyjscie, po 2gie w max upgarde'owanym systemie tak na prawde jest mniejsca dla 4 ratterow (4 sensowne ano), podczas gdy jeden agent moze dac misje dla nieskonczonej liczby misjonarzy. Po 3 roznice w zarobku nie sa tak na prawde duze, misje po prostu wymagaja kombinowania jezeli chcesz wyciagac maksymalne zarobki. Afaik na ano mozna wyciagnac jakies 60-90m/h, na misjach w 0.1 dosc podobnie.

Okropniak:

--- Cytat: olaf w Wrzesień 25, 2010, 20:00:13 ---Dokładnie jedyna droga do zbustowania low-seca to danie tam elementów gry niemożliwych do uzyskania gdzie indziej, bez kastrowania jednocześnie dostępnych teraz możliwości, lub burzenia i tak wątpliwego balansu w grze.

Boost pasywnego tanka? Wtedy to dopiero by się działo: boost pasywny + logi i blob drejkowy supercapsy i nowe wersje dd by wytrzymywał ;) Zdecydowanie zły pomysł

--- Koniec cytatu ---

az sprawdzilem co napisalem - i stoi jak wol ze mowilem o AKTYWNYM TANKU, nie pasywnym bo ten i tak kazdy na max wykorzystuje ;p

Tloluvin:
IMO jedyny sposob wyciagniecia kopaczy z hi seca do low/null to zrobienie kopania bezpieczniejszym. Osobiscie jak juz gdzies pisalem bylbym za daniem wszystkim exhumerom bonusu +2 do sily warpa. W koncu skoro skiff ma to czemu np hulk mialby nie miec?
Jezeli kopanie solo nie stanie sie bezpieczniejsze to boostowanie low/0.0 nie sciagnie kopaczy z hi seca, bo dla nich bedzie to po prostu zbyt niebezpieczne i beda woleli dalej ciulac te pare milionow na godzine niz tracic statki i implanty.
Udupianie hi seca tez nie sciagnie takich graczy, a co najwyzej spowoduje ze odejda z gry.
Tlumaczenie jakie to 0.0/low sa zarabiste tez nic nie da, bo opor przed 0.0/low czlowieka ktory cale zycie siedzi w hi secu bazuje na emocjach wiec argumenty jakie by nie byly nie maja znaczenia i jedyne co moze zmienic podejscie takiego osobnika to cos co odnosi sie do emocji.
No ale tu znowu pojawia sie kwestia czemu 0.0/low mialoby byc bardziej zaludnione.
Czy po to by weterani mogli sobie nabijac latwe kille na koparkach, czy po to by bylo wiecej okazji do prawdziwej walki, czyli do polowania na zwierzyne, ktora jest wstanie zapolowac na mysliwego.

olaf:
Okropniak zwracam honor, my bad, coś tam czytając Twojego posta nie zwierało do końca. Ale też bez sensu, co chcesz sam tankować całą flotę, od tego masz logistyki, które są w stanie nawet w blobie wypompować statki, masz marudery które mają busta to tanka. Masz sacri, którego używasz w pvp na 2 repkach, myrmidona, tu jest w/g mnie zajebisty balans.

Co do low, to znów wracamy do punktu wyjścia, że trzeba coś zabrać żeby coś dać lub zrobić low bezpiecznym hisekiem, to po kiego grzyba to jest. Więc trzeba dać tam coś, co będzie na tyle opłacalne i unikatowe, że będzie się chciało ryzykować, i to robią (Matka Sanshowa). Co da zrobienie low-seca bezpieczniejszym - hi-sec, czyli coś co już jest w grze, mogą dać zyliony isków, ale to zburzy i tak już zachwiany balans zarobków w grze. Tylko nowatorska unikatowość czegoś, może przenieść tam ludzi, unikatowość, czyli nigdzie indziej i nowatorska, żeby nikt nie krzyczał, że coś mu się zabiera.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej