Eve Online > Dyskusje ogólne

O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD

<< < (16/37) > >>

Khobba:

--- Cytat: Kane McCallan w Wrzesień 08, 2010, 17:32:16 ---Ja tam widzę, to tak, jak długo w grze będą hi-endy to będziemy mieli super bloby, zajmowanie większego terenu niż potrzeba, blokowanie innym dostępu do 0.0.
Większość waszych marzeń o mniejszych bytach, odwalonych od siebie empty space, szybko by się ziściły po wyeliminowaniu wszelakich generatorów pustych ISK. Na sova trza by się wtedy składać z podatków.

--- Koniec cytatu ---
w takiej sytuacji większosć graczy nie miałaby swoich błyszczących zabawek, trzeba by się ogólnie bardziej męczyć i jeszcze mniej ludzi siedziałoby w 0.0. Mimo tego, że pisze się, że gracze EVE są bardziej "hardkorowi" (cokolwiek by to miało znaczyć) od takich wowowców, wciąż jest to banda ludzi, których mozolne ciułanie kasy nie za bardzo rajcuje. Wydaje mi się, że regiony 0.0 wciąż mają za mało do zaoferowania, żeby ludzie w ich obronie tracili (super)capsy kupione z własnych funduszy.

sc0rp:
@Soulscream + Okropniak

http://evemaps.dotlan.net/alliance/Daisho_Syndicate
http://evemaps.dotlan.net/alliance/Shock_an_Awe
http://evemaps.dotlan.net/alliance/The_Star_Fraction

Sorka wiecej mi sie nie chcialo szukac. Po za tym zeby zaistniec to trzeba miec konkretne liczby pilotow, capsow i sc mam wrazenie ze wy szczegolnie Okropniak to byscie chcieli zalozyc 1 osobowy ally i miec swojego Sova - sorry tak to tylko w wormholach.

A plakanie ze posy trzeba tankowac to hmm jakby to powiedziec jest przykre, bo co to za wydatek fracht czy jf dla ally hint: jest masa prywatnych jf a frachtow to juz na potege.


--- Cytat: Kane McCallan w Wrzesień 08, 2010, 17:32:16 ---Przy obecnej mechanice gry, na aliance 1000 graczy potrzeba możne z 5-10 systemów, wiec zajmowanie 4 regionów, straciło by seans ekonomiczny.  No ale to tylko moje gdybanie, CCP i tak zrobi po swojemu.

--- Koniec cytatu ---

hmm ally ma 1000 graczy powiedzmy ze w prime-time zalogowanych jest tylko 30% czyli 300 osob podzielmy to na 10 systemow -> 30 osob na system a do podzialu sa tylko 2 sanctumy i ewentualnie 2 haveny - ty mieszkales kiedys wogole w 0.0?

amra:

--- Cytat: Khobba w Wrzesień 08, 2010, 17:41:38 ---w takiej sytuacji większosć graczy nie miałaby swoich błyszczących zabawek, trzeba by się ogólnie bardziej męczyć i jeszcze mniej ludzi siedziałoby w 0.0. Mimo tego, że pisze się, że gracze EVE są bardziej "hardkorowi" (cokolwiek by to miało znaczyć) od takich wowowców, wciąż jest to banda ludzi, których mozolne ciułanie kasy nie za bardzo rajcuje. Wydaje mi się, że regiony 0.0 wciąż mają za mało do zaoferowania, żeby ludzie w ich obronie tracili (super)capsy kupione z własnych funduszy.

--- Koniec cytatu ---

Czyli nic by sie nie zmienilo, chyba nie myslisz ze gracze z 0.0 maja swoje zabawki z hi-endow. Hi-endy pokrywaja koszty rozdmuchanych sowow oraz potrzeby directors board alliance/corporation. Ale nigdy nie trafiaja do membersow, czsem tylko jako zwrot za capsy.

Dla przykladu. Zwroc uwage co sie stalo z majatkiem Atlasu, zostal rozkradziony przez czesc dyrkow atalsowych.
Czy myslisz ze te 30+ stoczni kotre budowaly seryjnie capsy na sprzedaz dla kilku dyrkow Atlasu bylo utrzymywane przez nich samych ? ;)


HammerSnake:
Łańcuchy wormholi + stacje :O.
No sorki ale to brzmi jak jakiś nie do zdobycia carebearland. Jakoś nie bardzo widzę tutaj sensu.

Po co systemy wh mają być na stałe ze sobą połączone?Mocno tego nie widzę oczywiście prócz ostrej farmy z przyjaciółmi w sąsiedztwie ,którzy w razie czego chwycą za broń :D.Przecież łańcuchy wormholi istnieją już teraz i można sobie lecieć bez problemu na wielogodzinny roam w nieznaną przestrzeń.

Czego nie można zrobić na posie co oferuje stacja ?
Zmienić statek przefitować się ,przełożyć ammo ,wrzucić graty do cargo.Trzeba czegoś więcej ? :D

Latam sporo po wh class c1 do c4. Większość napotkanych c1 była pusta,c2 są zajęte przez jednoosobowe korpy,które stawiają produkcyjne posy gdzie się da,c3 zamieszkują w większości przypadków małe korpy careberów 1-10 osobowe,które można bez problemu rozbić w pierzynę i zmusić do wyprowadzki argumentacją własnej floty lub wynajętej.Zajętych jest na pewno większość c4 ,ale to też są korpy w większości 10-15 osób farmiące w spokoju.C5 i C6 widuje od święta i to przez łańcuch wormholi.
Największy roam jaki widziałem w wh to 20+osobowa flota z c6.

Wrzućmy teraz w ten krajobraz 60+/100+ osobowy sojusz rozrzucony po paru wh z flotą kapitali .yyy... ?

Ja tam w systemie wh dodałbym 4 opisy czasowe które by się pojawiły w ostatnich 4 godzinach stania dziury,bo teraz nie wiadomo jak się nie jest u siebie czy dziura się zamknie za 5 min , godzinę czy za <4 godzinki .

Striker:

--- Cytuj ---Hi-endy pokrywaja koszty rozdmuchanych sowow oraz potrzeby directors board alliance/corporation. Ale nigdy nie trafiaja do membersow, czsem tylko jako zwrot za capsy.
--- Koniec cytatu ---


Tak prostując trochę:
highendy nawet w duzych ilosciach obecnie starczają na dobrą sprawę na waciki - ergo utrzymanie infrastruktury jb i moze na oplate sova. To co przynosi post-dominion prawdziwe dochody aliansom to wynajem systemów. Natomiast de facto, kasa z highendów trafia pośrednio lub bezpośrednio do membera. Czy to za sprawą sprawnej infrastruktury (upgrady do plexow, anomalek, jump bridge, cynojammery itd.), czy za sprawą refundacji statków wyjątkowo potrzebnych we flotach, np. logistyków, commandów, proberow, lr tacklerów, jammerów. Różne alianse mają różne programy refundacyjne. 

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej