Eve Online > Wsparcie techniczne

Jak rozebrać monitor LCD Samsung

<< < (3/4) > >>

silvia:

--- Cytat: NeX w Wrzesień 08, 2009, 21:57:55 ---  Użytkownik nie musi nic udowadniać jeśli nie postawiono przeciwstawnej jego wnioskowi ekspertyzy (opinia sprzedawcy w stylu "odwal się pan", to nie jest ekspertyza). Jeśli już dochodzi do sprawy konsumenckiej i taka ekspertyza jest, to rzecz oczywista, że trzeba ją obalić przedstawiając niezależną aby nas w ogóle wysłuchano. Przecież prawnik nie będzie rozpatrywał sprawy na piękne oczy klienta. Problem jest raczej w tym, ze polakom wciąż się wydaje iż dochodzenie swoich praw i rozstrzyganie sporów z udziałem adekwatnych instytucji, choćby i sądów, to coś strasznie wstydliwego i niezmiernie trudnego, Co nijak ma się do rzeczywistości.

--- Koniec cytatu ---

taa... a ile zajmuje sie np. klucenie o 200zl?
niekiedy juz lepiej sobie odpuscic niz marnowac czas.

kaleba:

--- Cytat: silvia w Wrzesień 08, 2009, 22:36:14 ---taa... a ile zajmuje sie np. klucenie o 200zl?
niekiedy juz lepiej sobie odpuscic niz marnowac czas.

--- Koniec cytatu ---

a to niestety sprzedawcy wykorzystuja  :knuppel2:

Diabl0:
Mimo wszystko warto walczyć o swoje. Sam walczyłem z CSS (serwis IBM/Lenovo) - opis tutaj: http://forum.laptopy.info.pl/f18/ibm-serwis-t42p-w-css-warszawa-7571/

Ostateczny wynik po blisko 2miesięcznej wymianie pism z IBM - oficjalne przeprosiny na piśmie z IBM'a i w ramach rekompensaty przedłużenie gwarancji o rok.

SokoleOko:
Walczyć warto - jak gość, co walczył z serwisem Acera w Brnie i w ramach przeprosin znalazł na dysku tego komputera parę giga pornoli  :2funny:

Xarthias:

--- Cytat: SokoleOko w Wrzesień 09, 2009, 10:51:13 ---Walczyć warto - jak gość, co walczył z serwisem Acera w Brnie i w ramach przeprosin znalazł na dysku tego komputera parę giga pornoli  :2funny:
--- Koniec cytatu ---
Złego słowa nie powiem o tym serwisie :)
W palmtopie wyskoczyły mi martwe piksele, wysłałem do nich na gwarancji. Po niecałym tygodniu dzwonią, że naprawa się odrobinę przedłuży, bo czekają na przesyłkę z nowym ekranikiem i jakieś problemy na cle wynikły i w ramach przeprosin wymienią mi baterię na nową. Po czym dwa dni później palm wrócił cały, zdrowy, naprawiony i z nową baterią i ponownie skalibrowanym gps'em (o którym nawet nie wiedziałem, że się rozkalibrował, chociaż rzeczywiście działał, jakby chciał a nie mógł) :)

Ale co fakt, to fakt. Nie warto odpuszczać, bo to rodzi bezczelność i bezkarność sprzedawców/serwisów/itp.
Tym bardziej, że jako konsument możemy liczyć na darmową pomoc prawną od kilku różnych organizacji konsumenckich, obejmującą nawet prawnika, który będzie nas reprezentował przed sądem (jeśli sprawy zabrną aż tak daleko). I nie ma znaczenia czy walczymy o 50 czy o 5000zł - im więcej konsumentów będzie świadomie walczyło o swoje prawa, tym odpowiedzialniejsi staną się sprzedawcy/whatewer, nawet jeśli ma to być odpowiedzialność wymuszona strachem przed konsekwencjami prawnymi.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej