Eve Online > Dyskusje ogólne

Hybrid Turrets

<< < (4/8) > >>

Goomich:
Ale wtedy mało grywalne by to było.
Pamietajmy, że EVe czerpie z tradycji Wing Commandera, czy X-Winga, a to przecież były tak naprawdę symulatory samolotow z pierwszej wojny swiatowej, tyle że w próżni. Powiedzmy, że w prózni. :)

misao:
p[owiedzmyh ze wymagalo by innej gry:P chociaz tez moze ciekawej. No podobno powstaje MMORPG w realiah Legend of galactic heroes. Pozyjemy zobaczymy^^

Dormio:
Świetny temat, Mona X ma + za odesłanie do EVE Tribune gdzie dość dobrze to było opisane.

Poczytajcie o tym jak działają dzisiejsze pociski czołgowe, poczytajcie o tym co szykuje US Navy, o tym jak działa laser to powinniście wiedzieć ze szkoły z lekcji fizyki. :D
A w temacie Hybrid Turret... i plazmy - plazmę można uzyskać na kilka sposobów i niektóre z nich nawet nie są zbyt wyrafinowane. Powstaje również w momencie gdy np. pocisk kumulacyjny przeciwpancerny z materiałem kruszącym (HEAT ang. High Explosive Anti-Tank) uderza w cel. Zasada działania polega na utworzeniu strumienia gorących gazów z cienkościennej wkładki kumulacyjnej umieszczonej we wgłębieniu ładunku kruszącego. Strumień ten ma możność drążenia otworu w pancerzu.

Konstrukcyjnie blastery i railguny różnią się... pociskiem. W obu wypadkach mamy do czynienia z w zasadzie tą samą technologią nadawania prędkości (szyna elektromagnetyczna). Z tym, że blaster strzela strumieniem zjonizowanych cząstek (np. przechowywanych w cyklotronie), a railgun używa amunicji odpowiednio namagnesowanej (choćby miał to być elektromagnes w płaszczu pocisku).
Zasięg blasterów w związku z powyższym będzie znacząco ograniczony, bo zjonizowane cząsteczki dość łatwo wyłapują ładunki elektryczne z otoczenia - nawet w próżni, choć tam zasięg będzie znacznie większy niż w atmosferze. Z resztą doskonale zostało to wyjaśnione w EVE Tribune.

misao:
co nie zmienia faktu ze w eve pociski do raili i blasterow sa takie same >_>. BTW czytalam fajny artykul nt planu zeby stojace w suchych dokach puncerniki przerobic na rail platformy:P

Pelias:
A co do laserow to zanieczyszczenia atmosferyczne wplywaja na rozpraszanie wiazki, a nie jej poszerzanie. Tak naprawde wiazki laserowe nie sa idealnie koherentne, aczkolwiek na dystansach uzywanych w EVE powinny sobie poradzic.

Beam tnie, pulse dziurkuje. 

A 'szkielka' nie sa az tak daleko od RL fizyki - glupi laser He-Ne mozna wlasnie za pomoca pryzmatu (szkielko jak nic:P) nastawiac od podczerwieni do zielonego.

Czemu pule ma miec lepszy zasieg od beama - musialbym pogrzebac w literaturze, ale cos mi mowi ze tak jest bo ccp powiedzialo ze tak ma byc i juz.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej