Eve Online > Poradniki

Lag MONSTER - czyli jak przezyc w bitwie ;)

<< < (7/7)

Ellaine:
    * prędkość transwersalna - prędkość zmiany położenia w kierunku prostopadłym do promienia wodzącego

W Eve transversal i kątowa w overview to różne wartości. trans jest podawana w metrach na sekundę i to jest prędkość celu zrzutowana na prostą prostopadłą do odcinka łączącego ciebie i cel. Czyli jeśli leci dokładnie prostopadle do Ciebie to jest to jego pełna prędkość a jeśli dokładnie na Ciebie to jest to zero.

A kątowa to kątowa, jest podana w radianach i można ją bezpośredni porównać z trackingiem działa.

myst1q:

--- Cytat: Albi w Sierpień 21, 2008, 14:14:39 ---    * prędkość transwersalna - prędkość zmiany położenia w kierunku prostopadłym do promienia wodzącego

W Eve transversal i kątowa w overview to różne wartości. trans jest podawana w metrach na sekundę i to jest prędkość celu zrzutowana na prostą prostopadłą do odcinka łączącego ciebie i cel. Czyli jeśli leci dokładnie prostopadle do Ciebie to jest to jego pełna prędkość a jeśli dokładnie na Ciebie to jest to zero.

A kątowa to kątowa, jest podana w radianach i można ją bezpośredni porównać z trackingiem działa.

--- Koniec cytatu ---


w EVE jest to iilosc metrow z jaka sie zwieksza odleglosc [lub zmiejsza] ode mnie do przeciwnika. w przypadku, gdy ja go approachuje a on mnie, to tak wartosc powinna wynosic "moj speed" + "jego speed". w przypadku, gyd  on ucieka to wartosc ta powinna sie rownac "moj speed" - "jego speed" gdzie wartosc ujemna oznacza, ze on sie oddala.  jesli ja sie bede od niego poruszac pod katem prostym to mozna zrobic prosty wektor- (V1)2+(V2)2=(V3)2. v1 to moja predkosc, v2 to 'jego' predkosc. v3 to predkosc z jaka sie oddalamy.  // 2 oznacza kwadrat.


moze by tak zalozyc osobny topic,  jesli mamy ciagnac ta rozmowe, bo sie juz tutaj troche juz naspamilo

Kombat:

--- Cytat: myst1q w Sierpień 21, 2008, 14:35:55 ---
w EVE jest to iilosc metrow z jaka sie zwieksza odleglosc [lub zmiejsza] ode mnie do przeciwnika.

--- Koniec cytatu ---
No właśnie nie.  (cały czas mówimy o kolumnie transversal velocity)
Wyobraź sobie że stoisz na wagonie pociągu i mierzysz z pistoletu do gościa który stoi na wagonie innego pociągu. Pociągi są ustawione równolegle do siebie i jadą w przeciwnych kierunkach. To co się wyświetla w tej kolumnie to prędkość z jaką powinna poruszać się Twoja ręka żeby cały czas była wycelowana w gościa.
Ma na nią wpływ: prędkość pociągu na którym Ty stoisz, prędkość pociągu na którym stoi gościu i odległość między wami.

Ellaine:
Nie :)
Odległość wpływa na angular a nie wpływa na traversal :)

ArchenTheGreat:

--- Cytat: Albi w Sierpień 21, 2008, 15:05:05 ---Nie :)
Odległość wpływa na angular a nie wpływa na traversal :)

--- Koniec cytatu ---

Akurat w tym konkretnym wypadku wpływa. :-) Przypominam, że chodzi o dwa mijające się pociągi jadące w przeciwnych kierunkach po równoległych torach.

Miałbyś rację gdyby mowa była o celowaniu do orbitującego celu.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej