Eve Online > Wsparcie techniczne

Problem z częstym rozłączaniem

<< < (7/56) > >>

Xarthias:
No i tak się dziwnie składa, że UPC jest dostawcą netu nie tylko w Polsce :)
Na razie usłyszałem, że to prawdopodobnie ich wina i usiłują dojść o co chodzi.
Zresztą, do CCP loga z winmtr też wysłałem, ale usłyszałem, że z tego wynika, że to nie ich wina, tylko ISP i że będą ze swojej strony próbować interweniować, skoro więcej osób ma taki problem.

rumil:
też tracę pakiety na routerach aorty.net (w wawie 80% i londynie 20%), zadzwoniłem  do UPC wysłałem na maila test z MTR i oficjalnie teraz jest to problem techniczny UPC (facet powiedział że to ich wina:P) i muszę poczekać aż dział techniczny coś z tym zrobi. Nawet moja sprawa dostała oficjalny numer:P, zobaczymy co z tym będzie.

Qreg:
no moja sprawa tez ma swoj numerek ich oficjalny a dzis nawet dzwonili zebym przesłał im jeszcze raz wyniki z winMTR wiec moze cos probują zrobic zobaczymy ja ich co pare dni mecze ;)

Phonotw:
nie wiem co oni robia ale teraz MTR sie zatkał :P wszystkie inne serwery sprawdza bez probleu a eve nie :P chyba próbują jakiegoś hotifxa na sieć założyć w upc :P

Qreg:
mam prosbe jak sie cos wam zmieni z rozlaczaniem Eve to prosze dajcie znac, bo u mnie nadal bez zmian.


EDIT:

cos bylem juz tak wkurzony ze przejrzalem forum EVE i jest tam duzy topic z narzekaniem ludzi ze po patchu 13 listopada tez co chwile traca połączenie (http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=584307&page=18) wiec mozliwe ze to nie tylko wina Chello.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej