Forum Gry > Inne gry

Dust 514

<< < (7/80) > >>

Kara Mon:
A mnie zastanawia czy PI jest na tyle dochodowe ze jest sens sie o to bic ? Bo jak sie okaze ze trzeba jeszcze o planete walczyc to masa ludiz pewnie rzuci to w kat i oleje.

Druga sprawa to poziom skomplikowania gry , jesli Dust to bedzie po prostu fps shooter gdzie startujemy strzelamy do wszystkiego co sie rusza i albo wygrywa jedna albo druga strona to po pol roku ludzie zapomna o tej grze :p miejsca Q3 nie zajmie nigdy chocby nie wiem jak sie ccp staralo.

Dla mnie ta gra miala by jedyny sens gdyby byla podobna do Eve , czyli skillpoints, trening, kupno sprzetu za zarobiona gotowke i podobne death penalty (ze jak zginiesz to musisz miec pancerz i bron na zapas) to moze jakis czas by pociagnal na rynku Dust , bez tego padnie chwila moment bo albo trzeba dawac solidny nowy content dosc czesto (jak Borderlands) albo zrobic mmorpg

Oxylan:

--- Cytat: Kara Mon w Sierpień 27, 2010, 16:05:30 ---A mnie zastanawia czy PI jest na tyle dochodowe ze jest sens sie o to bic ? Bo jak sie okaze ze trzeba jeszcze o planete walczyc to masa ludiz pewnie rzuci to w kat i oleje.

Dla mnie ta gra miala by jedyny sens gdyby byla podobna do Eve , czyli skillpoints, trening, kupno sprzetu za zarobiona gotowke i podobne death penalty (ze jak zginiesz to musisz miec pancerz i bron na zapas) to moze jakis czas by pociagnal na rynku Dust , bez tego padnie chwila moment bo albo trzeba dawac solidny nowy content dosc czesto (jak Borderlands) albo zrobic mmorpg

--- Koniec cytatu ---

Gry na konsole opierają się na (instant fun) mozolne skilowanie to zły pomysł, zakladam że wyjadacze i (dziadki w eve) tolerują skilowanie bo grają b dlugo i że tak napisze są zmuszeni do skilowania, ogólnie nikt skilowania nie lubi, za grindem też nie przepadam i twierdze że to okropny sposób na zdobywanie umiejętnosci, ale w wielu grach system grinda jest całkiem znośny, np AOC dużo questow i mordowania, całkiem przyjemnie się expiło póki były quesy, z tym że fpsy tego nie oferują i liczy się tylko zaliczenie tysięcy (headshotów)

Wyobraz sobie że musisz czekać 30dni w dust żeby zrobic gunery na 5  np żeby odblokować lepszy item... horror, takie gry mają dawac frajde zaraz po zalogowaniu, system skilowania jak w eve jest dla masochistów, śmiało twierdze że w eve byłoby wiecej ludzi jesli nie glupi system skilowania.

Ps.A może chcesz skile z dzialu learning w duscie?  :P

NeX:
@Oxy - gdyby EVE nie miała wieloletniego systemu skilowania, to przy takiej skali rynku Science Fiction jaki jest obecnie, już by nie istniała nie mając skąd napompować 300k nowych graczy co kilka miesięcy. W tej chwili mamy względną równowagę contentu zapewnianą właśnie stałymi kontami graczy, którzy ciągle skilują. Inne kosmiczne strzeladła obejmują grupę klientów w granicach błędu statystycznego.

  Moją skrzynkę mailową zapychają ankiety marketingu od różnych gier z zapytaniami czemu przestałem, czego nie lubię, co mogliby zmienić abym wrócił etc. Przez dwadzieścia lat grania trochę się tego śmiecia nazbierało, ale do gier multi i mmo się po prostu nie wraca, bo w odróżnieniu od singli są pozbawione treści, które chciałoby się przyswoić jeszcze raz. Świat EVE tworzony "in game" przez graczy jest absolutnym wyjątkiem. Unikatem na skalę całego przemysłu internetowej rozrywki. Dlatego CCP będzie jedynie od czasu do czasu coś nowego dodawać kompresując początkowy przebieg skillplanu dla nowych i ewentualnie obniżając wymagania do podstawowych skili i sprzętu. Tak jak to ostatnio zrobiono.

Obstawiam, że DUST514 po zintegrowaniu ze światem EVE będzie miał swoją szansę na stałą egzystencję. Zapewne bez milionów graczy, ale nawet tak jak w EVE 300k oznacza wielomilionowy dochód dla developera i stałe miejsce na rynku, które jest cenniejsze od żałosnych mrzonek o zrobieniu kolejnego Heroic Fantasy z wielkimi, iskrzącymi, fioletowymi mieczami w rękach filigranowych, roznegliżowanych elfek - na które jak najbardziej lubię patrzeć o ile są ładne. W WoWie jednak nie są, więc na moją sympatię się nie łapią i miliony much mnie nie przekonają do niego. Wolę marnować czas w blaszankach EVE  :P

Gromor:
Ja właśnie w Dust 514 widzę taka szanse na zmixowanie systemu EVE z FPS'em, jak się padnie, to skok w nowego klona, trzeba nowy ekwipunek itp. Jak się dowiedziałem z planet piechota też będzie miała korzyści (no raczej, gdyby nie mieli by mieć to po co walczyć), wiec może też wprowadzą lekko zmodyfikowany model ekonomiczny z EVE. Może też będą po prostu jakieś odpowiedniki korporacji, kompanie piechoty, mogące dołączać jak korpy do sojuszy lub prowadzić najemniczy tryb życia jako wolni strzelcy.

Wielokrotnie już zauważaliście w tym temacie, nie ma co liczyć na komercyjny sukces Dust'a, ale wierzę że mogą zrobić z tego grę w stylu EVE, gdzie liczy się właśnie społeczność, a nie grafika itp. Bądź co bądź to ma być MMO, wiec będą oferować coś więcej niż zwykła strzelaninę dla mas.

F-YU:
Solo, widziałeś kiedyś grę na konsolę obsługiwaną myszką i klawiaturą? Jasne, że będzie się grało padem.

standardową myszką do konsoli nie da się grać w wiele gier...
bo gra musi obsługiwać taki wihajster tak mi się przynajmniej wydaje.
ale zobacz Sokole na linka którego podałem...
to cacko sprawia że ci działa mysz i klawa ze wszystkimi grami na ps3

Wyobraz sobie że musisz czekać 30dni w dust żeby zrobic gunery na 5  np żeby odblokować lepszy item... horror, takie gry mają dawac frajde zaraz po zalogowaniu, system skilowania jak w eve jest dla masochistów, śmiało twierdze że w eve byłoby wiecej ludzi jesli nie glupi system skilowania.

 ;D trafiłeś w sedno - wszyscy jesteśmy masochistami, dlatego jest nas zaledwie 300 tysięcy.. tylko gdzie my byśmy się podziali gdyby z eve zrobiła się łatwa i przyjemna gra... ktoś by w to jeszcze grał? z obecnych...

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej