Forum Gry > Inne gry
SW: The Old Republic
Doom:
W moim wypadku zalerzeć będzie to od wymagań gry aby wyglądała ładnie i kolorow i czy te wymagania bedą w sferze mozliwości mojego lapka 8)
To już nie eve lub czołgi że bylebym widział gdzie jes przeciwnik, a animacje w hangarze to sobie twórca nich w żyć wsadzi :P
Soulscream:
--- Cytat: Pol Kent w Październik 11, 2011, 13:01:29 ---Nie śledzę losów tej gry. Ale mam kilka pytań. To ma być WoW w Universum Star Wars ? Czy może więcej rzeczy oddanych zostanie w ręce graczy ? Ekonomia ? Produkcja ? Własne budowle ?
Bo jeśli po kilku czy kilkunastu tygodniach grindowania osiągniesz max lvl i będziesz chodzi ubrany w set Uber Sith Inkwizytora to...
--- Koniec cytatu ---
To jest produkt Bioware. Crafting jest, taki ze mozesz zbierac materialki i produkowac z nich rozne fajne rzeczy (itemki, rzeczy do budowania ulepszen statku, zbroi etc.) O budowlach nic nie wiem. Generalnie w testach jeszcze nie ma endgame. Maks level to 42+. Finalny ma byc level 50. W tym rzecz, ze oprocz zwyklego grindu ktory jest w mmo, jest caly aspekt zajebistosci story line kazdej klasy. Kazda klasa ma swoj story line, zagram kazda klasa (od strony imperium na 100%) zeby przejsc fabule czy dalej bede gral ? Nie wiem.
A dodam ze po 3 dniach grania mialem dopiero co level 21. Questow jest ... duzo. Sa zajebiste, wybory moralne etc. Naprawde Bioware dalo do tworzenia tego cudu swoja druzyne A i czuc w nich to to stare bioware a nie to cos odpowiedzialne za DA2.
Pol Kent:
--- Cytat: Soulscream w Październik 11, 2011, 14:33:28 ---To jest produkt Bioware. Crafting jest, taki ze mozesz zbierac materialki i produkowac z nich rozne fajne rzeczy (itemki, rzeczy do budowania ulepszen statku, zbroi etc.) O budowlach nic nie wiem. Generalnie w testach jeszcze nie ma endgame. Maks level to 42+. Finalny ma byc level 50. W tym rzecz, ze oprocz zwyklego grindu ktory jest w mmo, jest caly aspekt zajebistosci story line kazdej klasy. Kazda klasa ma swoj story line, zagram kazda klasa (od strony imperium na 100%) zeby przejsc fabule czy dalej bede gral ? Nie wiem.
A dodam ze po 3 dniach grania mialem dopiero co level 21. Questow jest ... duzo. Sa zajebiste, wybory moralne etc. Naprawde Bioware dalo do tworzenia tego cudu swoja druzyne A i czuc w nich to to stare bioware a nie to cos odpowiedzialne za DA2.
--- Koniec cytatu ---
Rozumiem, że to jeszcze nic pewnego ale skoro mówisz max lvl 50 a Ty po 3 dniach masz 21 ! to.....jak ilość expa nie rośnie geometrycznie to będzie jak w WoW, max po kilku tygodniach kolesie będą już miec max lvl wbity :-( nie długo jak na MMO moim zdaniem....
Soulscream:
Ja pierdziele, zauwazyles ze masz 4 klasy postaci po kazdej stronie co daje Ci lacznie 8 gier single player (8 story line). Levele zwalniaja BAAARDZO. Ja gralem praktycznie caly weekend z przerwa na odlanie sie tudziez troche snu. Nie zrobilem wszystkiego. Pozwole sobie wkleic post z SA.
--- Cytuj ---The quest lines break down like this - on each planet you go to, there is a main class storyline that you follow that will be different for each of the 8 classes. You may go to the same areas, but there is an entirely different narrative arc, different VA's, and having done a couple through 20 I'll say they're all far and away better than anything I've seen in an MMO - even the "bad" ones.
There are also numerous planet specific quests - these, by and large, don't change based on your class. They're all fully voiced, and you may have different responses based on your character. Many also feature at least superficial choices, so there's a bit of replay value. The worst you can say about these is that they're typical MMO fare, although again I'll argue that they're more story focused (each planet has an overarching narrative, as well) than usual and that makes them more interesting to me. I have a high tolerance for MMO leveling, having enjoyed the genre since EQ, so I didn't find this to be a problem. I will admit that by my third run through Dromund Kass, I turned on subtitles and started moving through many of the conversations a bit faster, only really listening to interesting or novel responses by my character. This is one of the parts of the game that you'll probably get tired of if you're just out and out tired of MMO's.
Wrapped into the above are "bonus" objectives. These occur automatically - e.g. you arrive in an area to finish a narrative quest, and you'll get an objective to collect 10 bear asses. When you finish these, you automatically gain bonus XP. They're completely optional.
edit: Yes, there is at least one raid, multiple difficulty levels available at launch. In addition there are heroic versions of each of the flashpoints, pvp (both world and battleground at max level), and a planned end-game questing world. So there's a fully fleshed out endgame.
--- Koniec cytatu ---
flashpoint = instancje
Mac Dercad:
Ta gra to w tej chwili moja ostatnia nadzieja na rynku mmo... Chociaż od początku jestem dość sceptycznie nastawiony.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej