Eve Online > Total Noob Questions

TNQ - Przemysł

<< < (11/25) > >>

Goomich:
Oczywiście "wyjmowanie produkcji" też korzysta z tego skilla.

Dormio:

--- Cytat: Doom w Marzec 05, 2009, 09:35:33 ---Supply Chain Management od levelu 2+ jeśli mowa uruchomieniu produkcji spoza systemu (level jeden pozwala nie przebywać na stacji / posie żeby odpalić produkcję w systemie) wyjąć produkcję i tak musisz "ręcznie"

--- Koniec cytatu ---
W POSie nie można przebywać w takim sensie w jakim można na stacji.

Odpowiednikiem tegoż skilla dla research jest Scientific Networking.

bartoon:
Co to znaczy  wchodzisz w produkcje  jakiego przedmioty i pisze np veldspar you 231 best czy perfect 312 .
1 Komputer mowi ze potrzeba mi 312 velda do produkcji 1 urzadzenia? 
2 ilosc velda szacuje po sumowaniu surowca ze wszystkich moich  magazynow w ktorych mam velda?

Ijeszcze jedno pytanko jak moza obnizyc koszty produkcji , jezeli po zakupie BPC plus zakup materialow na statek moje koszty wynosza 19 mln isk  a statek mozna kupic bez problemu za 15 mln  manufakturing jest zrobiony . Jak mozna jeszcze obnizyc koszty ?
Jezeli mam wydac wiecej na wyprodukowanie 1 szt.statku  niz go mozna kupic to gdzie tu sens  nawet jak kopie to wole sprzedac surowiec niz przeznaczyc go na produkcje
 

Goomich:

--- Cytat: bartoon w Marzec 07, 2009, 12:17:48 ---Co to znaczy  wchodzisz w produkcje  jakiego przedmioty i pisze np veldspar you 231 best czy perfect 312.
--- Koniec cytatu ---

Raczej odwrotnie, You 312, perfect 231.

Znaczy to tyle, że nie masz zrobionego na 5 skilla production efficiency. Gdybyś miał, to zużywałbyś tylko 231 tryta, a tak potrzebujesz 312.


--- Cytat: bartoon w Marzec 07, 2009, 12:17:48 ---Ijeszcze jedno pytanko jak moza obnizyc koszty produkcji , jezeli po zakupie BPC plus zakup materialow na statek moje koszty wynosza 19 mln isk  a statek mozna kupic bez problemu za 15 mln  manufakturing jest zrobiony . Jak mozna jeszcze obnizyc koszty?
--- Koniec cytatu ---

1. Skill production efficiency, wyjaśniony wyżej.
2. Skill Industry. Skraca czas produkcji, a więc koszt wynajęcia fabryki.To jednak groszowe sprawy.
3. Kupuj dobre blueprinty. Im większe ME tym lepiej. w drugiej kolejności patrz na PE.
Ściagnij sobie jeden z programów, albo arkuszy do produkcji (jak zwykle polecam MLCalca) i sprawdzaj, czy cena BP nie przerasta zysku z lepszych atrybutów.
4. KUPUJ TANIE MINERAŁY!


--- Cytat: bartoon w Marzec 07, 2009, 12:17:48 ---Jezeli mam wydac wiecej na wyprodukowanie 1 szt.statku  niz go mozna kupic to gdzie tu sens
--- Koniec cytatu ---

Te statki mogą być sprzedawane poniżej kosztów. Niektórzy ludzie uważają, że jak sami coś nakopią, to jest to za darmo. Idioci, ale przynajmniej mogę kupować tanie statki. :)


--- Cytat: bartoon w Marzec 07, 2009, 12:17:48 ---nawet jak kopie to wole sprzedac surowiec niz przeznaczyc go na produkcje

--- Koniec cytatu ---

I to jest prawidłowe myślenie.  O0

DragLord:

--- Cytat: Keeno Smythe w Luty 26, 2009, 16:28:04 ---Dobra.. to niech ktoś się jeszcze wypowie kto w tym siedzi... Czy taka produkcja (kupno bpc t2 + materiałów) może być opłacalna ? Na ile bardziej opłacalna jest inwencja + produkcja ? Czy może w ogóle nie opłaca się produkować tylko zająć inwencja i sprzedażą BPC ?

--- Koniec cytatu ---
Od początku 2008roku do września/pażdziernika regularnie kupowałem BPC t2 i materiał na markecie i produkowałem z tego statki (95% to były hace/recony) i całkiem nieźle na tym wychodziłem (ale dopiero jak produkowałem około 40 statków tygodniowo).

Obecnie jedna osoba od nas się tak bawi i jakoś na tym wychodzi  :coolsmiley:

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej