Eve Online > Wsparcie techniczne

Problem z częstym rozłączaniem

<< < (9/56) > >>

Xarthias:

--- Cytat: Pietia w Listopad 25, 2007, 20:54:22 ---A wy wszyscy siedzicie za routerami?
--- Koniec cytatu ---
U mnie nie ma znaczenia, czy łączę się przez router, czy bezpośrenio przez modem, czy mam włączonego firewalla czy nie... Kombinowałem już na wszelkie sposoby i generalnie wieczorami mam dc średnio po 2 minutach od zalogowania się.
Nie jest to też winą kompa, bo na dwóch różnych próbowałem - jeden z nowo postawionym windowsem, drugi sporo starszy. Efekty te same. Na neostradzie tego problemu nie mam.

majama:
Dzisiaj sie u mnie miarka goryczy przebrala i kipiąc z wkurwienia gdy trzy razy musiałem sie logowac aby zdążyc powiedziec "cześć" kolegom z gry i wysłałem wypowiedzenie umowy do UPC. Nawet jak to naprawia to teraz będę mial tansze opłaty bo te wszystkie usługi potaniały, a ja wisiałem na starych zasadach.

Qreg:
juz probowałem ;)

Aeon Horax:

--- Kod: ---|------------------------------------------------------------------------------------------|
|                                      WinMTR statistics                                   |
|                       Host              -   %  | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |
|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|
|                              10.144.0.1 -    1 | 4645 | 4639 |    0 |    5 | 2860 |    0 |
|                   No response from host -  100 | 4645 |    0 |    0 |    0 |    0 |    0 |
|                           213.46.178.13 -   84 | 4645 |  787 |    0 |   13 |   32 |   15 |
|    uk-lon01a-rd2-stm64-pos0-0.aorta.net -   33 | 4645 | 3114 |   31 |   54 | 3766 |   46 |
|                           213.46.174.78 -    1 | 4645 | 4641 |   31 |   45 | 3625 |   46 |
|                 tge2-3.fr4.lon.llnw.net -    1 | 4645 | 4640 |   31 |   46 | 3469 |   46 |
|              ccp.ve201.fr3.lon.llnw.net -    1 | 4644 | 4640 |   31 |   49 | 3328 |   46 |
|                           87.237.38.199 -    1 | 4644 | 4639 |   31 |   45 | 3203 |   46 |
|                           87.237.38.200 -    1 | 4644 | 4638 |   31 |   45 | 3062 |   46 |
|________________________________________________|______|______|______|______|______|______|
   

--- Koniec kodu ---

To wyslalem (wlasciwie moja druga polowka, bo na nia jest zarejestrowany internet).

A oto odpowiedz:

Szanowna Pani,

Uprzejmie informuję, iż w przesłanym przez Panią teście nie doszukuję się nieprawidłowości.

Również Pani modem kablowy zalogowany jest na prawidłowych parametrach sygnałowych i pracuje stabilnie z maksymalnym transferem wykupionego łącza.

 
 
Z poważaniem,
----------------------------------
Grzegorz Małkowski
Dział Wsparcia Usług Cyfrowych
UPC Polska
----------------------------------



"nie doszkuje sie..." JPKM i tu trzy kropki ...

...zna ktos nazwisko szefa tego mietka??

NeX:
  Jezeli włączyłbyś taki test na dajmy na to godzinę i wciąż miał wynik Loss: (100% to chyba chwilowe zerwanie) 84% na adresie kontrolowanym przez providera (a zapewne dwa pierwsze należą właśnie do niego), to możesz to uznać za odmowę świadczenia usługi dostępu do sieci. Włącz test na dłużej i jeżeli efekt będzie podobny przmów dosadniej skoro grzeczna reklamacja nie pomogła. Pomijam fakt, ze nawet jeśli główny router jedynie chwilowo zrywa połączenie, to świadczy to fatalnie o sieci. Przestają działać media strumieniowe (net radio, tv), oraz gry sieciowe takie jak EVE. Sieć która ma chocby 30% utraty pakietów na godzinę, to według dzisiejszych standardów najniższa jakość nadająca się raptem do odbierania poczty.

Dla przykładu ilość lossów w sieci, którą wykupił w moim rejonie Global Connect wynosi 1% na dobę. Zagraniczne wyniki po drodze do EVE są podobne.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej