Eve Online > Dyskusje ogólne
Stare, dobre czasy?
Morbius:
przypomniało mi sie jak frachta z omist wieźliśmy do konora :) 40 j a gdzieniegdzie brak było BM na 0km
chyba ze 3 dni to trwało :coolsmiley:
Wilk:
--- Cytat: VonBeerpuszken w Październik 19, 2009, 14:09:28 ---Jak was czytam to staje mi przed oczami babunia dla której "wszystko co kiedyś było lepsze" ale komórki i TV za żadne skarby nie odda.... ???
--- Koniec cytatu ---
Nad interpretujesz. Szczególnie, że ja np gram dopiero od 2 lat i zaczynałem w erze lotnisk, jb itp. Po prostu w moim mniemaniu gra zyskałaby na takiej logistyce jaką przedstawił Albi.
Yogos:
Zależy, pamiętam te czasy gdy carier to była rzadkość.
To się tak prosto mówi, zróbmy konwój.
Wtedy chocke pointy były mocno kampione(N-RAEL anyone ? :knuppel2: ) , regularne przeloty frachtem były niemożliwe. Zapomnijcie.
W dzisiejszych czasach pewnie wylogowane byłyby capsy, supercapsy i bóg wie co jeszcze na tych bramach czekając na naiwniaków.
Ninja owszem latali chłopaki ale to było ryzyko straszne, ciężko było o kogoś kto ci przewiezie cargo warte trochę.
W konsekwencji każdy sobie dymał na piechote. Dobre dla piratów przy chockpointach ale złe dla jakiegokolwiek życia w głębi 0.0 zwłaszcza dla świeżaków.
JF i JB pozwalają trochę mocniej się zakorzenić w deep 0.0. Posy i paliwo owszem one zajmują najwięcej wożonego cargo ale dobra logistyka bardzo pomaga też młodym graczom, bo stary wyga zawsze sobie poradzi.
A teraz nadchodzą zmiany w sovie które, mam nadzieję popchną jeszcze więcej ludzi w deep 0.0 i stworzą więcej "enklaw cywilizacji" na terenie obecnych AFK empire. Oczywiście że te AFK empire mogą istnieć częściowo dzięki temu że tankowanie paliwa dzięki JB/JF to obecnie często robota 5-6 osób w sojuszu ale to tylko pół prawdy. Reszta polega na tym, że obecnie bez poparcia powerblocku nie utrzymasz terenu.