Eve Online > Wsparcie techniczne
Problem z częstym rozłączaniem
Xarthias:
--- Cytat: Pietia w Listopad 25, 2007, 20:54:22 ---A wy wszyscy siedzicie za routerami?
--- Koniec cytatu ---
U mnie nie ma znaczenia, czy łączę się przez router, czy bezpośrenio przez modem, czy mam włączonego firewalla czy nie... Kombinowałem już na wszelkie sposoby i generalnie wieczorami mam dc średnio po 2 minutach od zalogowania się.
Nie jest to też winą kompa, bo na dwóch różnych próbowałem - jeden z nowo postawionym windowsem, drugi sporo starszy. Efekty te same. Na neostradzie tego problemu nie mam.
majama:
Dzisiaj sie u mnie miarka goryczy przebrala i kipiąc z wkurwienia gdy trzy razy musiałem sie logowac aby zdążyc powiedziec "cześć" kolegom z gry i wysłałem wypowiedzenie umowy do UPC. Nawet jak to naprawia to teraz będę mial tansze opłaty bo te wszystkie usługi potaniały, a ja wisiałem na starych zasadach.
Qreg:
juz probowałem ;)
Aeon Horax:
--- Kod: ---|------------------------------------------------------------------------------------------|
| WinMTR statistics |
| Host - % | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |
|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|
| 10.144.0.1 - 1 | 4645 | 4639 | 0 | 5 | 2860 | 0 |
| No response from host - 100 | 4645 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| 213.46.178.13 - 84 | 4645 | 787 | 0 | 13 | 32 | 15 |
| uk-lon01a-rd2-stm64-pos0-0.aorta.net - 33 | 4645 | 3114 | 31 | 54 | 3766 | 46 |
| 213.46.174.78 - 1 | 4645 | 4641 | 31 | 45 | 3625 | 46 |
| tge2-3.fr4.lon.llnw.net - 1 | 4645 | 4640 | 31 | 46 | 3469 | 46 |
| ccp.ve201.fr3.lon.llnw.net - 1 | 4644 | 4640 | 31 | 49 | 3328 | 46 |
| 87.237.38.199 - 1 | 4644 | 4639 | 31 | 45 | 3203 | 46 |
| 87.237.38.200 - 1 | 4644 | 4638 | 31 | 45 | 3062 | 46 |
|________________________________________________|______|______|______|______|______|______|
--- Koniec kodu ---
To wyslalem (wlasciwie moja druga polowka, bo na nia jest zarejestrowany internet).
A oto odpowiedz:
Szanowna Pani,
Uprzejmie informuję, iż w przesłanym przez Panią teście nie doszukuję się nieprawidłowości.
Również Pani modem kablowy zalogowany jest na prawidłowych parametrach sygnałowych i pracuje stabilnie z maksymalnym transferem wykupionego łącza.
Z poważaniem,
----------------------------------
Grzegorz Małkowski
Dział Wsparcia Usług Cyfrowych
UPC Polska
----------------------------------
"nie doszkuje sie..." JPKM i tu trzy kropki ...
...zna ktos nazwisko szefa tego mietka??
NeX:
Jezeli włączyłbyś taki test na dajmy na to godzinę i wciąż miał wynik Loss: (100% to chyba chwilowe zerwanie) 84% na adresie kontrolowanym przez providera (a zapewne dwa pierwsze należą właśnie do niego), to możesz to uznać za odmowę świadczenia usługi dostępu do sieci. Włącz test na dłużej i jeżeli efekt będzie podobny przmów dosadniej skoro grzeczna reklamacja nie pomogła. Pomijam fakt, ze nawet jeśli główny router jedynie chwilowo zrywa połączenie, to świadczy to fatalnie o sieci. Przestają działać media strumieniowe (net radio, tv), oraz gry sieciowe takie jak EVE. Sieć która ma chocby 30% utraty pakietów na godzinę, to według dzisiejszych standardów najniższa jakość nadająca się raptem do odbierania poczty.
Dla przykładu ilość lossów w sieci, którą wykupił w moim rejonie Global Connect wynosi 1% na dobę. Zagraniczne wyniki po drodze do EVE są podobne.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej