Eve Online > Wsparcie techniczne
Jak rozebrać monitor LCD Samsung
SokoleOko:
Na gwarancji nie rozbierałbym sprzętu tym bardziej, bo jak coś padnie na serio, zostaniesz z ręką w nocniku.
Zobacz czasem czy w gwarancji nie masz zapisu o bezkosztowym odesłaniu do serwisu.
A poza tym zatrzaski to jedno, zwykle też warto mieć serwisowe narzędzia pasujące do tych zatrzasków ;)
zbigniew_cichon:
Ok zrobiłem sam :D Wziąłem takie właśnie plastikowe narzędzie do zatrzasków i przesuwałem od tyłu po obwodzie ramki, zatrzaski puszczały bez problemu i jakoś udało się zdjąć warstwy ochronne, szybę i folie. Robaki wygarnąłem :). Monitor cały :) bez uszkodzeń zadrapań itp. Tylko miałem problem z wyczyszczeniem tych foli bo są aż dwie ale przy włączonym monitorze nic takiego nie widać.
Soulscream:
Moge Ci tylko powiedziec, ze wlasnie pozbyles sie gwarancji. Niestety byle jaki problem, stwierdza majsterkowanie i odmowia gwarancji.
Doom:
--- Cytat: Soulscream w Wrzesień 08, 2009, 17:57:10 ---Moge Ci tylko powiedziec, ze wlasnie pozbyles sie gwarancji. Niestety byle jaki problem, stwierdza majsterkowanie i odmowia gwarancji.
--- Koniec cytatu ---
Taki tekst często też dranie wala na sprzet który był "tylko intensywnie" uzywany (żeby nie było nie idzie o granie lapem w piłkę ;) )
Jak pójdą w zaparte to nie idzie udowodnić że nic nie było majsterkowane (bo to uzytkownik musi udowadniać cokolwiek nie oni)
NeX:
Użytkownik nie musi nic udowadniać jeśli nie postawiono przeciwstawnej jego wnioskowi ekspertyzy (opinia sprzedawcy w stylu "odwal się pan", to nie jest ekspertyza). Jeśli już dochodzi do sprawy konsumenckiej i taka ekspertyza jest, to rzecz oczywista, że trzeba ją obalić przedstawiając niezależną aby nas w ogóle wysłuchano. Przecież prawnik nie będzie rozpatrywał sprawy na piękne oczy klienta. Problem jest raczej w tym, ze polakom wciąż się wydaje iż dochodzenie swoich praw i rozstrzyganie sporów z udziałem adekwatnych instytucji, choćby i sądów, to coś strasznie wstydliwego i niezmiernie trudnego, Co nijak ma się do rzeczywistości.
Co do samego monitora. Jak nic nie uszkodzisz i nie było trwałej plomby uniemożliwiającej dostęp do obudowy, to i w żaden sposób nie naruszysz gwarancji, bo zapisu o zakazie odkręcania śrubek i zmywania zdechłych much to raczej w niej nie ma, gdyż naruszałaby prawa użytkownika. A jak uszkodzisz monitor, to Twój prywatny problem (mogłeś wszak oddać do serwisu), ale udowodnienie takiego uszkodzenia leży po stronie autoryzowanego serwisu producenta. Handlowcy nie mają tu nic do powiedzenia poza przyjęciem reklamacji.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej