Eve Online > Dyskusje ogólne

Przeniemiłosierne lagi...

<< < (4/4)

aceed-:
A no to teraz wiem o so chosi :)

Na mnie słowo: "POS-wars" i podobne działa jak płachta na byka (ach te bloby, 5 godzin na gejcie, żeby ktoś inny mógł w POSy walić / je montować (kilkugodzinne patrzenie na kręcące się bomble powoduje zawroty głowy, sraczkę i może prowadzić do epilepsji - tak nas w korpie strasza ;))



I dlatego jestem w takiej a nie innej korporacji  :)

Kombat:

--- Cytat: LosBekoczoS w Styczeń 08, 2008, 14:27:29 ---@Kombat ja calkowicie jestem wychilloutowany - jedynie staralem ci sie uswiadomic jak dziwne bylo twoje pytanie o szipy co wpadaly w DD Shrika - i staralem sie najsumienniej ci pokazac czemu i jakie.

--- Koniec cytatu ---
Jeszcze raz: nie pytałem skąd tam się wzieły takie głupie shipy tylko stwerdziłem że przez (niepotrzebne) nagromadzenie takiej ilości ludzi  w statkach które raczej tam nie były niezbędne doprowadziło do wywalenia się noda i w konsekwencji braku możliwości ubicia tytana.
Dajmy na to Ty w ravenie byłeś jak najbardziej potrzebny. Ale już ktoś w merlinie czy rifterze raczej nie a robił dokładnie tyle samo laga co Ty. 
Nie zarzucam nikomu konkretnie odpowiedzialności za taki stan rzeczy bo jak kupa ludzi z wielu allianców rzuciła się do 49 to już było to nie do opanowania. Zwłaszcza po newsie zaserwowanym przez CCP.

Fedajkin:
Ta kupa ludzi o jumpowała do 49- jeszcze przed NEWSem... bo lag zaczął rosnąć mniej więcej w 10 minut po odpaleniu pierwszego DD.

aceed- to niestety jeden z elementów gry... kiedy floty ciężkich shipów wita się z POSem przeciwnika, support pilnuje ich zadków na gejcie... cóż taka robota, choć ostatni siadam raczej wśród tych który dupska trzeba pilnować to i tak uważam, że jest to bardziej nudne niż siedzenie i pilnowanie gejtów... no - chyba, że na POSie siedzi kilku gunnerów, wtedy jest zabawa ;)

CoeathalVega:
Jak bylo w 49- Ci co byli, to wiedza, i nie ma sie co sprzeczac..

niestety po Trinity sytuacja z lagiem podczas fleet battles popsula sie 10-krotnie... kiedys (F-E1T) dalo sie w miare, grac ( w miare mam na mysli lag modulow 2-3 minuty i generalnie mozliwosc zalogowania sie do gry po DC )

obecnie przy 250 osobach w lokalu zaczyna sie slideshow... w miare wzrostu tej liczby wszystko zaczyna padac na twarz - jak chocby wczoraj, QY6, 400 osob w localu, lag modulow okolo 10 minut, nigdy nie zaladowalem wszystkich czerwonych... CCP stara sie usilnie zepsuc ta gre lub przyprawic graczy o zawal.. chociaz z drugiej strony, przynajmniej podczas fleet battle mozna cos zjesc, wziac prysznic, itp :)

a komp ma do tego niewiele niestety, mozna miec 60+ fps w porzadnej rozdzielczosci w premium, a i tak nie da sie nic zalockowac :/

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej