Eve Online > Poradniki

Lag MONSTER - czyli jak przezyc w bitwie ;)

<< < (6/7) > >>

Kombat:

--- Cytat: myst1q w Sierpień 21, 2008, 13:19:05 ---chyba nie wierzysz, che im sie bedzie chcialo cos takiego robic, przecierz to jest w c*** programowania. snisz ;p.
sluchaj jesli oni nie moga poprawnie zrobic skryptu do wyswietlania transversal speed [mi  sie wydaje, ze jesli ja robie approach na przeciwnika i on na mnie to transversal speed bedzie 'moj speed'+"jego speed", a niestety tak nie jest >_<].

--- Koniec cytatu ---
Mylisz pojęcia. Transversal to prędkość kątowa a nie prędkość relatywna.

Voulture:
Polecam turret guide na eve-o.

Ellaine:
To nie chodzi o to że jest dużo do napisania tylko o to że jest to trudne. Prawdopodobnie dla obecnego zespołu jest to nie do przeskoczenia. Żeby coś takiego zrobić trzeba być bogiem przetwarzania rozproszonego, takich ludzi jest mało i nie jest łatwo ściągnąć takiego na Islandie :)

myst1q:

--- Cytat: Kombat w Sierpień 21, 2008, 13:26:47 ---Mylisz pojęcia. Transversal to prędkość kątowa a nie prędkość relatywna.

--- Koniec cytatu ---


http://pl.wikipedia.org/wiki/Prędkość  predkosc transwersalna != predkosc katowa.

Kombat:

--- Cytat: myst1q w Sierpień 21, 2008, 13:53:05 ---
http://pl.wikipedia.org/wiki/Prędkość  predkosc transwersalna != predkosc katowa.

--- Koniec cytatu ---
To o czym mówisz to prędkość relatywna: http://en.wikipedia.org/wiki/Relative_velocity
a prędkość kątowa to po ang. Angular velocity: http://en.wikipedia.org/wiki/Angular_velocity
w overwiev transversal = angular, nie wiem czy to błąd i mało mnie to obchodzi, podałem CI jednynie jaka prędkość wyświetla się w kolumnie overview nazwanej transversal velocity.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej